• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

elektrika Výměna halogenových žárovek v potkávacích světlech

Mazdar kolegové! Tak jsem nahodil ty Hyper Blue a imho jsou lepší než nightbreakery. Dosvit srovnatelnej, barva mnohem lepší! Fotky to nezachytí, ale ta barva je stejná jako na LEDkách v DRL. Mrkněte na fotky, zajímá mě váš názor! PS: Asi budem muset udělat nějakej ten rychlosraz abysme to mohli prorovnat, ne? ;)

Svítí fakt super, jdu do toho.
Jak to bude s životností? :)
 
Svítí fakt super, jdu do toho.
Jak to bude s životností? :)
¨
S životností bych si nedělal žádný iluze, ale předpokládám, že když mám DRL, tak by to mohlo chvíli vydržet :)

PS: Testovali jsme to na srazu v noci a má to dosvit o pár metrů slabší než HID, ale barvu moc pěknou. Takže za mě jednoznačně palec hore!
 
Tam jsem si hoši dal večerní cvičení se světlama... Nejdřív jsem asi půl hodiny pižlal tu H11 abych z ní udělal H9, pak jsem ji (OSRAM Nightbreaker Unlimited) dal do auta a svítí to stejně žlutě jako ta klasická Phillipska co už tam byla... Tak jsem ji tam dal zase zpátky, seru na dálkový :)

No a pak jsem ze zvědavosti, když už jsem se v tom hrabal, vyndal přední blinkr a zkusil tam fouknout ledku, abych viděl, na vlastní kukadla, že to fakt bliká rychle. A fakt že jo :D Ale zajímavej poznatek - když jsem nedal blinkr, ale blikačky, tak to blikalo normálně.... vysvětlí mi to někdo, čím to je?
 
na varovných máš vyšší odpor, protože máš samozdřejmě ještě boční a zadní. Ale když máš jen doleva nebo doprava tak ti odpor klesne a bliká to rychleji.
 
na varovných máš vyšší odpor, protože máš samozdřejmě ještě boční a zadní. Ale když máš jen doleva nebo doprava tak ti odpor klesne a bliká to rychleji.
to není tak docela pravda, vláknové žárovky blikají taky normálně s "warningy" stejně jako LEDkové žárovky
Jinak, přátelé, @Scud a @Kábek tato debata patří SEM
 
Zajímavé srovnání přímo na stránkách OSRAM:
COOL BLUE INTENSE
http://www.osram.cz/osram_cz/produk...tu-pro-automobily/cool-blue-intense/index.jsp
"Až o 20 % více světla (ve srovnání se standardními halogenovými žárovkami)"
Fotometrické údaje
Světelný tok 1550 lm

NIGHT BREAKER UNLIMITED
http://www.osram.cz/osram_cz/produk...-automobily/night-breaker-unlimited/index.jsp
"Až o 110 % více světla na vozovce (ve srovnání se standardními halogenovými žárovkami)"
Fotometrické údaje
Světelný tok 1550 lm

20% svitu navíc oproti klasice při sv. toku 1550 lm
vs.
110% svitu navíc oproti klasice při sv. toku 1550 lm

tak nevím :D
 
20% svitu navíc oproti klasice při sv. toku 1550 lm
vs.
110% svitu navíc oproti klasice při sv. toku 1550 lm

tak nevím :D
Kde soudruzi udělali chybu? :D

Každopádně se porovnává daleko více parametrů než světelný tok (lm). Dalšími veličinami jsou například svítivost (cd), osvětelnost (lx) atd..

Cool blue HYPER nemají ofiko, protože nejsou schválené pro provoz na pozemních komunikacích.

Jinak z praxe svítí Nightbreaker znatelně více, ale také životnost je díky tomu malá.
Intense je taková vyrovnaná žárovka, pro ty co hledají poměr výkon/životnost.
Žlutě svítí tyto dvě žárovky stejně ;)
O něco bělejší je Bosh Xenon Blue a Phillips Blue Vision, ale taktéž je to žluté světlo.
 
Tak tak, hypery jsou mířený na přídavný třeba na offrady a tak, tam je ta rampa na silnici stejně zakrytá :) Ale kámoš je má v lampách, bez čočky a poznám ho hned, když jede proti...

Zase tak žlutý ty Intensy nejsou, jsem s nima v Xedu spokojenej :) A Nightbrakery mám na GY jako dálky ke xenonům a taky supr :) Jen nevydržeji tolik (laicky - vlákno je páleno více), takže do hlavních to nemá takovej smysl...
 
Back
Top