• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Spotřeba paliva

krasne cislo, take... obrovskeee :D

inak ja osobne som presvedceny ze start/stop system nema ziadny vplyv na spotrebu a ziadnu zmenu by nesposobil, keby si ho nechal zapnuty (start/stop je kvoli znizovaniu emisii a splneniu emis.poziadaviek EU, plus kurvitko ako dostat auto skorej do servisu)
 
Dopad na spotřebu má, protože motor prostě v některé momenty vůbec neběží. Normálně ho mám zapnutý, ale když by pořád motor vypínal a opakovaně startoval, tak jsem ho deaktivoval.
 
Mě se docela vyplácí pracovat s tempomatem :) ... hlavně v obcích :D .. nastavím cca 53 km/h a užívám si pohodičku a nemusím myslet na to jestli to přišlapnu bo ne a jestli mě náhodou nezměřej :D ... jinak, ten plynovy pedál je takový jemny a ja fakt asik mám už těžkou nohu :D , takže mě ten tempomatík pomaha docela dost :)
 
Dneska jsem se kus cesty musel táhnout za Ivecem a několika kamiony (nedalo se předjíždět) a stala se z toho taková EKO jízda.
eko.jpg

Věřil jsem, že jsem schopný udělat cca 6,5 litru, ale tohle je extrém. Dokonce vím, že bych se dokázal dostat ještě níž, kdybych jel opravdu eko a ne se jen táhnul za kamiony.
 
Na víkend jsem si odskočil do Prahy a výsledná 4,7...
Asi jí mám rozbitou, ani jíst jí nechutná...:wideyed:
 
To ani ne... Mazda sice zespoda utěšeně rezne ale tak strašný to ještě není...:p
 
Chlapi, mám evidovanou spotřebu za 240000 km a mám průměr 5,48 l/100km. Ze SkyD v M6 na své pracovní trase jsem jel za 4,7 l/100km a se SkyG 88kW v M3 za 6,3 l/100km,což je 80% jízd auta. Tak stále mi vychází lépe nafta :D
 
Co tim chtěl básník říct??Je zapotřebí spočítat pořizovací cenu motorů nafty a benzinu.;)Než projedu ten rozdíl tak dávno umřu:)
 
Básník chtěl říct, že SkyG je výborný motor, ale prostě podle zkušeností jeho uživatelů je spotřeba prostě pro mé účely dost vysoká oproti naftě. Je fakt, že hlavně porovnávám M6. U menšího auta bych asi řešil benzín.
 
Hlavně se na tý naftě nesmí nic pokazit nebo "odejít stářím". To pak veškerá úsporná politika nafty jde oproti benzínu do.... U novýho auta,který ročně najeden přes cca 35000km,kor když ho majitel chce mít jen 4 roky a potom "po mě potopa",tak je asi nafta úspornější.
Já si prdim se svym Skykákošem G 165 za 6,7 (trasa Příbram-Přerov + 1 hodina přískokem v před v koloně na D1 kvůli nehodám) nebo taky za 9,4 (chtělo se mi na toaletu) a když tohle všechno za těch 76000km proberu a přeberu,tak oproti klasickýmu benzíňáku podobných výkonů jsem s tímhle motorem šel opravdu se spotřebou dolů o těch cca 12-13%
Já jsem spokojen,jen můj pumpař už tolik ne:D
 
Kdybych jezdil za 10, tak to bych se nedoplatil. Jezdím dlouhodobě za 5,4/100km a autem proteklo palivo za 460000,- a u spotřeby skoro 10, no počítat všichni umíme. Tak nějak stále zůstanu věrný naftě. Jo a cenový rozdíl mezi benzínem na naftou byl jenom 20000,- Kč. I když u M6 je cenový rozdíl větší, tak při mém ročním nájezdu se mi nafta vyplatí. Ale každému vyhovuje něco jiného.
 
každému vyhovuje něco jiného
přesně tak, o tom je ta krása svobodného světa, že máme na výběr .... Ty jsi šťastný s chrochtákem, já zase s benzinem... ty jezdíš dálky, já po městě... někdo rád bloncky, jiný zas tmavovlásky .... no není to skvělé? :D
 
Back
Top