• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

TUZING

No nevím, ale mně se třeba chrom na autě líbí. Samozřejmě nesmí to mít linku kolem kol, na dveřích, kolem oken, chrom na masce, na zadních dveřích, pod světly, rámeček světel atd. To je pak tuzing jako prase a pár takových tu ve vláknu i bylo. Ta fábka v příloze je přesně takový případ.
Já mám třeba zrcátka a ač jsem původně uvažoval o jejich sundání, tak jsem se rozhodl je tam nejen nechat, ale dokonce uvažuji o pořízení těch kroužků pod blinkr a možná i klik. Viděl jsem je na několika tmavých Mazdách a vypadají prostě pěkně. Vypíchnou ten stoupající ponton karoserie, neboť Mazda GG/GY v celolaku postrádá detaily, kterých je možno se chytit. Ale je to jen můj názor a třeba se mi to tak jeví jen proto, že nemám žádný chrom na masce, což u GG/GY není moc časté. Je fakt, že pokud by to tu masku mělo, tak ta zrcátka by dolů musela zcela určitě.
 

Přílohy

  • dscf4938dec.jpg
    dscf4938dec.jpg
    75,9 KB · Zobrazení: 56
Poslední úprava:
Chrom je celkem pekny na US autech hlavne kola ktera se k tem autum proste hodi. Nedavno jsem totiz videl Audi A8 s chrom kolama ktere snad ani nemely pneumatiku a to byla naprosta tragedie...Jinak samozrejme kdyz das nejake decentni chromovani tak tim nic nezkazis ale nesmi se to prehanet. Az nekdy zas uvidim tu ochromovanou CX 5ku u Billy na te nasi vesnici tak vam ji vyfotim protoze tohle je presne ten pripad jak udelat z celkem pekneho auta hnusny ochromovany paskvil...
 
Chromový kola se mi nelíbí v drtivé většině případů, i když záleží hodně na autě, samozřejmě. Věřím, že na té A8 to musela být trága, zatímco k US autům se to občas hodí. A jsem asi divný, ale nelíbí se mi ani velká kola. Mám strop tak těch 18-19" podle velikosti auta. Konzerva, no. Na Supře mám z mládí 17" a aktuálně uvažuji o tom, že v rámci zachování maximální autenticity Supru vrátím na 16" origo kola. Ještě tak najít někoho, kdo je pěkně zrenovuje, neboť po těch letech ve sklepě budou vypadat "nepěkně"
A tu CX-5ku vyfoť, zajímalo by mne to, jak to někdo domrvil
 
K tomu bratrovemu Pontiacu Bonneville se ty 17" pochromovane rafky hodi ;)(pak hodim foto k sobe do profilu auta az prestane nekdy prset :D ) Budu se snazit ji vyfotit ale uz jsem ji tak 4 mesice nevidel....
 
K tomu bratrovemu Pontiacu Bonneville se ty 17" pochromovane rafky hodi ;)(pak hodim foto k sobe do profilu auta az prestane nekdy prset :D ) Budu se snazit ji vyfotit ale uz jsem ji tak 4 mesice nevidel....

Tak auto neznám, ale Google pomohl. Pokud je to ten "starý" koráb, tak tam bez diskuze. U té verze z roku 2000 už, čistě subjektivně, asi ne.
 
Ale svezeni paradni sice to vykonem nejak neprehani i kdyz je to V6 3,7 ale tyhle auta jsou proste na cruising a na tahani privesu protoze kroutak je hodne dobry :)
 
:D Njn, co nadělám, že? :D Jo, vím o čem ta auta jsou... já byl vždycky vysazený na japonská auta kvůli agilitě, ale v US jsou požadavky jiné (byť již dlouho jsou tam nejprodávanější také japonská auta) Naštěstí za mladých divokých dob neměli všichni moji kamarádi stejné vnímání světa jako já a tak jsem se svezl i pár amerikánskejma kárama. Ve Státech jsem pak jezdil obligátní Toyotou Camry :)
EDIT: A také dieselovým ISUZU :D :D
 
Tu Camrynu mel nas reditel myslim ze to byla taky V6 nejakych 3,5 litru a byla to dobra raketa :) My s brachou to mame rozdelene on je na US a jsem na Japonce a hlavne japonky :p
 
Back
Top