1. Aby bylo snadnější používat naše webové stránky, používáme soubory cookie. Protože však Evropská unie ve své nekonečné moudrosti stanovila povinnost jasně vás o této skutečnosti informovat, činíme tak tímto textem. Používáním těchto stránek souhlasíte s používáním souborů cookie. Zde se dozvíte více.
  2. Ahoj Host,

    dovolte nám předem několik poznámek k problematice ochrany osobních údajů na těchto stránkách. Veškeré osobní údaje, které zpracováváme a které jsou uživatelem zadávány při registraci, spadají pod oprávněný zájem - údaje jsou nutné k provozu internetového fóra a k věkovému omezení jeho uživatelů (nad 13 let). Zpracovávané osobní údaje lze kdykoliv odstranit pomocí funkce Odstranit účet. Mimo osobních údajů zadávaných při registraci zpracováváme (a periodicky odstraňujeme) IP adresy příchozích návštěvníků formou logů. Tyto de facto technické údaje jsou nezbytné pro diagnostiku, vyhledávání možných bezpečnostních incidentů atp. a taktéž spadají pod oprávněný zájem. Jiné osobní údaje nezpracováváme, ani nevyžadujeme.

tisková zpráva V Japonsku se ode dneška prodává Mazda3 modelového roku 2017

Diskuzi v 'Novinky Mazda' zahájil News RSS, 1. 11. 2017.

  1. News RSS

    News RSS host

    • Ve voze má premiéru systém G-Vectoring Control z řady SKYACTIV-VEHICLE DYNAMICS
    • Změny se odehrály také ve vznětových motorech, aktivní bezpečnosti a funkčnosti

    Mazda3, která je na domácím trhu známá jako Mazda Axela, se od dnešního dne prodává v Japonsku v novém provedení pro modelový rok 2017.

    Stejně jako u všech dalších modelů z aktuální generace vyvíjela Mazda nejnovější verzi svého kompaktního vozu v souladu s konstruktérskou filozofií, která klade na první místo člověka a jeho potřeby. Konstruktéři věnovali značnou pozornost lidským vlastnostem a lidskému vnímání, protože chtěli přivést na svět vůz, který zprostředkuje příjemný zážitek z jízdy řidiči i jeho spolucestujícím. Mazda3 modelového roku 2017 tak přináší ještě intenzivnější Jinba-Ittai. Původně tento pojem označoval harmonii mezi jezdcem a jeho koněm a Mazda se jím poprvé inspirovala při vývoji legendárního roadsteru MX-5.

    V modelu Mazda3 2017 má světovou premiéru G-Vectoring Control (GVC). Jedná se o první systém z nové řady technologií SKYACTIV-VEHICLE DYNAMICS, které prohlubují faktor Jinba-Ittai prostřednictvím integrovaného řízení motoru, převodovky a podvozku. GVC optimalizuje zatížení jednotlivých kol a zlepšuje tak ovladatelnost i jízdní komfort vozu. Vznětové motorizace nejnovějšího modelu Mazda3 dostaly vysoce přesnou regulaci plnicího přetlaku turbodmychadla, která přispívá k pohotovější odezvě na sešlápnutí plynu. Dalšími novinkami vznětových motorů jsou uvedení systému Natural Sound Frequency Control, který tlumí vibrace ve třech klíčových frekvenčních rozsazích, a rozšíření související technologie Natural Sound Smoother na všechny modely se vznětovým motorem.

    V interiéru přináší Mazda3 modelového roku 2017 mimo jiné zdokonalený Active Driving Display (průhledový displej před řidičem) s kvalitní plnobarevnou zobrazovací plochou. Mazda vylepšila rovněž ergonomii volantu. Zvenku se karosářské varianty liftback i fastback vyznačují pevným postojem a výrazným, sebejistým vzezřením.

    V nabídce systémů aktivní bezpečnosti nechybí Advanced Smart City Brake Support (Advanced SCBS). Prostor před vozem nyní sleduje kamera namísto dosavadního radaru, díky čemuž systém pokrývá větší rozsah rychlostí a dokáže detekovat vedle vozidel i chodce. Mazda3 2017 bude nabízena také s adaptivními LED světlomety s dálkovými světly vybavenými ochranou proti oslnění ostatních řidičů, širokým rozsahem potkávacích světel a samočinným vyrovnáváním sklonu.

    Na evropské trhy se Mazda3 modelového roku 2017 dostane ještě letos. Paletu motorizací budou nadále tvořit tři zážehové jednotky SKYACTIV-G (1.5 74 kW, 2.0 88 kW a 2.0 121 kW) a dva vznětové agregáty SKYACTIV-D (1.5 77 kW a 2.2 110 kW). Alternativou k šestistupňové manuální převodovce SKYACTIV-MT je samočinná skříň SKYACTIV-Drive.*

    * SKYACTIV-G 1.5, SKYACTIV-G 2.0 121 kW a SKYACTIV-D 2.2 budou v Evropě nabízeny výhradně s manuální převodovkou; fastback nelze objednávat s motorem SKYACTIV-G 2.0 121 kW

    Pokračujte ve čtení...
     

Sdílet tuto stránku