• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

podvozek Snížený podvozek

Ter Leeloo II

moderátor
Člen týmu
2 668
Realne me zaujala informace, ze snizeny podvozek pozitivne ovlivnuje (a dle meho pohledu nezanedbatelne) spotrebu. Vzdy jsem si jen myslel, ze to je pouze designova zalezitost, skoro az spise tuzingova, nez tuningova (z meho pohledu). Ale jestli to ma prakticky vliv, zvazil bych to.
2.0 benzin, 110 kW, z 8,4-8,2 na 7,8-7,6 l/ 100 km
Znizenie malo za nasledok aj nevyhody v praktičnosti auta najmae v meste -
retardery, vjazdy, vyjazdy z podzemnych, nadzemnych garazi, jazda v zime v snehovych kolajoch
Mal som prasknuty plast spodny krty motora.
Ale jazdilo to min. o 2 triedy lepsie na kvalitnych cestach

Mate to nekdo na GJ/GL? Nejake zazitky, zkusenosti, pouziva to vubec nekdo? Napr. @shr3k-u, Ty jsi mel snizenou GH, ale uz GJ nemas, ze? Proc?

To co popisuje @lakilaki, chapu. Ale jeste by me zajimalo, co jizdni komfort? Precejen mam kombika, protoze to castecne pouzivame jako rodinne auto. Nebude to pak nejaky strasny kostitras pro manzelku a maleho?

A jeste jeden dotaz - na foru jsou mnohokrat zminovane pruziny Eibach. Jake jsou jejich vyhody oproti OEM sade (v mem pripade 4100-77-798 - Sada pro snížení podvozku (Estate))? Homologace je potreba?
 
Obecně vzato: já mám šestku na 17 kolech a jízdní komfort je na hraně (v porovnání třeba s Mondeem III). Na našich silnicích bych přivítal měkčí naladění.
Co by asi udělalo snížení pružin a kola 19? Podle mne by to auto bylo jako rodinný vůz nepoužitelné. Ale Ty asi čekáš nějaké konkrétní zkušenosti se sníženým podvozkem.
Já bych to nedělal...
 
Měl jsem i sníženou CR. GJ sníženou nemám, protože mi to přišlo na těch kolech celkem v pohodě tak, jak to vyjelo a nechtěl jsem originální kola provozovat v zimě, takže jsem nekoupil jiné letní, ale zimní.
Když jsem měl na GH ty 18" límcové ASA, tak bez snížení by to prostě nebylo ono - moc velká díra mezi kolem a blatníkem nějak neseděla k tomu límci. Navíc proti aktuální GJ byla GH se 185k raketa, lépe zpřevodovaná, takže jsem s ní jezdil mnohem ostřeji, což i Eibachy (s krabicí Mazda) umožňovaly. Jinak nevím jak u všech kitů, ale snížené OEM jsou většinou Eibach Pro Kit, jen někdy jinak lakovaný.
 
Tak ona ta cena neni zase tak hrozna, aby se to nedalo vyzkouset a pripadne vratit zpet. Ale asi to pak uz neprodam, hadam. Spis bych se bal toho, ze nechame nekde predni naraznik u obchodaku. Spise asi manzelka teda, ale nemuzu tvrdit, ze bych neodhadl vysku take.

Co by asi udělalo snížení pružin a kola 19? Podle mne by to auto bylo jako rodinný vůz nepoužitelné.
Jo, to je to, k cemu jsem se chtel dostat. Zda to pujde pouzit. Na me "zavodni" jezdeni do prace to nevadi, ale at na tu dovolenou nemusime jezdit druhym autem (bez ohledu na to, ze to druhe ma vetsi kufr :D).
 
Back
Top