• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

elektrika Výměna baterie v klíčku

Podle toho, co máš vytištěné na těle klíčku, chce to foto. Jasně, dálkáče pak musíš znovu všechny spárovat, známý postup se zapínáním a vypínáním zapalování a s boucháním dveřmi. Immobilizér se páruje pomocí diagnostiky (a nebo myslím, že to jde i dvěma klíči, které již jsou spárované, ale diagnostika je jistota, stačí i ForScan).
 
Ahoj, tak jsem stejně v háji jako kolega Sphynx přede mnou. Mám dva klíče a obou mi baterka vydrží týden. Napoprvé jsem si myslel, že prodávající (auto dotažené z Německa) přede mnou vložil do klíče nějakou vybitou baterii. Tak jsem baterii vyměnil a za týden baterka v háji. A druhý to samý. Klidový odběr mají ty klíče zhruba 0,5 mA.
Neřešil to někdo? Jsem elektrotechnik, podezřele ty klíče nevypadají, myslím že vykoupaný nebyly. Součástky vypadají v perfekt stavu.
 
Hm, tak nevím, v bezkontaktním klíči u GH je baterie 2032 a ty vydrží skoro 3 roky při každodenním používání a nevím proč dali do GL baterii 2025, která je tenčí a má menší kapacitu a v klíčence vydržela jen 1,5 roku, takže polovinu a to je skoro stejně velký tak nemuseli vůbec nějak šetřit s místem .... moc tomu nerozumím, že i Japonci jdou o krok dozadu (i když klíč je SIEMENS). 2032 kapacita 230mAh, 2025 kapacita 165mAh ... nový klíč bude mít možná o něco menší spotřebu, ale pochybuji o tom, že nějak výrazně.
 
Říká se tomu zeštíhlení výroby. Ojebat, ojebat, všechno co lze, ojebat. Tady nikoho nezajímá, co z toho má uživatel, ale to, že automobilka při nákupech např. 4 milionů baterií ročně ušetří třeba 150.000 dolarů.
Říkám vám lidi, dobrý časy už byly, a nikdy se nevrátí.
 
jj jsou to prostě šulini, nemám k tomu co dodat .... taková je dnešní doba, vše co je nové mi připadá že je horší než to starší, tím myslím funkci .. vzhled je něco jiného. Přesně jak píše xPet ....
 
No a já mám ovládání k GH s baterií !!CR1620!!.. Dálkáče na GH mají minimálně 3 různé podoby..
Tento týden jsem byl v Mazdě a bylo mi řečeno, že s něčím podobným už se setkali, že mám v autě jednotku od Francouzů a že kdyby mi objednali jen klíč, nepomohlo by mi to.. Řešením že prý je výměna jednotky a obou dálkáčů - a jelikož Mazda o problémů prý ví (proto si na to technik vytiskl 9 stránkový návod, do kterého jsem ale neměl možnost nahlédnout, ptž jde o interní dokument - a že bych to opravdu rád četl - neměl by někdo možnost k přístupu k tomu?), cena je zvýhodněných 9 tisíc bez DPH..
 
Buďme rádi, že ještě máme bezdotyk.
Za pár let už třeba zase nebude.
 
Tak včera mi klíč přišel. Podle kurzu v tu chvíli klíč stál necelých 350 Kč. Včera jsem ozkoušel naprogramovat dálkové ovládání a plně funkční! Vzal jsem klíč i s čipem imobilizéru, příští týden nechám vybrousit planžetu a zkusím naprogramovat imobilizér. Mám dva původní klíče, takže ani tam neočekávám žádný problém.
Za 350 Kč od Číňana (dodací doba necelé 3 týdny) oproti Mazdě za 9.000 Kč bez DPH - no neber to..

https://www.aliexpress.com/item/2-B...&terminal_id=101fbdbd55164c43a5c9696dc6925014klic_mazda_ali.jpg
 
jakým způsobem indikuje mazda 6 s keyless entry systémem že je slabá baterie v ovládání/ klíči?
 
Pokud by někdo měnil, tak Mazda CX3 2016 baterie v klíčku CR 2025
 

Přílohy

  • IMG_20181003_113629.jpg
    IMG_20181003_113629.jpg
    557,3 KB · Zobrazení: 78
  • IMG_20181003_113541.jpg
    IMG_20181003_113541.jpg
    508,1 KB · Zobrazení: 73
  • IMG_20181003_113606.jpg
    IMG_20181003_113606.jpg
    608,7 KB · Zobrazení: 70
Poslední úprava:
jakým způsobem indikuje mazda 6 s keyless entry systémem že je slabá baterie v ovládání/ klíči?
No u GH nijak, prostě nešlo odemknout na první pokus když jsem strčil ruku pod kliku a pak v autě svítila červená že nevidí klíč .... no a u GL mi to vypsalo hlášku na LCD budíku pravém.
 
Já měnil obě baterky v ovladačích někdy letos v září, a dneska ráno mi už zase na přístrojovce blikal červený přeškrnutý klíč a nápis něco jako ,,set power the off,, a startovací tlačítko svítilo oranžově. Naštěstí to teda nastartovalo a jelo, ale je mi to nějaký divný, že by se baterie vybila po dvou měsících. :eek:
 
Hmmm..., to je fakt divný. Napadá mě, jestli ty třeba nešaháš na ta stříbrná tlačítka na klíči a nebo popřípadě jestli si nevozíš klíč v kufru, nebo někde, kde už je delší vzdálenost k START tlačítku. :confused:
Páč mi se třeba chytrej telefoun taky víc vybije když na něm něco dělám a nebo se snažím po lesích v divočině honit signál.
 
Klíč mám položenej pod ovládáním klimy, takže asi necelej půl metr od tlačítka start. Zítra vyzkouším ten druhej klíč, kterej se mi válí doma na stole a od výměny baterie jsem ho nepoužil. :(
 
Takže druhej klíč píše to samý, přitom je tam dva měsíce stará baterie a dosud jsem ho nepoužil, ležel doma v kuchyni na stole. Jinak přes okno na deset metrů oba auto zamknou i odemknou. Zajdu do okey a koupim novou baterii, když to bude furt blbnout zajedu do servisu a basta.:confused:
 
Já měnil obě baterky v ovladačích někdy letos v září, a dneska ráno mi už zase na přístrojovce blikal červený přeškrnutý klíč a nápis něco jako ,,set power the off,, a startovací tlačítko svítilo oranžově. Naštěstí to teda nastartovalo a jelo, ale je mi to nějaký divný, že by se baterie vybila po dvou měsících. :eek:
Baterie by měla vydržet alespoň rok.
A podle manuálu je signalizace slabé baterie v ovladači řasená tak, že v autě ZELENÁ kontrolka klíč místo svícení ZELENĚ BLIKÁ.

Odesláno z Tapatalk
 
Back
Top