• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

autorizovaný S.A.S. cz - Ústí nad Orlicí

Zkušenost se servisem S.A.S. cz mám


  • Celkem voličů
    6

shr3k

správce
Člen týmu
6 145
Zkušenosti se servisem, pište pouze konkrétní poznatky a příslušně ohodnoťte hlasování v anketě, svůj hlas můžete později měnit podle toho, jak se vaše zkušenosti budou případně vyvíjet.
S.A.S. cz spol. s r.o.
V Lukách 1418
56201 Ústí nad Orlicí
http://www.sas.mazdadealer.cz/
Přijímací technici:
Pavel Lukeš
Jaroslav Pěknic
 
Poslední úprava:
Byl jsem tam jednou a naposledy. Jednání jako bych byl póvl, Na otázku kdy to asi bude, nevím, zavoláme vám. Jinak na svolávací akci - výměna ramen na CX 7 jednoho odmítli.
 
Zdravím. Reklamovali jsem rez zadní sedacky M3. Bez problému obrousili a přestříkali.
 
Ja mam od nich M3ku. Zkusenost jen s prodejem - ten probehl v poradku. Co se tyce servisu nevim, mam to k nim mooc daleko.
 
Tak dnes na tátově CX-5 se rozsvítila kontrolka motoru - po napojení na diagnostiku chyba P0524 - Tlak oleje je přílíš nízký.
Zavolána mazda assistance, auto odvezeno do servisu v Ústí nad Orlicí, kde mu řekli, že na náhradní vozidlo nemá nárok.

Auto je firemní v záruce (najeto 13k, kupováno červen/červenec 2018), potřebuje ho k práci - má nárok na náhradní vozidlo?

Já osobně jezdím do Car Star Praha a nikdy tam s náhradním vozidlem neměli problém, proto jsem to bral jako samozřejmost, že auto dostane, jak to teda je?
 
Zavolána mazda assistance, auto odvezeno do servisu v Ústí nad Orlicí, kde mu řekli, že na náhradní vozidlo nemá nárok. Auto je firemní v záruce (najeto 13k, kupováno červen/červenec 2018), potřebuje ho k práci - má nárok na náhradní vozidlo?
Doporučuji prostudovat VOP Mazda Europe Service od Mondial Assistence:
5.2.4c Zapůjčení náhradního vozidla
Pokud je místo poruchy/nehody vzdálené více než 50 km od místa bydliště, zabezpečíme Vám zapůjčení náhradního vozidla na dobu opravy. Pokud je místo poruchy/nehody v České republice, uhradíme vzniklé náklady až do výše 600,- EUR včetně DPH. ...

Jinak z podmínek AOM:
Autorizovaný opravce vozů Mazda aktivně propaguje program náhradních vozidel Mazda Mobility.
Autorizovaný opravce vozů Mazda poskytuje svým zákazníkům náhradní vozidlo. Toto vozidlo je poskytnuto bezplatně nebo za úhradu, vždy však za výhodnějších podmínek než při standardním nájmu (zapůjčení vozidla). O provozu těchto vozidel musí být vedeny záznamy dle pravidel programu Mazda Mobility, které si distributor může vyžádat. Minimální počet a modelová skladba vozů se řídí podmínkami aktuálně platného programu Mazda Mobility.
AOM v hlavním městě musí mít min. 2x Mazda6, 1x Mazda3
AOM v krajském městě musí mít min. 1x Mazda6, 1x Mazda3
AOM ostatní musí mít min. 1x Mazda6

Řekl bych, že spíš neměl volné auto.
 
Díky, ale přijde mi to trochu na hlavu. Takže aby měl nárok auto během doby opravy, měl jet 50km od sídla firmy?

Nevím zda měli nebo neměli volné auto, ale řekl bych, že se spíš ani nepokusili ten problém řešit - prostě nemáte nárok a nazdar.

Zajímavý je tohle (tím nechci tvrdit, že vše co dávají v ČO je pravda...):
https://www.ceskatelevize.cz/porady/1097429889-cerne-ovce/216452801080414/0/42314-naklady-reklamace/

Ještě jsme zkusili volat kde jsme auto kupovali (Auto Palace Praha) a tam byl přístup úplně jiný - omlouvali se za komplikace, bohužel nemají žádné náhradní auto, ale pokusí se domluvit předváděcí (to už si řeší táta).

Je mi trochu smutno z toho, jak se různě řeší dané problémy a dělá se "reklama" celé značce...
 
Mě se neptej, podívej se do podmínek, jak píšu. S.A.S. dej pak zpětnou vazbu přes hodnocení tady nebo import.

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 
Ještě jednou dík za info.
Auto (náhradní Mazda 6) tam stála a byla k dispozici - řekli, že to stojí 965 Kč / den a kdybychom koupili auto u nich, stálo by to polovinu.

Za mě rozhodně nedoporučuji a budu o těchto praktikách informovat importéra.
 
Mám tu odpověď: "Dobrý den, v rámci podporovaného programu Mazda Mobility by měl dealer pro předchozí dohodě nabídnout a zajistit mobilitu zákazníka, který nechává vůz v servisu. Rozhodnutí o případném poplatku za tuto službu je na dealerovi, nicméně i tak by nabídka měla být pro zákazníky Mazda finančně zvýhodněná. Mazda Team."
 
Tak 965 Kč / den mi nepřijde nějaké extra zvýhodnění ale budiž. Dneska tam táta jede tak uvidíme jak se k tomu znovu postaví...

Díky moc za ochotu, od importéra mi odpověď na můj dotaz/stížnost zatím nepřišla - jestli vůbec někdy přijde...
 
Zdravím. Odsud mám M3 G165 2017, s prodejcem fajn domluva, koupě v pohodě. Byl jsem zde na 1. servisní po 20 tis. km. Se servisem nejsem moc spokojen. Olej s filtrem vyměnili, zkontrolovali karoserii, slibovali že změří příp. doplní všechny kapaliny - to celkem odbyli. Po menší srážce se srnou jsem potřeboval vyměnit přední nárazník, nechával jsem dělat v ČB auto v Českých Budějovicích kvůli pojišťovně, zde mnohem větší spokojenost se servisem.
 

Podobná vlákna

Back
Top