• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

podvozek Vibrace do volantu při lehkém brždění

Maleax

výkonný člen KLANu
115
Auto mám od srpna 2017, jezdil jsem na origo 19", v zimě přezul na 18" (do té doby všechno v pohodě). Letos na jaře jsem kola opět přehodil na origo 19" a teď při rychlostech okolo 100+km/h a při lehkém sešlápnutí brzdy mi vibruje volant - nikam auto neujíždí, prostě jen vibruje volant. Najeto mám 26k, nebrzdím prudce a pochybuji, že by to bylo zvlněnými kotouči.

Nesetkal se s tím někdo? Má smysl nechávat kola vyvážit (btw už od výroby tam mám asi 10 závaží na 1 kole)?
 
Můžeš nechat kola zkusit převyvážit,ale základ problému bych viděl ve zvlněnejch kotoučích (budou v něm vypálený body).
 
Tak to si mě moc nepotěšil :( zkusím dneska zajet na převážení jestli to pomůže.
 
A nevlitnul jsi nekdy se zahratymi kotouci do poradne louze nebo neprisla treba rychle najaka blesk. bourka? To take staci na to, aby se po prudsim zabrzdeni..zvlnil/y. Proste nahla zmena teplot je take previt..kord u poslednich modelu 3,6 Cxka, kde mi prijde material kotoucu dosti neodolny..mekkci:(

Sent from my STF-L09 using Tapatalk
 
Tak to vypadá, že to opravdu budou zvlněné kotouče. Celkem se divím, protože můj styl jízdy není nijak agresivní takže to asi bude možná nějaká brzda + kaluž... Ve firmě nám na autě vydrží kotouče běžně 80-100k km, proto se teď tak divím.

Nechám je stočit a snad to chvíli vydrží, pak bych šel asi do jiných (asi si nechám doporučit od @Max6 protože tomu nerozumím).
 
Tak to vypadá, že to opravdu budou zvlněné kotouče. Celkem se divím, protože můj styl jízdy není nijak agresivní takže to asi bude možná nějaká brzda + kaluž... Ve firmě nám na autě vydrží kotouče běžně 80-100k km, proto se teď tak divím.

Nechám je stočit a snad to chvíli vydrží, pak bych šel asi do jiných (asi si nechám doporučit od @Max6 protože tomu nerozumím).

nejen Maxova doporučení čti zde brzdy Brzdy original vs. aftermarket
 
Jo máš asi chytlé kotouče, mi se stalo to samé u GL a to jsem si myslím nikdy ani pořádně nezabrzdil .... začalo mi to dělat už po 10 tisících. Vibrovalo to při jemném brzdění při rychlosti okolo 80-100km/h.
 
Najskor reklamovat kym je zaruka a potom ked budete chciet mat uplne klud, vymenit kotuce aj dosticky za druhovyrobu. Mne pomohla uz vymena dosticiek, dal som Textar za cca 60€ na predok a pokoj.
 
No já to reklamoval a reklamaci mi neuznali .... že prý jsem někde prudce zabrzdil .... bylo to při 21 tisících .... no ale jelikož věděli že bych se nenechal obalamutit, protože přece auto má brzdy a ty slouží na brždění, tak něco udělali, že to přestalo dělat, ale nějak mi neřekli přesně co ... nedělá to a brzdí to, takže jsem spokojený.
 
Jop tak to bylo i me, nabidli mi, ze kotouce srovnaji (stoci)... Nakonec jsem se na to vyprdl a objednal u @Max6 ebc usr kotouce tak doufam, ze je tento tyden nasadim :)

Odesláno z mého LG-H815 pomocí Tapatalk
 
no já si myslím že to taky nějak sjeli lehce a tím je to OK .... nějaké nové věci budu řešit až po 100 tisích
 
No já to reklamoval a reklamaci mi neuznali .... že prý jsem někde prudce zabrzdil .... bylo to při 21 tisících .... no ale jelikož věděli že bych se nenechal obalamutit, protože přece auto má brzdy a ty slouží na brždění, tak něco udělali, že to přestalo dělat, ale nějak mi neřekli přesně co ... nedělá to a brzdí to, takže jsem spokojený.

Nenechajte sa odbit.. co je to za somarinu, ze si prudko zabrzdil ?! Ja by som tam asi po tejto hlaske vybuchol a to som kludas. Ved je absolutny blud, aby autu pri 21tis km zacalo triast brzdy, lebo som musel krizovo brzdit ! Moze ti vbehnut zviera, dieta, alebo ine auto skrizit a nech mi nikto nehovori, ze po takom brzdeni su brzdy na opravu. Kde to ten prablb ma v navode na pouzitie, ze nesmies prudko brzdit??

A napr. v skolach smyku ta ucia situacie ako krizove brzdenie a tam instruktor kaze : "prudko sliapnut na brzdu az na podlahu" - a to tak, ako keby si chcel zlomit pedal. No nech mi povie ten servisak, ci kazde auto odtial ide na vymenu/opravu brzd.

Odporucam vymenit servis, hladat iny pristup prijimacieho technika. A vyzadovat byt pri oprave auta pri technikovi. Na SVK je bezne dochadzat za Mazda servisom aj 100-150 km.

A opakujem, reklamovat, reklamovat. Dali ste/sme za auta nemale peniaze, ked kupujes si pre nich Boh a ked prides reklamovat, tak ta presviedcaju o tvojej chybe alebo problem nevidia...
 
no asi jsem měl tehdy dobrou náladu ... jinak já reklamu všechno, ale jak jsem psal, oni to nějak opravili že to nedělalo a tak jsem to přestal řešit, jen prohodil technik tu větu a já mu na to odpověděl že brzdy jsou v autě na to aby se s nimi brzdilo a že nemám závodní auto ... teď reklamuji že mám malinké prasklinky na kůži od volantu a samo že řekli větu o agresivním potu, takže jsem je hned odpálkoval že to je jenom na jedné straně volantu .... připadá mi že ty věty je školí v MAZDĚ přímo :)
 
no asi jsem měl tehdy dobrou náladu ... jinak já reklamu všechno, ale jak jsem psal, oni to nějak opravili že to nedělalo a tak jsem to přestal řešit, jen prohodil technik tu větu a já mu na to odpověděl že brzdy jsou v autě na to aby se s nimi brzdilo a že nemám závodní auto ... teď reklamuji že mám malinké prasklinky na kůži od volantu a samo že řekli větu o agresivním potu, takže jsem je hned odpálkoval že to je jenom na jedné straně volantu .... připadá mi že ty věty je školí v MAZDĚ přímo :)
Bohužel, servisáci dostávají info jak a co zákazníkovi k danýmu problému říct a nebo se zeptat.Pak má někdy člověk pocit že místo s člověkem mluví s robůtkem. Tyhle papíry jsou ale celosvětoví, takže hlášku např.: Zamlžení světel je normální jev a stačí když pojedete delší trasu se zapnutými světly a oni se odmlží....
Tak tuhle hlášku slyšeli lidi ve všech světových jazykách.
Ale to je tak většinou všude (i v bance slýchávám tyhle UNI plky)
 
U nás je v origo servisech asi možné všechno, ale pochybuju, že by v Americe řekli zákazníkovi, že zničil kotouče v 21 tis.km jedním prudkým zabržděním.....
 
Je tu niekto, kto uz riesil vymenu komplet kotucov s dostickami za druhovyrobu? s nejakymi realnymi skusenostami?
Uvazujem nad znackou EBC + green stuff dosticky, alebo vrtane Zimmermann + Zimmermann dosticky.

Dakujem vopred za kazdy nazor ;)
 
Mám stejný problém u mé M6 GJ (sedan, 121kw), klepe mi volant při brzdění v rychlostech okolo 80-100km/h. Kola mám vyvážená, staří 4 roky, najeto 55 000km. Chystám se na výměnu kotoučů, vzhledem k mému stylu jízdy předpokládám (mám rád plynulou jízdu, většinu situací "ubrzdím" motorem a předvídavostí), že destičky budou jako nové. Vyplatí se vyměnit s kotoučema i brzdící destičky nebo nevadí nechat ty původní?
 
Mám stejný problém u mé M6 GJ (sedan, 121kw), klepe mi volant při brzdění v rychlostech okolo 80-100km/h. Kola mám vyvážená, staří 4 roky, najeto 55 000km. Chystám se na výměnu kotoučů, vzhledem k mému stylu jízdy předpokládám (mám rád plynulou jízdu, většinu situací "ubrzdím" motorem a předvídavostí), že destičky budou jako nové. Vyplatí se vyměnit s kotoučema i brzdící destičky nebo nevadí nechat ty původní?
Dej si do googlu zajíždění brzdových kotoučů a destiček, a pak se rozhodni, lepší prý je zajíždět nové kotouče se starými destičkami.
 
Back
Top