• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

podvozek Souprava na opravu pneumatiky

S

Szopi

host
Ahoj Mazďáci. Ešte stále čakám na svoju vysnívanú CX3 a mám takúto otázku : skúsil už niekto súpravu na opravu pneu??? Je to účinné? Ako dlho vydrží pneu po oprave, aký nájazd to zvládne? Ako dlho vydrží obsah nádobky, koľko defektov? Niežeby som dostával defekt každý týždeň, no potrebujem o tom čo najviac info pretože rozmýšľam nad kúpou dojazdového kolesa, alebo plnohodnotnej rezervy. A ešte neviem, či sa dojazdovka, alebo plnohod. rezerva do CX3 zmestí?! Za postrehy a odpovede vopred ďakujem.


S úctou @Szopi, mazdáár.
 
Tu zas.... soupravu jsem nacpal jako výplň do dojezdového kola. :)
Kvůli hřebíku zničíš pěnou pneu a na velkou lochnu je pěna na pikaču
 
moje souprava na opravu pneu oplývá velikým nápisem, abych po "opravě" kola nejel rychleji než 80km/h a co nejdříve zakoupil novou pneumatiku .... Celý obsah velké nádoby použiješ na jednou použití .....
 
moje souprava na opravu pneu oplývá velikým nápisem, abych po "opravě" kola nejel rychleji než 80km/h a co nejdříve zakoupil novou pneumatiku .... Celý obsah velké nádoby použiješ na jednou použití .....
:D :D ojetější pneu musíš koupit dvě :D
 
Jsem myslel, že souprava na opravu se vozí v autě jenom kvůli policajtům a v případě defektu si zavoláš odtah nebo asistenční službu. Kterou si stejně platíš v havarijním pojištění.

Pokud jsem měl někdy hřebík v pneumatice, tak jsem to zjistil při přezouvání kol. Navíc to utíkalo tak málo, že jsem to stačil dofukovat. Jen jednou jsem píchnul tak fatálně, že jsem musel použít rezervu. Ale na to by ta opravná sada nestačila:
25544492993_c44226aa83_o.jpg
 
Wauuuu. Takže súprava je zase len marketing. Trochu som bol skeptický k tomuto riešeniu, avšak ako tak registrujem väčšina automobiliek ponúka túto možnosť. To je ako pri systéme start-stop kvôli spotrebe, avšak v tomto prípade ide o papierové navýšenie objemu bat. priestoru, alebo sa mýlim? V každom prípade podľa mňa je rezervné koleso vždy lepšie riešenie ako súprava na op. defektu.

Ešte dotaz, má to vo výbave kľúč na kolesá a zdvihák, či to budem musieť dokúpiť spolu s rezervou?!
 
A čo rezerva, vôjde sa vôbec pod plató? Dojazdovka, alebo plnohodnotná?
 
S autem jsem hned objednal dojezdový kolo.Zvedák je v zavazadlovým prostoru vpravo za
plastovým krytem. Klíč byl s kolem.To lepení mám jak píše @Bouu.Mám M Cx3.
 
@fram - takže zdvihák tam je :eek: totiž @Kábek tvrdil že nie je. Nevadí, ak sa dá dojazdovka objednať priamo u predajcu, je všetko vyriešené.
@shr3k - sada je dobrá, avšak neviem či časovo nie je výhodnejšie a aj technicky, používať dojazdovku a koleso dať opraviť v servise dodatočne. Vieš, z praxe a z pozície akú v práci mám viem, že akúkoľvek poruchu na ceste treba čo najrýchlejšie odstrániť aby nedošlo k ovplyvneniu plynulosti a bezpečnosti v premávke. Takže najrýchlejšie je vymeniť rezervu a ufujazdiť do servisu, potom už kedykoľvek budem mať čas. Stáť na krajnici kdekoľvek s autom a čakať na odťah tiež nie je výhra a s tou sadou na opravu to časovo bude asi náročnejšie.
 
Poslední úprava moderátorem:
Od určitého data Mazda Motor Europe usoudila, že přestane dodávat k autům s lepící sadou hever.
sada je dobrá, avšak neviem či časovo nie je výhodnejšie a aj technicky, používať dojazdovku a koleso dať opraviť v servise dodatočne. Vieš, z praxe a z pozície akú v práci mám viem, že akúkoľvek poruchu na ceste treba čo najrýchlejšie odstrániť aby nedošlo k ovplyvneniu plynulosti a bezpečnosti v premávke. Takže najrýchlejšie je vymeniť rezervu a ufujazdiť do servisu, potom už kedykoľvek budem mať čas. Stáť na krajnici kdekoľvek s autom a čakať na odťah tiež nie je výhra a s tou sadou na opravu to časovo bude asi náročnejšie.
Myšleno tak, že je to lepší řešení defektu, než ta originální směs, co se má do pneumatiky napumpovat. Na dojezdové kolo kašlu, naposledy jsem jej potřeboval v roce 2007 a to ještě jen kvůli tomu, že se u ojetého Matadoru Hectorra oddělil teplem na dálnici běhoun od kostry (nikdy více tuto značku, stejná zkušenost mě potkala rok poté, co se úplně stejná věc stala v sušící komoře lakovny u 2 zánovních pneu stejného modelu).
 
@Kábek, @fram - asi to záleží na tom, ako sa mechanik v Hiroshime vyspí a uzná za vhodné tam vložiť tie veci,či nie :D
ja som ten otvor registroval a aj to, že tam chýba zdvihák. Rezultát je asi takýto: Zeptej se svého prodejce, či : Nech se překvapit.
Uvidím keď Mazdička dorazí na pevninu a konečne budem môcť nahliadnúť do tajov záhadnej CX3. Rezervu, alebo dojazdovku budem potrebovať tak či tak.
 
Poslední úprava:
Přátelé, mám dotaz :)
Začala jsem uvažovat o případu, kdybych měla náhodou někdy defekt...V autě mám taktéž pouze lepící sadu. Po přečtení vlákna jsem nabyla dojmu, že je lepší ji ani nepoužívat, že znehodnotí gumu...a při větší ploše ani nepomůže... Když jsem si pořizovala auto, tuto záležitost jsem řešila a ptala se na ni prodejce. Bylo mi řečeno, že si mám zavolat odtah...
Zajímá mě tedy:
1.) Kde mám zavolat? Do autorizovaného servisu, jakýkoliv jiný servis, nějakou místní odtahovku...Případně na pojišťovnu, u které mám sjednáno havarijní?
2.) Kolik to stojí a kdo to platí?
3.) Není lepší pořídit si rezervu, nechat ji doma a pak ji někým nechat přivést a na místě vyměnit?

Nedovedu si představit, mít velký defekt na výměnu gumy, kterou nemám a ještě kdo ví, jak bych dlouho čekala, než se koupí a sežene nová. To by to znamenalo, že bych mohla být bez auta několik dní a to si skrz dojíždění za prací nemůžu dovolit.
V případě sháňky rezervního kola, kde se zeptat? Pro vrakáče to bude asi nedostatkové zboží??

Je mi jasné, že se to nebude doufám stávat často, defekty jsem měla zatím jen 3 a ty šly vyřešit dojezdem do pneuservisu, ale jednou se mi podařila prorazit guma o obrubník a tam byla nutná výměna rezervy ihned.
Zajímá mě to proto, abych byla případně připravená problém hned řešit a nebyla zbytečně ve stresu :) Díky;)
 
Poslední úprava:
No jak vypada odtah skrze Mazda Europe Service jsem si jiz jednou mohl vyzkouset:
Teryho prvni Mazda

Vicemene bez problemu, akorat nejdriv na prvni zavolani chteji par udaju vcetne VIN. A pak to "overujou" s tim, ze se ozvou zpet. Volali zpet snad az po pul hodine a pak teprve se domlouva konkretni odtah. Dokonce jsem si mohl vybrat konkretni servis (samozrejme autorizovany, jinam to nepovezou), kam to pojede a mohl jsem se nechat svezt s odtahovkou. Jenze v sobotu jsem nemel moc kam jet, auto jsem poslal do servisu a sam jsem jel domu.

Jinak ze soupravy na opravu jsem ted minule vyzkousel aspon kompresor, kdyz jsem mel hrebik v pneumatice. Podarilo se mi ji tak nejak dofouknout trosku, abych popojel do pneuservisu (kde mam uskladnene zimni/letni pneu). Takze zas tak uplne k nicemu neni, jinak bych si zase musel volat odtah :confused:.
 
Přátelé, mám dotaz :)
Začala jsem uvažovat o případu, kdybych měla náhodou někdy defekt...V autě mám taktéž pouze lepící sadu. Po přečtení vlákna jsem nabyla dojmu, že je lepší ji ani nepoužívat, že znehodnotí gumu...a při větší ploše ani nepomůže... Když jsem si pořizovala auto, tuto záležitost jsem řešila a ptala se na ni prodejce. Bylo mi řečeno, že si mám zavolat odtah...
Zajímá mě tedy:
1.) Kde mám zavolat? Do autorizovaného servisu, jakýkoliv jiný servis, nějakou místní odtahovku...Případně na pojišťovnu, u které mám sjednáno havarijní?
2.) Kolik to stojí a kdo to platí?
3.) Není lepší pořídit si rezervu, nechat ji doma a pak ji někým nechat přivést a na místě vyměnit?

Nedovedu si představit, mít velký defekt na výměnu gumy, kterou nemám a ještě kdo ví, jak bych dlouho čekala, než se koupí a sežene nová. To by to znamenalo, že bych mohla být bez auta několik dní a to si skrz dojíždění za prací nemůžu dovolit.
V případě sháňky rezervního kola, kde se zeptat? Pro vrakáče to bude asi nedostatkové zboží??

Je mi jasné, že se to nebude doufám stávat často, defekty jsem měla zatím jen 3 a ty šly vyřešit dojezdem do pneuservisu, ale jednou se mi podařila prorazit guma o obrubník a tam byla nutná výměna rezervy ihned.
Zajímá mě to proto, abych byla případně připravená problém hned řešit a nebyla zbytečně ve stresu :) Díky;)


Koukni po inzerátech, já mám tuto https://www.sbazar.cz/dojezdovky/detail/15807325-dojezdove-kolo-mazda-cx-3-doprava-zdarma akorát jsem ji koupil jinde
 
Back
Top