• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Rezonace při otáčkách

PanDee

nový člen
4
Ahoj, tak sem se stal před měsícem nadšeným majitelem mazdy CX-3. Co mi trochu ale kazí nadšení a radost, je jeden neduh. Od začátku co jí mám, po zahřátí motoru, a předpokládám, že i celého "potrubí" se přesně při 2100 otáčkách ozývá nepříjemný drnčivý rezonující zvuk, který je i mírně cítit vibracemi v plynovém pedálu. Zvuk se objeví opravdu až po zahřátí, za studena nic. Zvuk zní jak díra ve výfuku :) Auto bylo na garančce zatím bezvýsledně, kontrolovali tepelné štíty výfukového potrubí, uložení kovových trubek klimy a brzdné soustavy, výfukové potrubí (tak to je ve zprávě) a nic. Mám zatím jezdit třeba si to sedne a kdyžtak se stavit za měsíc :) Nesetkal jste se někdo s něčím podobným? Či nějakej nápad čím by to třeba mohlo být? Dík za každý postřeh.
 
Ahoj, tak sem se stal před měsícem nadšeným majitelem mazdy CX-3. Co mi trochu ale kazí nadšení a radost, je jeden neduh. Od začátku co jí mám, po zahřátí motoru, a předpokládám, že i celého "potrubí" se přesně při 2100 otáčkách ozývá nepříjemný drnčivý rezonující zvuk, který je i mírně cítit vibracemi v plynovém pedálu. Zvuk se objeví opravdu až po zahřátí, za studena nic. Zvuk zní jak díra ve výfuku :) Auto bylo na garančce zatím bezvýsledně, kontrolovali tepelné štíty výfukového potrubí, uložení kovových trubek klimy a brzdné soustavy, výfukové potrubí (tak to je ve zprávě) a nic. Mám zatím jezdit třeba si to sedne a kdyžtak se stavit za měsíc :) Nesetkal jste se někdo s něčím podobným? Či nějakej nápad čím by to třeba mohlo být? Dík za každý postřeh.
Tak to zatím nic...
 
Ahoj, tak sem se stal před měsícem nadšeným majitelem mazdy CX-3. Co mi trochu ale kazí nadšení a radost, je jeden neduh. Od začátku co jí mám, po zahřátí motoru, a předpokládám, že i celého "potrubí" se přesně při 2100 otáčkách ozývá nepříjemný drnčivý rezonující zvuk, který je i mírně cítit vibracemi v plynovém pedálu. Zvuk se objeví opravdu až po zahřátí, za studena nic. Zvuk zní jak díra ve výfuku :) Auto bylo na garančce zatím bezvýsledně, kontrolovali tepelné štíty výfukového potrubí, uložení kovových trubek klimy a brzdné soustavy, výfukové potrubí (tak to je ve zprávě) a nic. Mám zatím jezdit třeba si to sedne a kdyžtak se stavit za měsíc :) Nesetkal jste se někdo s něčím podobným? Či nějakej nápad čím by to třeba mohlo být? Dík za každý postřeh.
Síla motoru :)
 
Toto téma jsem schválně zakládal na společných tématech a bylo přesunuto sem, přestože tento problém nemusí být jen u cx-3. Mno nic, vtípky o síle motoru mi moc nepomůžou, jen menší poznatek k mému problému při zařazeném jakémkoliv kvaltu jsou dost znatelně cítit vibrace i v šaltpáce. Takže asi něco se spojkou.
 
Toto téma jsem schválně zakládal na společných tématech a bylo přesunuto sem, přestože tento problém nemusí být jen u cx-3. Mno nic, vtípky o síle motoru mi moc nepomůžou, jen menší poznatek k mému problému při zařazeném jakémkoliv kvaltu jsou dost znatelně cítit vibrace i v šaltpáce. Takže asi něco se spojkou.
Servis !
 
přestože tento problém nemusí být jen u cx-3

..ale zatím není. Pokud by se ukázalo, že se jedná o problém postihující více modelů, bude přesunut do Společných ,-) Pokud se jedná o nové auto, jistě bych všechny zvuky sledoval taky, ale počkal bych až se auto "vypeče" z novoty a pak to řešil (pokud se nejedná o nějaký mechanický zvuk, což těžko posoudit podle popisu, chtělo by to AV záznam) ,-)
 
Tak problém vyřešen odstoupením od kupní smlouvy. Bohužel autorizák rozebral a zkontroloval snad vše co se dá, dokonce měnil i nějaké distanční podložky v převodovce, přehazoval výfuk z jiného nového auta a více jak po měsíci furt stejné. Dál už jsem v tomhle martiriu nechtěl pokračovat...
 
Tak problém vyřešen odstoupením od kupní smlouvy. Bohužel autorizák rozebral a zkontroloval snad vše co se dá, dokonce měnil i nějaké distanční podložky v převodovce, přehazoval výfuk z jiného nového auta a více jak po měsíci furt stejné. Dál už jsem v tomhle martiriu nechtěl pokračovat...
A to ti ani nedali možnost vyzkoušet jinou cx-3 ? O tom tvém problému tu zatím nikdo nepsal, tak to může být ojedinělá závada na jednom voze.
 
Jako vyzkoušet jak? Na porovnání? Samozřejmě dali a samozřejmě nic, vše v pořádku dokonce i CX3 známých nic, kultivovaný projev. No ono u rezonance ve 2100 otáčkách na všechny převodové stupně i při vyřazení, které zní jako by auto točilo v tu chvíli 4000 otáček na jedničku, se asi původ blbě hledá. Ojedinělá závada to je, když dokonce ani kluci v Japonsku prej nevěděli a v servisu se mi chvíli snažili vnutit, že jeto přirozená vlastnost tohohle motoru :). No prostě jsem měl pech.
 
Jako vyzkoušet jak? Na porovnání? Samozřejmě dali a samozřejmě nic, vše v pořádku dokonce i CX3 známých nic, kultivovaný projev. No ono u rezonance ve 2100 otáčkách na všechny převodové stupně i při vyřazení, které zní jako by auto točilo v tu chvíli 4000 otáček na jedničku, se asi původ blbě hledá. Ojedinělá závada to je, když dokonce ani kluci v Japonsku prej nevěděli a v servisu se mi chvíli snažili vnutit, že jeto přirozená vlastnost tohohle motoru :). No prostě jsem měl pech.
Tak když to neuměj opravit, měli by ti dát novou která bude v pořádku. Auto je v záruce a jak to vypadá je tam neodstranitelná závada. Ale asi je jim milejší odstoupit od kupní smlouvy, než dát náhradou nový auto. :confused:
 
Back
Top