• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

podvozek Tuhost otáčení volantu - špatný posilovač řízení

Pokud se geometrie dělá se špatně nafoukanými gumami, je celkem k ničemu.. Předpokládám, že v CarStar kluci dofoukli ;)

Na místě jde otáčet volantem na obě strany při použití stejné síly?
Nene reset se dělá přes originální diagnostiku. Co jsi popsal je jen kalibrace AFS.
 
Ano volantem jde otáčet stejnoměrně. To jsem zkoušel jako první. Teď jsem proběhl v rychlosti zahraniční fora o tomhle problému a vyskytuje se celkem často.
Občas je řešením koupit nové gumy (nejspíš není můj případ), udělat geometrii pořádně (to předpokládám že v Car star provedli).
Docela hodně mě to štve. Ještě zkusím zpřeházet kola, ale moc šancí na nápravu tomu nedávám.
 
Mazdy obecně mají citlivé řízení a táhnou po sklonu silnice. To ovšem nejspíš nebude tvůj případ, když se tak jedná v závislosti na přidání plynu.
Dej nám potom vědět, jestli výměna kol pomohla.
Držím palce.
 
To mě připomnělo že jsem to taky zaregistroval když jsem měnil kola na zimu . řízení je s jinými rozměry vždy jiné a člověk si na to zvyká týden. Při rychlejší jízdě už to nedělalo.viz.ztuhlo řízení a vyjeté silnice mě nikam do stran netáhli.
Pak ještě jedna zkušenost ohledně táhnuti do stran. Ale to bylo po dreeftovani ze zadokolkou. Uvolněná zadní náprava ve sváru od kastle.
Kouknout na brzdy jetli pístky chodí zpět jak mají.
 
Poslední úprava:
kdyz sem se podíval na ojete kotouče všiml jsem si,ze jedna strana predni je jinak sjeta nez druha str. Dělal jsem dvakrát geometrii,prehodil kola ,tlak nic prostě .Zajel jsem do mazdy a po 1 dni nechani v mazde mi bylo řečeno,ze je vadný senzor,ale na ty kotouče neřekli nic,ale to mi přijde nesmysl.
 
Tak v pneuservisu kde jsem zimní gumy kupoval (lehce jeté) prohodili levou stranu za pravou. A kupodivu táhnutí do prava zmizelo.
Měl jsem ještě obavy, jestli není někde přidřená brzda (naposledy v prosinci se právě pravá přední nevracela), ale vše je, zdá se, OK. Díky za reakce a informace, uvidím, co to udělá až za pár týdnů to přehodím na letní.
 
Zdravím,

Tak jsem byl na návštěvě v mazdě.Jak jsem již psal nedávno zjistily mi špatný senzor na řízení.
Auto tam stálo 4 dny. Auto jsem si vyzvedl v sobotu

Jenže to je všechno

Táhnutí do prava stále stejné.naprosto nic se nezměnilo. Na faktuře napsáno
Akutní výměna LP ložiska a brz. Kotoučů a destiček.
Volal jsem tam a říkám , že se nic nezměnilo a co s tím. Odpověď , že může ale i nemusí to dělat brzd. Kotouče a nebo může být přetočený volant, že to by neměl byt žádný problem. Můžu vam říct sem pěkně nasranej. Necham za to x tisíc ,auto tam je 4 dny a vlastně ja mam jen chudší peněženku.

Na to jsem jeste poprosil,aby mi vyměnily kufrové vzpěry a to mi bylo řečeno ,ze to je zdarma či co ,no jenže opět žádná změna a odpověď byla "Dobry vecer, bohuzel vzpery 5. dveri nepujde vymenit. Jsou uz menene za modifikovane a chovaji se uplne stejne jako ty ostatni. Maji nepatrne mensi tlak pri otevirani...preji prijemny vecer"
 
Zdravím,

Tak jsem byl na návštěvě v mazdě.Jak jsem již psal nedávno zjistily mi špatný senzor na řízení.
Auto tam stálo 4 dny. Auto jsem si vyzvedl v sobotu

Jenže to je všechno

Táhnutí do prava stále stejné.naprosto nic se nezměnilo. Na faktuře napsáno
Akutní výměna LP ložiska a brz. Kotoučů a destiček.
Volal jsem tam a říkám , že se nic nezměnilo a co s tím. Odpověď , že může ale i nemusí to dělat brzd. Kotouče a nebo může být přetočený volant, že to by neměl byt žádný problem. Můžu vam říct sem pěkně nasranej. Necham za to x tisíc ,auto tam je 4 dny a vlastně ja mam jen chudší peněženku.

Na to jsem jeste poprosil,aby mi vyměnily kufrové vzpěry a to mi bylo řečeno ,ze to je zdarma či co ,no jenže opět žádná změna a odpověď byla "Dobry vecer, bohuzel vzpery 5. dveri nepujde vymenit. Jsou uz menene za modifikovane a chovaji se uplne stejne jako ty ostatni. Maji nepatrne mensi tlak pri otevirani...preji prijemny vecer"

A která, že to byla Mazda, abych se jí obloukem vyhnul
 
Čau lidi,tak jsem byl znovu tedy v mazde.
Nechal jsem si udelat tedy to LP ložisko, olej a svoje jsem mel kotouce a desticky a udelali mi geometri. Bylo mi řečeno, že mi seridily volant a projeli to dva mechanici páč o tom,ze to zlobi vedeli.
A auto mi stejnak porad táhne do prava.
Setkal jste se nekdo s tím ? Nevim zda to dat nekomu jinemu ci to tam nejak vyřešit.,?
 
Zdravím,

Tak jsem byl na návštěvě v mazdě.Jak jsem již psal nedávno zjistily mi špatný senzor na řízení.
Auto tam stálo 4 dny. Auto jsem si vyzvedl v sobotu

Jenže to je všechno

Táhnutí do prava stále stejné.naprosto nic se nezměnilo. Na faktuře napsáno
Akutní výměna LP ložiska a brz. Kotoučů a destiček.
Volal jsem tam a říkám , že se nic nezměnilo a co s tím. Odpověď , že může ale i nemusí to dělat brzd. Kotouče a nebo může být přetočený volant, že to by neměl byt žádný problem. Můžu vam říct sem pěkně nasranej. Necham za to x tisíc ,auto tam je 4 dny a vlastně ja mam jen chudší peněženku.

Na to jsem jeste poprosil,aby mi vyměnily kufrové vzpěry a to mi bylo řečeno ,ze to je zdarma či co ,no jenže opět žádná změna a odpověď byla "Dobry vecer, bohuzel vzpery 5. dveri nepujde vymenit. Jsou uz menene za modifikovane a chovaji se uplne stejne jako ty ostatni. Maji nepatrne mensi tlak pri otevirani...preji prijemny vecer"
Ale to vem tu fakturu, zabal do ní ocelovou trubku ( tak 5/4" ideálně) a vem toho debila co ti to řekl po čuni. Pokud neopravili závadu, je to jejich boj, na jejich náklady.
 
No a vyměnili tedy ten senzor posilovače, nebo ne? Ten by snad mělo věc vyřešit.
Já jsem ho zatím neměnil, trošku to hůř točí na jednu stranu, ale tak nějak jsem se na to adaptoval, že už to při jízdě skoro neregistruji. Řešil jsem pro změnu špatné řazení dvojky ;). Holt už má auto něco najeto. Nicméně jsem s nevolí zjistil, že mi ze spodu auta zmizel kryt motoru (těžko říct, který ze značkových servisů to udělal, protože jsem jezdil do několika..), ale opravdu mě nenapadlo kontrolovat po servisní prohlidce, jestli tam někdo nesebral kryt motoru. Trochu mě děsí co dalšího tam mohlo zmizet (nebo být vyměněno) a a ni o tom nevím.

Čau lidi,tak jsem byl znovu tedy v mazde.
Nechal jsem si udelat tedy to LP ložisko, olej a svoje jsem mel kotouce a desticky a udelali mi geometri. Bylo mi řečeno, že mi seridily volant a projeli to dva mechanici páč o tom,ze to zlobi vedeli.
A auto mi stejnak porad táhne do prava.
Setkal jste se nekdo s tím ? Nevim zda to dat nekomu jinemu ci to tam nejak vyřešit.,?
 
Ano senzor je od 19.3 novy. A hned jak jsem s tím vyjel jsem čekal že pujde lehce aspoň volant ,ale proste nic. Tak ted jsem to tam dal znovu s tim ,ze vedi o co jde a meli by to opravit. A prostě nic. No v pátek jim to tam odvezu a uvidime
 
Tak to je zajímavé. Docela by mě zajímalo, jestli ten senzor skutečně vyměnili, nebo jenom provedli kalibraci. Viděl jste fyzicky ten starý vymontovaný senzor? Mě například vyfakturovali ve 100k km výměnu převodového oleje (je předepsaná) a když začala ve 180k km převodovka zlobit a olej jsem vypustil při výměně,vypadal tak černě, že jsem na pochybách zda ho vůbec opravdu vyměnili.. O tom spodním krytu motoru, který zmizel ve značkovém servisu už jsem psal. Možná jsem už paranoidní, ale servisům už prostě moc nevěřím.
Jinak co se týká toho posilovače, tak mě částečně pomohlo i řádné dofouknutí kol. Mám dojem, že předepsané tlaky co má mazda na víčku nádrže jsou notně poddimenzovány.


Ano senzor je od 19.3 novy. A hned jak jsem s tím vyjel jsem čekal že pujde lehce aspoň volant ,ale proste nic. Tak ted jsem to tam dal znovu s tim ,ze vedi o co jde a meli by to opravit. A prostě nic. No v pátek jim to tam odvezu a uvidime
 
Na vlastni oci jsem to nevidel ,ale to si myslim neni moc pravděpodobné.zkousel sem tlak 2,7 ,2,5 i 2,2 . Nic stale stejny.

Mam to nejak reklamovat třeba ten senzor či to, ze neodstranily závadu? Me přijde jako kdyby si ze me udělali prdel. To ,ze to tahne do prava kdyz se da volant rovne je zřejmé na prvni pohled. Nejdriv mi trvdily ,jak je to geometrii,ze to bude rozhodně tím a kdyz sem jim řekl ze geo mam uz 2x oduvodnil to tim, ze v je v haji LP lozisko a musi musi se nejdrive udelat to. Tak proto jsem to odvezl zase tam a zase nic.

Nevim no, ale uz 3 patky po sobe jedu tam jim rict ze je to na pic* . Bude tezky zustat v klidu.
 
Cau lidi opět mam perličku. Nejenom ,ze tedy auto porad táhne do prava i po výměně vsech tech veci co jsem už uvadel,ale najednou po ja nevim po 500km mi neskutecne po slapnuti brzd. Pedálu zacne uplne cukat volant az i clonitko v aute mi vibruje dělá to jen pri lehkem pribrzdovani kdyz na to dupnu je to celkem klidné.
Tudíž me zajíma může to byt i problem nekde v brzdach ze to táhne porad do prava? Kdyz zabrzdim a pustim volant sem ve škarpě v tu ranu.
Mam jim to reklamovat? I kdyz kotouce a desky byli moje (kelly) vse ATE. V pondeli tam jdu (objednan) na znovu podívání se na to rizeni . Nebo co mám dělat? Vazne potrebuju radu uz nevím co s tim autem a vazne přemýšlím ,ze to prodam i kdyz to auto miluju ,ale pri mem měsíčním najezdu cca 4000km je opruz s tímto jezdit natoz neustale levou rukou to tahat zpatky. Diky za jakoukoliv radu.
 
To vypadá právě na třmen. Jestli pořád přibržďuje, sedělo by to k tomu táhnutí na stranu i ke zvlnění kotouče...
Zkoušel si po jízdě sáhnout na kola, jestli jedno nehřeje víc než ostatní? Pokud ano “jsme doma”...
Mě začal jeden přední taky lehce brzdit nonstop. Začlo to lehce táhnout k jedné straně a je ten disk i víc zaprášený od brzd.
 
Dnes to hned zkusím.vracim se domu na víkend ,tak po ujeti cca 20km se pokusim co nejmene šlapat na brzdu aby to nemelo nejaky vliv a dam vedet.

Každopádně pokud se da nekdenapsat nějakou recenzi na autorizovane servisy aby si lidi davali opravdu majzla,tak jsem s tim. Ten prijimaci technik se na me tvari jak debila kdyz mu rikam ,ze to proste neni opravene a do oci mi tvrdi ,ze to projizdeli dva technici.
 
Back
Top