• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Spotřeba paliva u CX-5 - zkušenosti

Tak se taky přidávám do diskuze o spotřebě 2,0 AWD automat ujeto cca 8.500 km většinou Slavkov - Brno po v uvozovkách dálnici a městě denně cca 60 km průměr 7,8, za mě zatím spokojenost.
 
Ahoj muže mě někdo vysvětlit co je ten Spritmonitor a jak tam zandaváte ty data?Připadám si jak debil ale nechápu to.A ještě když už se takle blbě ptám,prolézám tady papíry a zjistil sem že nemam servisku a jak tady čtu tak Mazda používá pouze elektronické?Žádnej papírovej sešit?Stáhnul sem si aplikaci My Mazda ,ale je to nějaky vodrbaný a nebo mě to ješte nejde naplno po registraci.
 
Ahoj muže mě někdo vysvětlit co je ten Spritmonitor a jak tam zandaváte ty data?Připadám si jak debil ale nechápu to.A ještě když už se takle blbě ptám,prolézám tady papíry a zjistil sem že nemam servisku a jak tady čtu tak Mazda používá pouze elektronické?Žádnej papírovej sešit?Stáhnul sem si aplikaci My Mazda ,ale je to nějaky vodrbaný a nebo mě to ješte nejde naplno po registraci.


www.spritmonitor.de je webová aplikaci pro sledování a vyhodnocování nákladů na auto. Existují i mobilní aplikace. Zaregistruješ se a pak zadáváš data a dostáváš z toho statistiku a grafy ...... používám to i jako dokonalou servisní historii pro budoucího kupce. Eviduji každý stěrač, tankování, olej, servis nebo doplněk na auto koupený.

Servisní knížku zapisuje elektronicky autorizovaný servis, ale ve veřejné databázi v síti dealerů Mazda ze zpravidla dočteš jen o pravidelných úkonech v rámci předepsaného servisu. Opravy havárek si evidují zvlášť aut. servisy ....

My Mazda je aplikace celkem na prd, ale dostaneš se v tom do servisní historie auta po dobu tvého vlastnictví viz Webová aplikace My Mazda
 
Děkuji za vysvětlení,ale na to jsem dost lempl tam pravidelně něco psát.A s tou serviskou to mám takhle poprvé,vždycky sem měl sešit.Holt nová doba :)
 
Jde to i dělat zpětně, viď @Ter Leeloo II?
Tak tak, na benzince vzdy jen strcim ucet do penezenky a vyfotim mobilem stav kilometru (toto obcas zapomenu). Kdyz uz pak moje penezenka ma dosti kulaty tvar a pul kila papiru v ni, udelam si vecer cas, vsechny ucty pretridim a tankovani zapisu do Spritmonitoru. Na uctence je mnozstvi, datum a cena. Takze pak jen mrknu na fotku k odpovidajicimu datu na stav kilometru a mam to komplet. Kdyz zrovna nemam fotku, dam tam "castecne tankovani" a spocita se to s pristim stavem bez problemu.
 
Udělal jsem si trasu Brno-Tábor a zpět, cca 360km a podle PP 6,3/100 od tankování, takže reálná asi 6,6. K neuvěření! Na D1 rychlost cca 110÷120, na ostatních silnicích dle provozu 70÷100. Tankoval jsem den předem a najel max. 25km před cestou. Během dalších tří dnů to couračky po městě (cca 100km) zvedly na 6,7. Uvidím až natankuji, jaká bude spotřeba. Ještě musím vyjet půl nádrže. Beru většinou z hladového oka vždy do plné. 16500km. Maximální spokojenost.

Edit 29.5.:
Nakonec jsem naskákal (krásné brněnské kolony) ještě 300km a celková spotřeba dle PP byla 7,2. Dle tankování 7,427. Teď mám naskákáno 400km po městě a PP ukazuje 8,3.
 
Poslední úprava:
Ta spotreba sa mi zda nejako moc nizka.ja som dnes presiel po dialnici 300km pri 120km/h
Sporeba rovnych 8.
Aj ked mam 2 liter automat a 4kolku,ale ta tvoja spotreba sa mi zda fakt moc nizka,sorry
Alebo to mas dizel?
 
Ano, taky jsem koukal jako puk. Z cesty byla polovina dálnice, zbytek okresky. Ale provoz byl plynulý a díky omezení na D1 nemá smysl se honit. Na spotřebu rozhodně nejezdím. Ale do Tábora jsem musel jet klidněji, vezl jsem docela drahé zboží pro zákazníka a jakákoliv kolize by byla problém. Protože pořád courám jen po městě a delší trasu jedu jen velmi málo, tak mám průměr 7,5-8,5. Tato cesta mi vyrazila dech. Ale ještě mi zbývá půl nádrže po městě :)
 
Ja mám tiež 2.0 AWD manuál, ale spotrebu mám po týždni na úrovni 9,2 litra. Ale chodím len čisto mesto zatiaľ a dokopy ešte nemám ani 300 km.

Odoslané z F8331 pomocou Tapatalku
 
Já mám najeto 500km, se stavem ani ne 200 jsem vyrazil Jihlava-Tábor-Prachatice stylem, jak jsem zvyklý.. 158km za 1:50. Že bylo na PP 6.4 byl šok..i kdyby to bylo 6.8, pořád je to nečekaně málo... 121kW.
 
Mam 2,2D 110KW, najazdene cca 16000km. Po cca 7T km som to dal ochipovat v kvalitnej firme. Dovtedy som mal spotrebu cca 6,5l (jazdenie dialnica, mesto), ziadne sportove vykony, tankujem len omv max motion. Kedze sucastou chipovania bol nie len vyssi vykon ale aj pokles spotreby (to bol hlavny motiv), po najazdeni cca 7000km spotreba sa ustalila na 6,5 L/100km. Cize ziadna uspora vdaka chipovaniu, ale vykon isiel dost citelne hore (138kW, 468 NM), ale auto sa spravalo "surovejsie" na co sa dalo zvykmut. Dnes po dohode s chipovacou firmou, bol chip vrateny na standard od vyroby, presiel som cca 200km (dialnica), ziadne sportove vykony, viezol som vzadu na nosici bicykle. Spotreba sa po dojazde ukazovala na 5,7l/100km. Ale aj vykon a ten taj isiel dole, ale auto zrychlovalo pomalsie, ale plynule. Kedze som si povedal, ze nepotrebujem vyssi vykon na ukor spotreby, zostanem uz pri standarde (110kw). Kedze islo o profi tunning servis, peniaze mi vratili do koruny presne co som platil pred cca rokom. Cize mal som moznost si to odskusat a mam osobnu skusenost.
Som zvedavy, ako sa ustali dlhodoba spotreba, kedze jazdim rovnake trasy, budem vediet hned porovnat spotrebu.
 
Tak znovu píšu ohledně spotřeby moji Mazdy CX5 2,0 automat r.v. 2017, dnes jsem jel ve 4 lidech od ONO Krupá u Rakovníka do Slavkova u Brna cca 290 km jízda 3 hod. spotřeba po dotankování ve Slavkově 7,3 tak zatím dobrý
 
Hmmm, ked uz tu pisete o spotrebe, tak sa pripojim aj ja. Mam priemernu spotrebu este nevynulovanu priamo od kupy auta, ked auto bolo nezabehane a to az do teraz, ked mam 13.000km (po 3 meciacoch). Priemerna spotreba podla palubneho PC doteraz: 7,1 litra / 100km. Je v tom cely zabeh motora az do dnes, podotykam ze najazdim stale s lahkou nohou na spotrebu a podla potreby obcas uz vytocim motor kratkodobo aj na 5tis otacok, aby motor nezlenilevel. Pekne postupne citim, ako ochotnejsie sa motor vytaca. Neviem, ci sa niekedy dostanem na priemer 6,4 l/100km co mam v TP, ale zatial som spokojny. Dokazal som kratkodobo mat dennu spotrebu aj 5,8 l alebo naopak dennu aj 9,8 l, ale priemer je jasny. Doplnam moje auto - CX-5 r.2018 121 kW bez AWD a s manualom... Moja vysnivana kombinacia (hladal som motor bez turba, bez kompresora, bez DPF filtra co maju uz nove benzinove motory, bez vypinania valcov, bez AWD a s nim suvisiacimi castami a bez automatu - len s manualom...) a je to moj prvy japonec v zivote...
 
Tak jsem se vratil z výletu,Praha-Český Krumlov a zpět,se zajižkou k rodičum do Zahořan,bylo to při cestě.Celkem cca 400 km a spotřeba 6,9l.Je pravda že jsem jel s manželkou takže podle předpisu..A somozřejme zapla klima.Najeto zatim jen 3500km.
 
Super spoľahlivý a úsporný motor 2,0 benzín, tiež som s jeho spotrebou spokojný, nechcel by som terajší 2,5 benzín (s vypínaním valcov) v žiadnom prípade, zbytočne komplikovaný a spotreba zbytočne vysoká... Nech ma niekto skúsi presvedčiť že aj 2,5 benzín je tak úsporný... ;)
 
nechcel by som terajší 2,5 benzín (s vypínaním valcov) v žiadnom prípade, zbytočne komplikovaný a spotreba zbytočne vysoká...

statistika mluví trochu jinak ;) Vím, že píšeš o motoru G194 s vypínáním válců, ale nepředpokládám že bude mít větší spotřebu, nežli G192 - spíš naopak. Rozdíl mezi reálnými spotřebami uživatelů mezi G165 a G194/4 je cca. půl litru ;)

https://www.spritmonitor.de/en/over...ower_s=150&power_e=165&minkm=5000&powerunit=2

https://www.spritmonitor.de/en/over...ower_s=190&power_e=200&minkm=5000&powerunit=2
 
Back
Top