• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Spotřeba paliva u CX-3 - zkušenosti

Loni jsme CX3 2WD 2.0 88kW jeli docela naložení ve třech Terezín - Vídeň - Zagreb - Ostrov Murter (HR) + tam nějaké popojíždení po okolí (cca 300 km, co si pamatuju) + ta samá cesta zpátky, průměr spočítaný podle všech dotankování na 5.8l/100km, a rozhodně to nebyla vždy úplně předpisová jízda (na dálnici obvykle kolem limitu, ale kde jsme jeli okresky, tak více nad limit). Za mě to byla spokojenost :).

Dlouhodobý průměr máme 6.5, ale jezdí s tím hlavně žena, předpisově, kratší trasy (obvykle tak 10 - 15 km) a docela dost po maloměstě. Občas si ji půjčím i já na cestu do práce, aby jí to nekleslo až moc pod šest :). Nedávno jsem někomu ambicióznímu ve Volvu ukazoval, že i CX-3 jde hezky až ke dvoustovce, kdežto jemu se dívat nad 180 už asi moc nechtělo (ne že by nemohl... ale do těch 180 se snažil).
 
Nedávno jsem někomu ambicióznímu ve Volvu ukazoval, že i CX-3 jde hezky až ke dvoustovce, kdežto jemu se dívat nad 180 už asi moc nechtělo (ne že by nemohl... ale do těch 180 se snažil).
To je teda smutny pokrok mazda techniky .... :-(
Moja byvala Mazda 2, 1.5 lit benzin, 76kW, r . 2010, bezne jazdila tachometrovych dialnicnych 200 km/h a dlhodobu spotrebu to malo 6,8 l/100km
 
To je teda smutny pokrok mazda techniky .... :(
Moja byvala Mazda 2, 1.5 lit benzin, 76kW, r . 2010, bezne jazdila tachometrovych dialnicnych 200 km/h a dlhodobu spotrebu to malo 6,8 l/100km

Tak ona je CX-3 asi o dost těžší a větší, ne? Dvojku r.v. 2008, ale se slabším motorem, jsem měl taky, to bylo proti CX-3 lehoučké nizoučké mikroautíčko. CX-3 je velikostně skoro jako trojka, o maličko menší a lehčí, ale zase jí asi moc z hlediska spotřeby nenahrává vyšší stavba.

Jinak ona jede CX-3 i přes 200, tachometrových 220 se při velké trpělivosti dá, nějakých 205 - 210 v klidu... Onehdá jsme z Rujány jeli skoro celý ten nížinný dálniční úsek až do Berlína tachometrových +- 205 km/h, ve dvou, s věcma na kempování. Byl večer, ale ještě světlo, a za celou tu trasu jsme potkali v našem směru jen pár desítek aut. A bezvětří, dle předpovědi. Parádní podmínky.

EDIT: A vlastně bych měl zmínit spotřebu za tuhle zběsilou jízdu, ať nejsem off-topic... co si pamatuju, bylo to na tý zpáteční lehce pod deset. Ten průměr samozřejmě dost klesnul tam, kde jsme museli jet předpisovou rychlostí (část Německa a ČR). Celý trip na Rujánu a zpět (opět z Terezínska) jsme měli 6.9, to si pamatuju přesně.
 
Poslední úprava:
To je teda smutny pokrok mazda techniky .... :-(
Moja byvala Mazda 2, 1.5 lit benzin, 76kW, r . 2010, bezne jazdila tachometrovych dialnicnych 200 km/h a dlhodobu spotrebu to malo 6,8 l/100km
Ale vždyť je to pořád o ničem,kdybych nerespektoval to co CX3 nabízí tak si ji nekoupím,jestli máš pořád problém s Mazdou tak jdi jinam.Tvoje příspěvky mě fakt neberou.
 
Tak ona je CX-3 asi o dost těžší a větší, ne?
Pokial mam spravne info , tak CX 3 je auto postavená na základoch Mazda2 "vylepsena" o 2.0 litrovy motor.
Hmotnost mojej mazdy2 bola cca -50 kg oproti CX3
Preto som si dovolil porovnat udaje Mazda2 s CX3.
 
To je teda smutny pokrok mazda techniky .... :(
Moja byvala Mazda 2, 1.5 lit benzin, 76kW, r . 2010, bezne jazdila tachometrovych dialnicnych 200 km/h a dlhodobu spotrebu to malo 6,8 l/100km

jo ale z pořádnýho kopce a s větrem v zádech:D , pak možná běžně jezdila tachometrových 200 km/h s dlouhodobou spotřebou 6,8 l/100km :) . Nehoupat prosím, nehoupat
 
Pokial mam spravne info , tak CX 3 je auto postavená na základoch Mazda2 "vylepsena" o 2.0 litrovy motor.
Hmotnost mojej mazdy2 bola cca -50 kg oproti CX3
Preto som si dovolil porovnat udaje Mazda2 s CX3.

Na základech Mazdy 2 znamená, že to má konstrukčně stejný řešení na podvozku (kterej ale jinak úplně shodnej ani není, AFAIK — myslím rozchody kol, tlumiče, geometrie...) a shodnou přístrojovku, tuším že i sedačky už jsou jiný... stejně tak skoro všechno dalšího. Už třeba i to, že do dvojky by se nedal zabudovat ten velký dvoulitr s dlouhými 4-2-1 výfukovými svody. Měl jsem vedle sebe každej den na zahradě skoro stejně starou trojku a CX-3, takže vím o čem mluvím, když říkám, že CX-3 má mnohem blíž k trojce, než ke dvojce. Komu nevadí kratší podsedáky (ale zase na zadních sedadlech příjejmnější vyšší posaz s menším pokrčením nohou), lehounce užší středová konzole a o 50 litrů menší kufr, je pro něj CX-3 velikostně zaměnitelná s trojkou. My jsme na dovolené radši jezdili s CX-3, kvůli nižší spotřebě, většímu pohodlí (je měkká) a většímu tichu na palubě...
 
Auto mám len krátko zatiaľ spotreba 6,1 čo je pre mna nebeská báseň :) oproti 14l ...pekne točí a keď sa dostane do otáčok "ťahá" úplne krásne ...aj keď je to pre mna "len" auto na behanie skladám klobúk nad tým motorom a ospravedlňujem sa že som špúlil ústa nad japonskými autami ...pre mna osobne obrovské prekvapenie
 
Predtým som mal 323 bj/15-rokov/ a spotreba bola 6,5l,tak teraz som počítal že CX-3 bude iný žráč predsa len 2,0 a 110kw...no na moje prekvapenie po 14700 km je spotreba 6,4l a to ju absolútne nešetrím.Len ma mrzí,že som zatiaľ nevyskúšal či dá tých 200,žena je síce zvyknutá,že jazdím svižnejšie ale brzdí ma/zatiaľ len 175/....:D
 
Tak já mám asi vadnou CX3,minulý víkend jse ji protáh trubky a pod devět to nešlo,jinak dlouhodobá 6,7l a to ji absolutně šetřim:)
 
Back
Top