• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

interiér Vrzání v interiéru

V M6 nieco pocujem zo spodnej casti stredovej konzoly, hlavne ked sa o nu opriem kolenom, ale riesim to radiom. U manzelkinej CX-3 je to horsie, tam nieco drnci z oblasti medzi prednym sklom a plastom so spinacami stropnych svetiel pri otackach cca 3000. Ked to pritlacim rukou, tak to prestane. Budem to riesit v servise. Jedine auto, v ktorom som sa viezol a nevydavalo ziadne pazvuky bol Lexus IS. Inak vsetky nejake pazvuky vydavaju, menej alebo viac. Mal som niekedy aj Avensis sedan a tam nieco povrzavalo od zadneho okna a aj od palubovky.

Měl jsem několik Renaultu,Felicii i Chevroleta měli sice jiné vady ale v interiéru nikdy nic nevrzalo.
To s tou Feliciou si robis srandu, ze? Ta vrzgala hned ako nova. Renault? Rocna Laguna takisto vrzga a nie malo a nie iba v zime.
 
Opravdu ve Felicii mi nic nevrzalo a měl jsem 2 Thalie jednu novou a jednu ojetou ale nikdy nic v interieru nevrzalo.
 
Zdravím Mazďáky ...
Také jsem občas slyšel pazvuky v CX3 a napoprvé jsem zjistil, že to dělá pravá kulatá ventilátorová mřížka při plném otočení na boční sklo :eek: ... Teď mi sem tam vrzne víko úložného prostoru před spolujezdcem (aspoň myslím), ale nad tím se mi nepovedlo vyzrát :(
 
No já dnes s novou CX-5 vjel poprvé na "kočičí hlavy" a vylekal se! Řinčí to na všech stranách - já jako řidič to slyším před sebou a ve dveřích, za mnou to slyší někde z kufru. To že to občas vrzá jsem s nelibostí přijal, ale ty kočičí hlavy, to je mazec! Nezbývá mi nic jiného než se jim vyhnout :(

Jinak jsem kupoval asi poslední auto této vývojové řady a doufal jsem, že budou vychytány všechny mouchy a chyby. Tak to jsem se spletl. Pro nevěřící - jezdil jsem 9 let s Renaultem ve stejné cenové kategorii a na začátku ani vrz (časem samozřejmě ano), takže dokonalí soudruzi z Japonska určitě nejsou :(
 
Ahojte,
ja som zistil ze pri pridavani plynu na 3 drnci head -up display-asi 2-3 sekundy, potom to prestane
 
Mě zatím nedrnčí nic ,a to sů u nás také silnce ,kterým se dá říkat tankodromy :D
 
Řekl bych, že takové silnice jsou v celé republice. ;) :D
Odporúčam návštevu SR a konkrétne cestu z Trenčína smerom na Bánovce nad Bebravou. Zlaté české cesty. Bolo zavreté Strečno a musel som domov inou trasou. Myslel som, že sa mi auto rozpadne pod nohami a vypadnú mi plomby. :mad:
 
Chci se zeptat majitelů 6 GL zda-li nepozorují u svého auta různé povrzávání interieru. Hlavně okolo displaye navigace. V mém případě stačí zatlačit na plast před displayem a je ticho. Nejhorší je to, když se to jakoby rozvibruje. Mám najeto 9t km a neskutečně mě to ...

Dnes jsem rozebral polovinu přístrojovky ale nenašel jsem to.
 
Chci se zeptat majitelů 6 GL zda-li nepozorují u svého auta různé povrzávání interieru. Hlavně okolo displaye navigace. V mém případě stačí zatlačit na plast před displayem a je ticho. Nejhorší je to, když se to jakoby rozvibruje. Mám najeto 9t km a neskutečně mě to ...

Dnes jsem rozebral polovinu přístrojovky ale nenašel jsem to.
Do 20000 km nájezdu (viz. https://www.mazdaklan.cz/posts/31605/) řešit se servisem, ať se s tím poperou, máš na to plné právo.
 
U žádné mojí Mazdy to žádný servis nedokázal řešit, ač vždycky říkali, že se na to podívají. Všechny krom starý 626 (tam to bylo spíš stavem a věkem) vrzaly a klepaly a skřípaly apod. — imho je to prostě "daň" za to, že jsou ty auta lehký a nemaj všeljaký tlumení pod plasty, a často jsou prostě spoje plast-plast nebo plasty opírající se o různé plechové díly...

Nová 6 r.v. 2017 po 2 týdnech ježdení a nájezdu 4400 km už taky na dlažbě nebo dírách klepe z různých míst interiéru, předchozí nová trojka 2015 začala tak nějak podobně, a CX-3, kterou máme doma, je na tom lehce líp (drnčí jen na dlažbe, z kapličky přístrojů, začala kolem 15tkm), ale tam je míň různých ozdob a komplikovaných panelů. Ještě předtím jsem měl předchozí generaci trojky i dvojky, obojí drnčelo a bez úspěchu s reklamacema.

Já jsem se s tím smířil, a všem ostatním doporučuju to samé. Žádné auto není dokonalé, Mazdy jsou velmi levné (zvlášť s příhlédnutím k tomu, že jsou komplikovaně dovážené), a holt prostě mají silné stránky a slabé stránky.
 
U mě zatím všechno vyřešil tenký samolepicí Dynamat DYNALINER a různé samolepicí textilie z jiných odhlučňovacích sad, takže si nemůžu stěžovat. Švagrova studená CX-5 je na tom o mnoho hůře, tam se hýbe ta prostřední konzole, kolem A sloupků atp., to nejhorší se odstranilo, ale za studena je to koncert i tak.
 
V tomto smere bola u mna najlepsia 6 GH. Sucasna GJ je na tom slusne, jedine, co jemne povrzava, je stredova konzola, ked sa o nu opriem kolenom. Inak je klud aj pri prejdeni cez nerovnosti. Po vyse dvoch rokoch a 55 000 km som v tomto ohlade zatial spokojny.
S cim uplne spokojny nie som je dopredu - dozadu sa "viklajuca" sedacka vodica. Ona je jemne volna aj pri novom aute, ale casom sa to trochu zhorsi. Pri elektrickych sedackach tento problem nie je. Vymena by nic neriesila, takze som si na to zvykol. Nic nie je dokonale...
V CX3 nieco drncalo, ale bol to kablik od alarmu a vyriesili to v servise. Pre zmenu zacalo vrzgat nieco od naprav alebo tlmicov pri prejazde nerovnosti, napr. pri dopade z retarderu.
 
Poslední úprava:
Díky za rady. Už jsem si jednu reklamaci užil a zjistil jsem, že nemám na to nervy řešit něco s autorizákem. Rozebral jsem to znovu a zjistil, že to dělá plast před displayem navigace ( je v těm tlačítko start ). Dal jsem pod něj 3M těsnění a je klid. Bohužel mi ještě něco vibruje pod přístrojovkou a lupe v držáku opěrky hlavy spolujezdce.

Myslím že je to hlavně tím zlepšeným odhlučněním IPM2. V autě je takové ticho že tyto ani ne moc hlasité pazvuky vyniknou. Hold si to budu postupně ošetřovat dokud nebudu spokojen. Přešel jsem z BMW E90 a je ten rozdíl poznat kde se šetří.

Aspoň jsem využil rozebrané přístrojovky a osadil LTE access point a přední kameru včetně hardwire, abych si neblokoval 12V zásuvku.
 
Chci se zeptat majitelů 6 GL zda-li nepozorují u svého auta různé povrzávání interieru. Hlavně okolo displaye navigace. V mém případě stačí zatlačit na plast před displayem a je ticho. Nejhorší je to, když se to jakoby rozvibruje. Mám najeto 9t km a neskutečně mě to ...

Já mám M6 GL od března, najeto 16 tisíc km a nevrže nic. Otestováno i na příšerných cestách v okolí České Lípy, které nutně musí časem rozvrzat každé auto. Snažím se jim vyhýbat, ale občas to nejde. Jinak klepu na dřevo, v interiéru naprosté ticho i na totálním tankodromu. Mazda mě v tomto směru nadchla. Ani Audi by to nezvládlo lépe.
 
Back
Top