• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Volba převodovky u CX-3 - výhody, problémy, rady, zkušenosti

Preferuji převodovku

  • automatickou

    Hlasy: 13 46,4%
  • manuální

    Hlasy: 15 53,6%

  • Celkem voličů
    28

Marek_

člen KLANu
64
Kolegové Mazdáři, jak jste spokojeni s automatem v CX-3? Zejména narážim na hrubost při rozjezdech nebo řazení D-R-D a rozjezd. Na můj vkus to dost "skáče". A to to nedělám s ohledem na kilometry (3500km) nijak zvlášť rychle. Přijde mi, jak kdyby ze zpátečky na P převodovka zaspávala a když se chci rozjet, tak auto hrabe jak zběsilý.
 
Poslední úprava:
Planujeme kupit tu istu verziu, tak by ma ten automat zaujimal tiez. Je tam aj iny problem?
 
Moc se omlouvam za špatný příspěvek, ale mělo to být D-R-D. A díky za hodnotné rady, ale už něco odjeto mám i ve spoustě různých automatů :) Pravdou je, že souvislost s teplotou tam může být. Jinak celkově s automatem naprostá spokojenost. Jen škoda, že to trochu Japonci lépe neodhlučnili od motoru :-(

Jinak s použitím ruční brzdy při poloze P určitě souhlasim. Je to prostá logika. Když parkuje auto z kopce, extrémně se namáhá převodovka pouze při poloze P bez ruční brzdy
 
Poslední úprava moderátorem:
Máte niekto problém pri manuálnej prevodovke s radením 4 prevodového stupňa? Moja nová CX3 trochu áno. Keď radím hore z trojky do štvorky, tak ju niekedy nezoberie aj na 3 krát. Spojku vyšlapávam až dole a snažím sa radiť pomaly a presne. Niekto s podobným problémom???
 
Máte niekto problém pri manuálnej prevodovke s radením 4 prevodového stupňa? Moja nová CX3 trochu áno. Keď radím hore z trojky do štvorky, tak ju niekedy nezoberie aj na 3 krát. Spojku vyšlapávam až dole a snažím sa radiť pomaly a presne. Niekto s podobným problémom???
Předpokládám že nejsi začátečník,tak mi to připadá divné.Ze začátku malí problém z pětky na šestku ale to byl problém hlavy a ruky.:)
 
Máte niekto problém pri manuálnej prevodovke s radením 4 prevodového stupňa? Moja nová CX3 trochu áno. Keď radím hore z trojky do štvorky, tak ju niekedy nezoberie aj na 3 krát. Spojku vyšlapávam až dole a snažím sa radiť pomaly a presne. Niekto s podobným problémom???
ahoj, mas dve moznosti: bud sa ti pohraju s lanovodmi alebo to druhe horsie - vymenia ti niektore casti prevodovky. na obe su servisne buletiny, treba sa pytat v autorizaku.
mne po 45tis. najazdenych ide niekedy horsie, hlavne v zime radit z 1 do 2 a niekedy aj z 3 do 4. max6 to riesil vymenou prevodovkoveho oleja, naco sa chystam v blizkej buducnosti aj ja. tento problem sa popisuje aj tu: http://www.japonec.eu/mazda-3-bm-prevodovka-radenie-rychlosti-t4111.html a aj v mazdaclube.cz.
 
Dej vědět, držím palce ať to je jen banalita.

Odesláno z mého GT-I9195 pomocí Tapatalk
 
Dnes absolvovaná cesta do práce a späť cca 80km. Radenie sa „umúdrilo“ a menší odpor som cítil iba asi 2 krát (raz pri štvorke a raz pri šestke). Záleží to podľa mňa aj na čase a spôsobe radenia jednotlivých prevodových stupňov s ohľadom na rýchlosť vozidla. Mazda má trochu kratšie prevody a pýta si vyšší prevodový stupeň dosť skoro (3-pri 20km/h, 4-pri 40km/h, 5-pri 55km/h a 6-pri 70km/h). Postrehol som, že pri jazde 65km/h si pýtala na rovine 6ku. Pojazdím viac a napíšem, či sa to mení, alebo sa to ustálilo.
Čo sa krátkej prevodovky týka, napadá mi jedna otázka a síce „nezlenivie“ motor pri tak včasnom radení?
V každom prípade ďakujem za postrehy ;)
 
Dnešná jazda do práce a späť potvrdila klesajúcu tendenciu s problémom pri preraďovaní. Ani raz som nemal problém ani s jediným preradením!
@vladas75 - jasné, díky za upozornenie. No a čo sa zvuku motora týka, skoro ho nepočuť :wideyed: a niekedy si myslím, že zostal doma :D
Zrejme tie problémy súviseli s vekom vozidla, čiže novorodenec sa tiež musí najprv naučiť chodiť :)
 
Zdravím! Rád bych se zeptal, zda vybrat AUT nebo MAN převodovku.
Zde pár informací o mě, co se řízení týká : jezdím cca 25 let, ujetý zhruba 1 mil km se 7 různými vozy (obchodní zástupce), vždy s MAN převodovkou.
Nyní jsem objednal CX-3 Revolution Top, která bude sloužit k cestě do kanceláře a zpět (cca 50km celkem), k výletům a na dovolenou, v 90% jízda ve dvou.
Cesta je z Železných hor (cca 400 m n. m.) do Pardubic. Preferuji svižnou jízdu, ne závody (už jsem se snad vyřádil dost) a dojíždění (z kopce, známá místa apod.). Předem děkuji za Vaše rady a názory ;).
 
Nyní jsem objednal CX-3 Revolution Top, která bude sloužit k cestě do kanceláře a zpět (cca 50km celkem), k výletům a na dovolenou, v 90% jízda ve dvou.
Cesta je z Železných hor (cca 400 m n. m.) do Pardubic. Preferuji svižnou jízdu, ne závody (už jsem se snad vyřádil dost) a dojíždění (z kopce, známá místa apod.). Předem děkuji za Vaše rady a názory ;).
Automat je na neustále ucpané Pardubice ideální, po 1 miliónu kilometru si pravá (oprava, levá i pravá) noha zaslouží odpočinout. ;)
 
Poslední úprava:
Dík za odpověď - uvítám i další názory a zkušenosti s AUT převodovkou.
Je pravdou, že jízda po Pardubicích je slále "lepší a lepší" (nadjezd u Parama atd.) :mad:
 
Dík za odpověď - uvítám i další názory a zkušenosti s AUT převodovkou.
Je pravdou, že jízda po Pardubicích je slále "lepší a lepší" (nadjezd u Parama atd.) :mad:
Já jsem z důvodu stále ucpanějších silnic volil cíleně automat, i když minulé auto s manuálem bylo prostě lepší (z jiných důvodů, ale i tu převodovku mělo poskládáno ještě postaru EURO 4). Po Pardubicích (a Železných horách ;) ... ) v kolonách sice už 15 let neposkakuji, upgradoval jsem na větší pražské kolony, ale z občasných návštěv vím, že i tam je to čím dál horší a vzhledem k nefukčnímu roštovému systému dopravy to ještě dlouho lepší nebude. Pardubky prostě nejsou Hradec. Další auto bude definitivně také automat, sice benzínový a s aspoň 200 kW, ale bude, kvedlat už mě nebaví, rád to nechám na automatu a přinejhorším může vždycky člověk zatáhnout za páčky.
 
To zní rozumně - Prahu znám, jezdil jsem tam 16 let každý týden (teď naštěstí už jen 4 x do roka).
Jde mi hlavně o pocit z jízdy, komfort, akceleraci a zda je na automat od Mazdy spoleh - což jak se z různých testů zdá, tak je.
Jak "Pardubky nejsou Hradec" - perníkáři vs mechováci :punch: - v poho beru to sportovně :playful: - koneckonců už jsem jinde.;)
 
Jak "Pardubky nejsou Hradec" - perníkáři vs mechováci :punch: - v poho beru to sportovně :playful: - koneckonců už jsem jinde.;)
Já bydlím stále ještě oficiálně v Perníkově, takže nějaké perníkáři nebo mechováci na mě neplatí. Gočára a jeho urbanistický plán z doby první republiky jim prostě můžeme jen tiše závidět.
 
Back
Top