• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

diesel Vibrace na volnoběh a hlučnost

Varan

nový člen
5
Zdravím jako nový člen.Mám mazdu 6 gg 100 kw, 2004 HB.Nejdříve vibrace motoru za studena,klepe se volant a zadní stěrač prostě celá kastle.Nyní to dělá i při ohřátém motoru.A dostavila se i hlučnost motoru.Před rokem a půl kontrola vstřikovačů a nové podložky.Loni v dubnu komplet celá spojka.Auto jede a startuje jak má,nekouří, nekolísají otáčky.Pročetl jsem toho už hodně,ale nevím čeho se chitit.Nemáte někdo podobný problém.Dík za odpověď,jo mám najeto 202 tis km.
 
Zdravím jako nový člen.Mám mazdu 6 gg 100 kw, 2004 HB.Nejdříve vibrace motoru za studena,klepe se volant a zadní stěrač prostě celá kastle.Nyní to dělá i při ohřátém motoru.A dostavila se i hlučnost motoru.Před rokem a půl kontrola vstřikovačů a nové podložky.Loni v dubnu komplet celá spojka.Auto jede a startuje jak má,nekouří, nekolísají otáčky.Pročetl jsem toho už hodně,ale nevím čeho se chitit.Nemáte někdo podobný problém.Dík za odpověď,jo mám najeto 202 tis km.
Zdravím,mám ještě jeden postřeh,nejvíce vibrace při studeném motoru do volantu.Ale jakmile po ohřátém motoru zastavím třeba na nákup a vrátím se třeba za čtvrt hodiny tak nastartuji a vibrace jsou,ale o hodně menší a je to i klidnější.Někdy mi to po startu i v nízkých otáčkách škubalo ale jen za studen.Ale teď už to nedělá.Jinak vyměněn i SCV ventil a startér a co se týče vstřikovačů tak jeden nový a jeden dává nižší tlak na volnoběh než je hranice hodnot.
 
zdravím mam úplné stejnej problém Mazda 2.0 nafta 2007r.,klepani celého auta,nejprve za tepla tedy už i za studena a za studena i občas skubne.přišel jste na to čim to to je?díky za odpověď
 
zdravím mam úplné stejnej problém Mazda 2.0 nafta 2007r.,klepani celého auta,nejprve za tepla tedy už i za studena a za studena i občas skubne.přišel jste na to čim to to je?díky za odpověď
Zdravím,tak záhada zatím nevyřešena.Nové vstřikovače,nové uložení motoru,po nových rozvodech všech kladkách,drážkový řemen ,volnoběžka na altíku. Prostě zima a vibrace celého auta.Tož nevím.
 
Mám to isté za studena to klepe celé a mám benzín. Keď sú teploty pod nulou tak sa klepe volantova tyč a od nej rezonuje volant a celý predok. Keď sa motor zohreje na prevádzkovu teplotu tak to postupne úplne ustane a začne úplne ina rezonancia na voľnobehu keď auto stojí tak rezonuje celá kabína a keď otvorím dvere tak mi to vybije ušné bubienky. Uloženia motora mám vymenené a nepomohlo to. Si myslím že to je nejaká kombinácia starých plastov nekvalitných pouzitych v GG interiéri ktoré sa dotýkajú a vibruju. Čo to spôsobuje netusim, možno sa výfuk niekde dotýka tepelných štítov alebo je moc napevno namontovaný keďže je meneny. Na tak starom aute toto asi nemá zmysel to riešiť už ani. Zaujímavosť je že v momente keď pridám a otáčky vystúpia nad cca 1100 tak všetko vybrovanie prestane. Príčiny by som hľadal: skrtiaca klapka, ventil voľnobehu, netesne sanie niekde prisava falošný vzduch, silentbloky motora (sú 2) alebo prevodovky ten spodny, vyfuk prenasajuci rezonanciu do interiéru cez tepelný štít. Kto nato príde má u mňa zlatého bludistaka
Edita: ešte mi napadlo vyschnuté/potrhané gumy na uloženi riadenia (sú myslím tri) ktoré prenášajú cez napravnicu vibrácie motora do kabíny ale to je asi scifi
 
Čím teplejšie je vonku tým menej to vibruje, v lete skoro nepozorovatelné, dnešných 15 stupňov celzia večer má potešilo
 
Zdar , stejný poznatek u nafty.Zkusím to nechat napíchnou na diagnostiku jestli to něco ukáže.Dám vědět.
 
Zdar kontrola diagnostiky provedena, kalibrace vstřikovačů, ale moc se jim nechtělo.Jinak umřela váha vzduchu.Posílala do jednotky teploty 38 a 40 stupňů i když byla venku zima.Mám tam jinou, teď je v režimu učení, tak uvidím.Musejí se najet nějaké kilometry.Kdyby to nešlo tak to budeme muset udělat přes diagnostiku.Tak uvidíme. Jinak prý váha nevyhazuje chyby aby svítila nějaká kontrolka.
 
Tak skúsim si zohnať na vrakovisku niekde váhu vzduchu (asi budú vybrakovane) a otestujem. Dá sa nejak otestovať inak než diagnostikou?
 
Back
Top