• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

autorizovaný V-GROUP Kladno

Zkušenost se servisem V-GROUP Kladno mám

  • jen pozitivní

    Hlasy: 0 0,0%
  • převážně negativní

    Hlasy: 0 0,0%

  • Celkem voličů
    5

vladas75

rodinný člen KLANu
3 491
tak dnes mi na Kladně http://www.vgroup.mazdadealer.cz/ měnily blinkr v zrcátku, domluvená cena 1410 kč. Dorazil jsem o trošku dříve než jsme byly domluveni, auto si převzaly a já využil posezení v jejich restauraci http://www.marinabar.cz/ . když mi zavolaly šel jsem si pro auto. Cena byla o 100 kč nižší a auto bylo ještě umyté, za mne spokojenost, příjemné jednání a personál.
 
Tak mám výměnu oleje v 4468 km za sebou, V-Group Kladno naprostá pohoda, byl jsem přímo u toho, kluk co to dělal vypadal fakt rozumně a šikovně. Takže za mě palec nahoru. V servisce normální zápis o výměně oleje a filtru, ač jsme použili můj donesený Castrol EDGE Titanium FST 0w30, API SN.

Servisman říkal, že ani s Mazda Original 0W20 bych těžko někdy narazil na problém, že tam ještě Skyactiv-G se zadřeným/poškozeným motorem (myšleno písty, ojnice, ložiska,...) nikdy neměli, narozdíl od dieselů, a že ani s velkým nájezdem ty benzíny olej (ani nízkoviskózní) neberou.

Nechci se zapojovat do diskuze o tech cenach a k diskuzi o tech olejich, protoze z toho si pripadam, ze jsem uplny blbec :D. Ale proc jsi prestal jezdit do Usti a ted volis V-Group Kladno? Sice jsi tam auto prodal/koupil, ale pokud jsi byl spokojen v Usti?
V Ústí jsem býval spokojen, než se tam loni vystřídalo několikrát osazenstvo servisu (kvůli nucenému odchodu původního vedoucího servisu), a než se tam začaly jak na jedoucím páse prodávat Mazdy (hlavně Cx-3) = což vede k delším objednacím lhůtám a odflákávání práce ze strany servisu. Lakovat zadní nárazník na trojce jsem musel dvakrát a nebylo to vůbec příjemný řešit, navíc to chtěli mít u sebe týden (!), náhradní auto neměli zrovna k dispozici, podruhé něco podobného, plus ušpinili barvou i plastové podběhy... naštěstí mi pak jako kompenzaci půjčili na víkend šestku. Při poslední výměně oleje na Cx-3 mi navíc naúčtovali vodu do ostřikovačů, ačkoliv jsem jim to tam dával s plnou nádržkou (schválně, protože jsem tušil, že mi to samé udělali o pár měsíců dříve i na trojce). K tomu pramalé diagnostické a odborné znalosti nového vedoucího servisu, který předtím býval jen prodejcem. Pak ještě podělali letos na jaře objednání mojí šestky, takže jsem ji nakonec musel řešit jinde, protože se s nima fakt už nedalo komunikovat.

Takže jsem chtěl zkusit někoho nového, navíc rád dám nějaké další peníze tomu, kdo mi auto prodal, zvlášť když jsem tam dostal na novou bezkonkurenční cenu.
 
Poslední úprava:
Taky jsem tam řešil výměnu LP plastového krytu podběhu, který se mi rozlomený ve vysoké rychlosti vytrhl a roztrhal o kolo. Nový díl dodali během pěti dnů, protržené otvory nárazníku (pro uchycení plastových "cvočků") zavařili tavnou pistolí na plast, zachránili znovupoužitelné plastové cvočky, abych nemusel platit za nové, a celou výměnu provedli cca během 30 minut, opět pod mým dozorem. Celá ta sranda stála necelé 2000 Kč vč. DPH.
 
tak včera a dnes smíšené pocity z tohoto servisu. Včera jsem se tam zastavil s tím, že mi začalo blbnout sklápění zrcátka u řidiče. Odpovědí bylo, že technik který řeší vozy v záruce je na školení a nikdo jiný s tím nic neudělá - no budiž to bych ještě pochopil ( i když tam na to mají jen jednoho technika ? ) . Tak jsem se tam opět vydal dneska. Technik tam už byl, zeptal se mě s čím mám problém, tak jsem mu řekl, že začíná zlobit sklápění zrcátka a letmo jsem mu ukázal video. Tak mi řekl, abych tam auto 7.12 ráno přivezl, aby ho tam mohly dva dny mít, prý bych si ho 8.12 odpoledne mohl vyzvednout. Díl prý může objednat až po nějakém napojení na diagnostiku, nebo co tam říkal, což vůbec nechápu. Ani se na zrcátko nechtěl jít podívat, že je nepoškozené, nebo si poslechnout ten divný zvuk motůrku. Nejsem z toho vůbec nadšený, zítra budu ještě v Praze, tak schválně zkusím Spořilov, jestli nebude přístup lepší . Teď abych se bál, jestli mi zrcátko někdo jen nepatrně škrábne, tak od toho dá servis ruce pryč ...
 
Tak to je pech.
Veřim že jinde pochodíš.
Každopádně se nenech odbejt.
 
tak schválně zkusím Spořilov
v APS nečekej u servisu proaktivní přístup. Mají toho tolik, že zapomenou, kdo jim auto přivezl ...... taky bych zkusil Car Star. Řekni u přijímacího technika Petra Rezlera, že jsi z MazdaKLANu, žes na ně dostal doporučení a očekávej ještě přívětivější odezvu ,-)
 
Nova zkusenost s Kladnem... Vymena celniho skla na Mazde 6, jel jsem tam, protoze spolupracuji s Kooperativou, skla mam pojistena u ni.

Minule (30.1.2018) u nich na tom samem aute samotna vymena skla dopadla dobre, tesnici guma kolem skla jak na novem aute, interier po vymene cisty, nikde zadne skrabnuti kolem skla, peclive vysaty bordel.

Tentokrat jsem auto pred servisem dukladne umyl, vycistil interier, vysal...

Vcera si prevezmu auto, pro jistotu zevrubne zkontroluju, ale bohuzel uz tam vecer nebyl ani pan Hollegcha, ani pan Kafka, pres ktereho jsem zakazku zadaval. Do auta jsem si sednul a vsimnul si uspineneho okoli skla, sestka ma dekor bilo-bezovy, takze tmave stopy po prstech byly dost videt. Ale v salonu uz bylo prazdno, clovek co mi to predaval s tim nemel nic spolecneho, tak jsem si to jen nafotil a jedu domu. Po ceste jsem si na slunicku vsimnul, ze tech fleku je nejak vic, tak jsem radsi po 10 km zastavil, abych zjistil, ze guma kolem skla je na nekolika mistech nedolehajici, mam minimalne jedno skrabnuti laku podle gumy, na strese na laku auta jsou fleky od prisavek. Dnes rano tam moje zena vola (ja bych se neudrzel nekricet nebo nebyt sprosty), a dozvime se, ze urcite si stezuju protoze tam byl doplatek, a ze to takhle je normalni, a ze jsem si to mel zkontrolovat vcera. Eskalace na nejakeho pana Vlcka, majitele, ktery jen zavolal, neomluvil se, rekl ze to resil jejich nejlepsi clovek, a ze co jako chceme... ze jsou s nama problemy, ze uz minule byl problem (skrabnuty naraznik), pri prodeji auta taky problem (nove - 2 km na tacho - umatlane auto od lepidla reklammiho polepu, navic umyte v mycce - vsude takove ty myckove skrabance na laku, spatne vycisteny interier). A ze jsem si to nemel prebirat, ze videl na kamere ze jsem u toho auta deset minut obchazel, ale proc jsem teda odjizdel (protoze tam nikdo nebyl, a protoze jsem mel od sedmi do jedenacti vecer blok schuzek). Takze ano, za odflaknutou vymenu skla si muzu sam, protoze problem je se mnou. Dal se se mnou budou bavit jedine az osobne prijedu. Minimalne dve hodiny casu, opet benzin... kvuli jejich fuserske praci.

Trpelivost mi dosla, takze jsem registroval domenu a hosting www.mazda-kladno-zkusenosti.cz, a planuju nahazovat fotografie a reference na jejich prodej i servis. Koupit domenu a hosting rocne stoji min, nez 20 minut meho casu, takze jsem to vyhodnotil jako efektivnejsi. Stejne s tim poslu stiznost, opet s fotkami, na oficialni zastoupeni Mazdy v CR a na Japonsko, uz jsem s nimi kdysi neco resil, normalne reaguji. Takhle se podle me nepodnika, i Mazde jako znacce takove jednani skodi.

Fotky https://www.dropbox.com/sh/mzyjn14no5dxolq/AAB-CMTaApQDlNRl505KVdtfa?dl=0
 
Poslední úprava:
Abys nakonec nedopadl jako @Bob se svym blogem (i) o IVOS Zlin.

Nutno vsak rict, ze o V-Group Kladno jsem si z nekolika takovychto zprav uz udelal docela obrazek.
 
Abys nakonec nedopadl jako @Bob se svym blogem (i) o IVOS Zlin.

Nutno vsak rict, ze o V-Group Kladno jsem si z nekolika takovychto zprav uz udelal docela obrazek.

Jak dopadnul Bob nevim, kazdopadne si nemyslim, ze konstatovani faktu doprovazene dokumentacnimi fotografiemi muze byt nejak napadnutelne. Dulezity je asi vyvarovat se subjektivnich hodnoceni, protoze pak bych si myslel, ze to muze byt brano jako sireni pomluvy, nebo tak neco... nevim. Ale vazne uz toho mam plny zuby, dvojnasob kdyz to auto chci prodat, udrzuju ho ve skvelym stavu, v Usti zadny podobny problemy uz dlouho nemam, a pak tohle.
 
Za co byl doplatek ?

Mazda zdrazila sklo, stoji myslim o 4 tis vice (nemam ted u sebe fakturu), nez pred rokem. Takze se to neveslo do 20 tis limitu pojisteni, ale doplacel jsem 1800 Kc... jejich logikou je pro me asi u auta za 800 tisic, ktery menim kazdy dva roky, s rocni pojistkou za 25 tisic, tech 1800 Kc za vymenu skla rozhodujicich a proto si vymyslim ;). Moje zena rikala, ze se jeste pri kazdem telefonatu tvarili, ze me maji za lhare - pak teda nevim, jak je mozny, ze jsem u nich dva servisni zasahy chvalil, dokonce jsem k nim opakovane poslal kolegu s novou sestkou. No a za necelych 12 let jezdeni do servisu v Usti nad Labem jsem v Usti resil jedinou reklamaci - tak moc jsem problemovy. V Kladne ze ctyr navstev dvakrat.
 
Aha to mě nenapadlo, já mám skla pojištěné bez limitu ;)

Ja mam to pripojisteni bez spoluucasti a daval jsem limit na cenu vymeny celniho, ktera pred rokem a pul, v dobe uzavreni pojistky, byla do 20 tis Kc vcetne prace. Na vic mi to nedavalo smysl, kdyz to drazsi byt nemohlo. Rozbiti bocnich se nebojim, parkuju temer porad v neverejnych prostorach. Taky jsem teda necekal, ze bych to vubec kdy musel resit, za predchozich 12 let jsem rozbite sklo na aute nemel :). Nicmene prvni oprava celniho, ktere prasklo na sestce samo od sebe v krute lonske zime po vjeti do tunelu v Praze, stala cca 19 vc. DPH; ted to bylo od kaminku na D1 (shodou nahod stejne misto jako loni samo od sebe) a stalo 21800. A pry ty skla na novych Mazdach praskaji dost.
 
Nova zkusenost s Kladnem... Vymena celniho skla na Mazde 6, jel jsem tam, protoze spolupracuji s Kooperativou, skla mam pojistena u ni.

Minule (30.1.2018) u nich na tom samem aute samotna vymena skla dopadla dobre, tesnici guma kolem skla jak na novem aute, interier po vymene cisty, nikde zadne skrabnuti kolem skla, peclive vysaty bordel.

Tentokrat jsem auto pred servisem dukladne umyl, vycistil interier, vysal...

Vcera si prevezmu auto, pro jistotu zevrubne zkontroluju, ale bohuzel uz tam vecer nebyl ani pan Hollegcha, ani pan Kafka, pres ktereho jsem zakazku zadaval. Do auta jsem si sednul a vsimnul si uspineneho okoli skla, sestka ma dekor bilo-bezovy, takze tmave stopy po prstech byly dost videt. Ale v salonu uz bylo prazdno, clovek co mi to predaval s tim nemel nic spolecneho, tak jsem si to jen nafotil a jedu domu. Po ceste jsem si na slunicku vsimnul, ze tech fleku je nejak vic, tak jsem radsi po 10 km zastavil, abych zjistil, ze guma kolem skla je na nekolika mistech nedolehajici, mam minimalne jedno skrabnuti laku podle gumy, na strese na laku auta jsou fleky od prisavek. Dnes rano tam moje zena vola (ja bych se neudrzel nekricet nebo nebyt sprosty), a dozvime se, ze urcite si stezuju protoze tam byl doplatek, a ze to takhle je normalni, a ze jsem si to mel zkontrolovat vcera. Eskalace na nejakeho pana Vlcka, majitele, ktery jen zavolal, neomluvil se, rekl ze to resil jejich nejlepsi clovek, a ze co jako chceme... ze jsou s nama problemy, ze uz minule byl problem (skrabnuty naraznik), pri prodeji auta taky problem (nove - 2 km na tacho - umatlane auto od lepidla reklammiho polepu, navic umyte v mycce - vsude takove ty myckove skrabance na laku, spatne vycisteny interier). A ze jsem si to nemel prebirat, ze videl na kamere ze jsem u toho auta deset minut obchazel, ale proc jsem teda odjizdel (protoze tam nikdo nebyl, a protoze jsem mel od sedmi do jedenacti vecer blok schuzek). Takze ano, za odflaknutou vymenu skla si muzu sam, protoze problem je se mnou. Dal se se mnou budou bavit jedine az osobne prijedu. Minimalne dve hodiny casu, opet benzin... kvuli jejich fuserske praci.

Trpelivost mi dosla, takze jsem registroval domenu a hosting www.mazda-kladno-zkusenosti.cz, a planuju nahazovat fotografie a reference na jejich prodej i servis. Koupit domenu a hosting rocne stoji min, nez 20 minut meho casu, takze jsem to vyhodnotil jako efektivnejsi. Stejne s tim poslu stiznost, opet s fotkami, na oficialni zastoupeni Mazdy v CR a na Japonsko, uz jsem s nimi kdysi neco resil, normalne reaguji. Takhle se podle me nepodnika, i Mazde jako znacce takove jednani skodi.

Fotky https://www.dropbox.com/sh/mzyjn14no5dxolq/AAB-CMTaApQDlNRl505KVdtfa?dl=0
tak jestli tohle dělal jejich nejlepší člověk, jak dělají ty ostatní ???
 
tak jestli tohle dělal jejich nejlepší člověk, jak dělají ty ostatní ??

To nechci vedet. Ale kdyz jsem tam sklo menil pred rokem, byl jsem s praci absolutne spokojeny - bylo to udelane fakt k nerozeznani od originalu, auto odevzdane zcela ciste. Kdyby ted meli jakkoliv vstricny prisup, a ne pristup, ze jsem podvodnik nebo ze se mstim za doplatek, a proc jsem s autem odjizdel (spechal do prace), neresim nic... ale zjevne si pletou na ktere strane je tady zakaznik a jak ma fungovat autorizovany servis v pripade opravy takrka noveho auta. Ze vsech stran slycham o jejich financnich problemech, takze je klidne mozne, ze maji problemy s motivaci nebo udrzenim kvalitnich zamestnancu. Pri jednani s panem Vlckem nebo Kafkou si moje manzelka pripadala jak na balkane, ale to uz je samozrejme subjektivni pocit :).
 
Tak jsem ve Vgroup Kladno také absolvoval výměnu čelního skla.

Objednání se k výměně a sepsání papírů bylo přinejmenším zvláštní, měl jsem dost rozporuplné pocity.
Nemám potřebu se rozepisovat, může to být můj subjektivní pocit. Nicméně mohu doporučit, že vždy je potřeba se domluvit na přesný čas i když to po telefonu nijak extra nenaznačí. Ušetří se tím otázky zda jste objednaní a nebudete čekat až odbaví lidi co prý objednaní jsou.

Co se výměny týká, já osobně nemám výhrad. Při předání jsem nenašel nic poškrábaného v okolí skla a interiér čistý, nic ušmudlaného. Sklo sedí a těsnění okolo oken mě osobně přijde udělané pěkně.
Při předání auto umyté. Pro někoho možná fajn bonus, pro mne naprosto bez přidané hodnoty.

Navíc po předání zmizela chyba baterky - už stejně mám objednanou novou, ale že by dali dobít?

Z okolí jsem slyšel negativní postřehy a sám zvažuju zda tam jezdit na servis, ale mám to pár minut takže to asi zkusím.
 
Já tam jezdím na garančky a je to v cajku, ovšem chce se to domluvit s tím technikem jehož jméno nejde vyslovit ? Holegcha tuším.....
 
Back
Top