• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

autorizovaný V-Group Mazda Kladno

Zkušenost s prodejcem V-Group Mazda Kladno mám

  • jen pozitivní

    Hlasy: 2 14,3%
  • převážně pozitivní

    Hlasy: 4 28,6%
  • neutrální

    Hlasy: 0 0,0%
  • převážně negativní

    Hlasy: 3 21,4%
  • jen negativní

    Hlasy: 5 35,7%

  • Celkem voličů
    14

autoskola

člen KLANu
86
Na začátku května jsem zde objednal vůz, který byl prezentován jako skladový červený Cx-3, že bude dodán nejpozději 20. 5. 2018. Poslal jsem zálohu 30% a čekal jsem na info, kdy si vůz odvezu. Když do 20.5. nepřišla žádná zpráva, tak volám prodejci co se děje. Dostal jsem info, že vůz stojí v Ardenách a nemá ho kdo dovést, že firma co to vozí pro mazdu nestíhá. Od té doby mne prodejce paní Karásková nebere mobil pouze pak příjde SMS "zavolám později", což se nestane. Pokud se pokusím dovolat přes pevnou, tak mne rychle odbudou, že mají v obchodě zákazníky, že pak zavolají, ale to se nestane. Psal jsem na email majitele, ale ten se neobtěžoval odpovědět. Kupuji do firmy každý rok nové auto, ale takové jednání jsem za 20 roků svého podnikání nezažil u žádného prodejce. Auto už mělo jezdit a vydělávat.
 
zkušenosti s prodejci tu jsou různé, což takhle odstoupit od smlouvy a zkusit jiného prodejce dle recenzí...?
 
Již jsem zkoušel obvolat jiné prodejce, kteří uvádějí, že mají červenou CX-3 v základu skladem, že si jako auto hned odvezu, ale všude problém, že ho skladem jako přímo nemají, že tak dva týdny a někde přiznali, že skladem nemají vůbec nemají, že mají zastaralé info.
Chci červenou a vozidlo bude jezdit v autoškole, tak mám již na tento typ koupené pedály pro učitele, které mne stály 25 tisíc.
 
To, co popisuješ, je klamání spotřebitele. "Skladový vůz" je fyzicky buď přímo u prodejce, nebo v centrálním skladu u dovozce v ČR. Nikoliv stav, kdy trčí někde v přístavu. Buď to budeš muset skousnout, nebo zrušit kupní smlouvu - záleží, jak je to napsané, abys neplatil nějaké penále nebo nepřišel o zálohu. V každém případě díky za info, je to pro ostatní důležitá informace, jak se chovají v Mazdě k zákazníkům...:rolleyes:
 
Teď v sezóně je opravdu problém, logistika nestíhá u všech značek.
 
Problém je hlavně s V-Group Kladno. Mám podobnou zkušenost s komunikací při objednání na servis. Po pár telefonech mě došla trpělivost a objednal jsem se v Car Star Praha. Tam mají jiný přístup k zákazníkům.
 
Tak já tam loni kupoval novou M3 Attraction, ale to byla echt skladovka, jakože přímo vystavená na showroomu a v pohodě. Poslal jsem jim prachy z účtu ve spořitelně naproti v Oáze a do týdne jsem jí měl doma, zařídili mi i značky a zapsání na dopravce v Kladně. Koukal jsem teď na jejich stránky a mají tam skladem asi pět cx3 z toho čtyři červený, jednu v základu emotion za 390 tisíc s možným odběrem od 28.6.2018.
 
To, co popisuješ, je klamání spotřebitele. "Skladový vůz" je fyzicky buď přímo u prodejce, nebo v centrálním skladu u dovozce v ČR. Nikoliv stav, kdy trčí někde v přístavu. Buď to budeš muset skousnout, nebo zrušit kupní smlouvu - záleží, jak je to napsané, abys neplatil nějaké penále nebo nepřišel o zálohu. V každém případě díky za info, je to pro ostatní důležitá informace, jak se chovají v Mazdě k zákazníkům...

Ahoj, smlouva byla napsaná šikovně = termín dodání 20.5.2018 +- 14 dnů. Z čehož vyplývá nejpozdějí do 3.6.2018. V obchodních podmínkách mají uvedeno: " od kupní smlouvy lze bez sankce odstoupit pokud dodavatel nedodá vozidlo do 30 dnů po uvedeném termínu dodání = to tedy u nich znamená do 3.7.2018.
Ale dnes 27.6.2018 jsem si konečně " skladový vůz " objednaný na začátku května odvezl.
Jako bonus mám uvedeno" povinná výbava zdarma" =jen jsem pak doma ve výbavě auta nenašel hever a klíč na kola. Místo rezervního kola tam je lepící sada, kterou lze nahradit rezervní kolo, ale hever a klíč na kola součástí zákonné povinné výbavy zůstali.
Jak to bylo u Vás ? Hever a klíč na kola Vám prodejce dal s vozidlem ?
 
Poslední úprava moderátorem:
Při použití lepicí sady se kolo nesundává, tudíž heveru ani klíče netřeba. Rezervu s příslušenstvím lze v Mazdě dokoupit, ale vychází to draho. Nebo si zavolat asistenci, což asi v autoškole není moc dobrá rada...;)
 
Tak jsem dnes zjistil neuvěřitelnou věc, proč jsem musel na skladový vůz čekat dva měsíce. Jak jsem psal, tak jsem si 5. května objednal " skladový vůz " s termínem dodání 20. května +- 14 dní , 15. května 2018 mne emailem přišla závazná objednávka a zálohová faktura na 120 tisíc na mazda CX-3, VIN: JMZDK6W7601363974. Toto jsem hned uhradil a pak nastaly problémy s komunikací s prodejcem a výmluvy, že mazda nestíhá rozvážet vozidla z přístavu v Ardenách. Včera jsem po urgencích konečně vozidlo přivezl. Mezi řečí mne sám ředitel V-Group Kladno pan Vlček, který mne vozidlo předával, řekl že jen malá technická věc, že mám vozidlo s jiným VIN, než bylo uvedeno na zálohové a konečné faktuře, že mne museli dát jiné vozidlo a vystavit novou fakturu s novým VIN, protože bych na to s původním VIN musel ještě čekat a oni jsou tak hodní, že to zařídili takto.Variabilní symboly jsou na obou fakrurách jsou stejné a mám potvrzeno, že došlo k převodu peněz na jejich účet. Dnes jsem zjistil, že bych se toho vozidla nedočkal nikdy, protože 16. května 2018 si toto vozidlo registroval někdo z Mikulova. Takže oni měli tu drzost, že si odemne nechali 15. května 2018 zaplatit zálohu 120 tisíc a minulý týden ještě celý doplatek za auto, které už bylo prodáno.
Tak přemýšlím co udělat. Původní objednávku po mne zrušit zapomenuli, tak je teoreticky stále platná, že jsem poslal 120 tisíc na vozidlo s VIN: JMZDK6W7601363974 a dle jejich obchodních podmínek toto nové skladové vozidlo na cestě z výroby, pokud nedodají do 3.7.2018, že pak mám nárok na vrácení peněz včetně nějakého úroku. Dnes jsem se pokoušel dovolat prodejci i řediteli V-Group Kladno, ale neberou mne mobil ani nereagují na SMS. Myslím, že to co provedli je čistý podvod.
 
Ja osobne jsem mel problem s timto prodejcem ohledne prepisu auta, ktery dle dohody mel byt v jejich rezii...po nekolika urgenicich mi prisel TP ovsem bez prepisu...toto trvalo asi mesic...tak jsem nasledne sepsal email, kde jsem uvedl ze dle smlovy o uveru je mozna pokuta ve vyssi 10 tis kc a tu budu od nich pozadovat. Problem ktery nastal byl ten ze neprovedli ani evidencni kontrolu a tu jsem tedy absovoval sam a ty 400kc za evidencku jsem nechal byt, nechtel jsem to uz hrotit...TP jsem jim zaslal at to prehlasi z duvodu ze nemam cas stravit na urade cely den...pote uz vse klaplo...takze zkusenost v tomto ohledu take negativni...ale tech urgenci z me stary bylo celkem dost...
 
Myslím, že to co provedli je čistý podvod.
S tou právní kvalifikací bych byl opatrnej... Je docela možný, že říďa mluvil pravdu a vyměnili Ti auto s jiným prodejcem, abys nemusel čekat nebo, a to je pravděpodobnější, abys jim nezrušil kupní smlouvu. Vím positivně, že za určitých podmínek je možné přesměrovat "zboží na cestě" na jiného dealera. Auto máš, tak vydělávej, pustil bych to z hlavy a příště se obrátil ke konkurenci...:rolleyes:
 
Za tři týdny tam mám první garančku, tak doufám, že tam nevlítne zásahovka na udání z nekalých praktik při prodeji vozů. :eek:
 
Už jsem tam objednanej na přesný datum prvního výročí registrace, tak to risknu. Zatím mi tam jednou měnili olej a v záruce opravili ten mexickej rez ze zadních sedaček, tak uvidím. Když nebudu spokojenej, tak to příště vemu do Kolína k Bošinovi, toho si tu všichni chválí, akorát se trochu projedu zhruba 100 kiláků.
 
Back
Top