• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

podvozek Sportovní pružiny a podvozky, Eibach Pro Kit a jiné

Tyto pružiny byly i v originálním příslušenství, takže bych volil Pro Kit. Tím spíš na starší tlumiče.

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
Pravděpodobně je to dle Tebe nejrozumnější varianta co jsem vybral? Asi už za lepší cenu nikdo neví,kde by se dali sehnat,popřípadě odkaz?..Má s nimi někdo dlouhodobější zkušenost z pohledu,že bude auto o 40 mm nižší?
 
Pravděpodobně je to dle Tebe nejrozumnější varianta co jsem vybral? Asi už za lepší cenu nikdo neví,kde by se dali sehnat,popřípadě odkaz?..Má s nimi někdo dlouhodobější zkušenost z pohledu,že bude auto o 40 mm nižší?
No já jsem je měl na autě viz. galerie, které má nyní už třetího majitele, oba jsou tu na fóru. Obecně auto bylo výše, než Mazda5 s Pro Kitem, také viz. galerie.

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 
Ne, 6 s tím problém neměla a to ani na 8J18 ET45. Na rozdíl od pětky na těch samých kolech. Snad jen při rychlostech nad 220 se roztahoval přední nárazník a maličko se přibrousila hrana předního plastového podběhu.
 
Ne, 6 s tím problém neměla a to ani na 8J18 ET45. Na rozdíl od pětky na těch samých kolech. Snad jen při rychlostech nad 220 se roztahoval přední nárazník a maličko se přibrousila hrana předního plastového podběhu.

Origo 18 by měli být 18x7,5J ET 60 ,tak by mělo být vše ok :)
 
Mám Eibach strunky už doma, bohužel ještě ne na autě, budu je dávat s přezutím na letní, tak poreferuji potom, každopádně tenhle Prokit jsem měl i na Mondeu a byla to nejlepší investice. Určitě neváhej...
 
Aktualni majitel jsem ja Mezi pneu a blatnik strcim ruku na placato, vic ne..Sedi to nadherne, ale vzhledem k pocasi a ze se s autem teprve seznamuji nedokazu zhodnotit treba ostrejsi prujezdy zatackami. Jedine co jsem zaznamenal, tak pri prejezdu pricne nerovnosti predek tak zvlastne odskoci a zhoupne se, na zadku nic zvlastniho nebo neprijemneho nepozoruji..Mozna to tak tlumit ma, ale nemam moznost porovnani.
 
Ne, 6 s tím problém neměla a to ani na 8J18 ET45. Na rozdíl od pětky na těch samých kolech. Snad jen při rychlostech nad 220 se roztahoval přední nárazník a maličko se přibrousila hrana předního plastového podběhu.
Tak uz vim, kde to u toho podbehu vzniklo
 
Jo jak jede člověk rychle, tak nevěří, co ten odpor vzduchu s autem dělá.

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 
Ahoj, nějak jsem nenašel téma vyvážení kol, tak to zkusím tady. Už jsem potřetí nechal vyvážit kola a vždy byli rozhozené. Při rychlosti nad 120 km je auto hodně rozhozené ve volantu, nějaká rada co s tím?
 
Hledej pneuservis, který má vyvažovací přístroj Hunter GSP 9700. Tenhle přístroj je specifický v tom,že má přítlačný válec,který kolo zatíží při vyvažování a výsledky by potom měly být stoprocentní. Tudíž, bez vibrací.
V PV asi nikdo nedisponuje tímto přístrojem. Jedině Olomouc...
 
Back
Top