• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Zkušenosti - kdo ji má může poradit...

ještě sem v CX-7 nesedel

proto to píšu. Zajdi do nějakýho velkýho bazaru, kde jí mají a udělej tzv "mystery shoping" a nech se s ní svézt. Třeba tě to nepřekvapí, mě to v podstatě od toho auta odradilo.
 
JaMiJa: Řeknu ti,že 100kW je dneska sakra málo. Nafťák sice šálí smysly krouťákem, ale to je asi tak všechno. Osobně bych bral MPS místo CX-7. Větší požitek z jízdy. CX-7 přecejenom váží víc a to dělá vyšší spotřebu. Ale líbit se mi taky líbí.
 
MPS nechci...To je malý.Navíc chci rodinné auto :)

Odesláno z mého HUAWEI P7-L10 pomocí Tapatalk
 
Jako @Vitus zajdi napřed do bazaru si to auto vyskoušet, osahat. Protože jsem taky slyšel že jízdně nic moc.
Já takhle byl jednou na P406 a nakonec jsem usoudil že tudy cesta nevede...
Buď tě to odradí, nebo utvrdí a budeš hledat další a další informace, víc možností není :D
 
6MPS v žádném případě malé není :D Dokonce má i větší kufr, sice zadní sedáky nesklopíš...Ale fci rodinného auta plní:) Kočárek už nevozíte předpokládám. Ale priority jsou jasné, ty má každý jiné :)
 
Všichni me odrazujete :D
S ženou si uděláme výlet jak psal Vitus a necháme se povozit,půjdem do acek,tam jsou nadrzeni na každého zákazníka ;)

Odesláno z mého HUAWEI P7-L10 pomocí Tapatalk
 
ale kdeže, neodrazujeme... sedmička je krásná kára a určitě by rodince slušela :) Mě se taky líbí, jen se pokouším sdělit zkušenost, od toho tu přece všichni jsme :) ale odpovědnost za rozhodnutí je na tvém hrbu, hlavně se nenech ošálit a od bazaru trvej na tom, že budeš řídit ,-)
 
No hlavně sem to kvůli me nevědomosti tady rozjel,nechci se spálit jako s sestkou...

Odesláno z mého HUAWEI P7-L10 pomocí Tapatalk
 
Blbne mi připojení,pardon za troji stejný příspěvek.

Odesláno z mého HUAWEI P7-L10 pomocí Tapatalk

edit Vitus: zlobilo to i mě, smazal jsem přebytečné ,-)
 
Přídám taky trochu do mlýnku. Kamarád si na firmu koupil na mou radu po Hondě CRV novou CX-7 a neměl s ní jediný problém po 3 roky, co ji vlastnil. Jelikož má softvérovou firmu, byl "hotový" z palubního počítače- ten už byl v době, kdy auto představili, tak jako u M6 II. generace graficky i informacemi hodně, hodně za konkurencí. Mim o jiné nemá češtinu. Chtěl jsem jí po něm koupit. Můj mechanik v Mazdě (která byla zrušena protože nebyla prý reprezentativní) mi na to odpověděl jen zakroucením hlavy z leva do prava a zpět. Jeho odpověď: jezdí sem auta, která jezdí jen na pravidelný servis a pak ty druhé, které jsou tu pořád. Znám druhého člověka, který má taky CX-7 a ten už několikrát měnil zadní ložiska. Když jsem viděl jeho lak, tak bych řekl, že to auto je teprve nastříkané černým plničem- myčka, kartáče.Mě osobně překvapilo, že u tak drahého auta v maximální výbavě byla palubní deska z tvrdého plastu, jako u aut levnější kategorie a jiného času konstrukce.
Je to o štěstí na jaký kus narazíš a ještě jak se k němu předchozí majitel choval. Ale jinak je to dodnes moc, moc hezké auto- škoda, že nemá nástupce! CX-5 byla na mě už moc vysoká a tak jsem šel opět do M6 III. generace.
Hodně štěstí při koupi, ať se rozhodneš pro cokoliv!!! :)
 
Přečetl sem hodně recenzí,zkušenosti,převážně byli negativní,pokud je cokoli zanedbano,šeredně se to vymstí,prodraží,tohle auto neodpusti nic.Většina článků,recenzí ale byla psana lidmi kteří auto mají protože se jim líbí,ti kteří jen jezdí,dost vrazi do servisu,ti kteří auto užívají a dopravaji mu co potřebuje si auto chválí.Takový člověk auto neprodá a když,tak známému,takže většinou jsou v bazarech a na soukromých inzeratech auta s nějakým problémem,takže by to pro ně znamenalo mít minimálně 50tisíc do zálohy na opravy.Takže v nejbližší době půjdu jako koupit tuhle Mazdu do acek a jízda s ní rozhodne.Ještě můj šéf ma ženu a ta má CX-7 a ještě nacipovanou,ale šéf se dovoluje,tak mi nemůže zodpovedet pár otázek...
Každopádně začínám být spíš negativní vůči tomuhle autu.Nemáme takové financí možnosti,sponzorovat takové auto.

Odesláno z mého HUAWEI P7-L10 pomocí Tapatalk
 
To určitě nebude pravda,že každý soukromník prodává auto před smrtí... Jen to chce dobře vybírat:)
 
ona je smrt a smrt:)jakakoli vyssi investice do auta je na povazenou.Ale co me mile prekvapilo tak je to ze dost CX-7 je prodano prvni v CR,nasel sem i dovoz,ale vic je jich odsud.
 
Asi bych vzal spíš facelift 2.2 MZR-CD, jsou tam vpředu 320mm brzdy, starší benzíny měly 300mm, spojka je taky větší. 2.3 DISI Turbo má problémy se spojkou, lidi, hlavně ženy, s tím neumí jezdit a hned ji zničí (motor nemá na tak těžké auto ideální průběh výkonu a při rozjezdech má málo síly, což lidé nekompenzují přidáním plynu, ale klouzáním přes spojku).
 
Ale teď stojím ve Zlíně v Autoefektu a ta šedá benzínová, co to mají za 209 vypadá zachovale.

Odesláno z mého D5503 pomocí Tapatalk
 
Na netu je za 199 900,-
Jako asi tak by mohla vypadat :)

Odesláno z mého HUAWEI P7-L10 pomocí Tapatalk
 
Mám CX 7 2.3 DISI TURBO auto má 108 tisíc, moji blbosti musím vyměnit spojku, ale pokud se s tím jezdí v klidu, tak spojka vydrží dyl.. Dvouhmota výdrží taky dlouho pokud při rozjezdu nesedis dlouho na spojce. Spotřeba je u mě tak 12 - 15, ale jezdím sto procent město.. Doporučuji jezdit na Natural 98 a lepší - na 95 to taky jezdí, ale ten motor se chová divně a skáče jako koza.. Kdo by měl zájem v okolí Lanškrouna není problém auto ukázat.. Je to krasavec..
 
A ne,ještě sem v CX-7 nesedel...to auto se mi líbí uz hrozně dlouho a až teď se dá pořídit za pro mne přijatelnou cenu,ale,jsou tam velká ale ohledně spolehlivosti.Jak sem napsal uz na začátku,koupě nespěchá,nejdřív za tři měsíce bych to auto koupil.Pořád nejsem na 100% rozhodnutý tohle auto koupit.

Odesláno z mého HUAWEI P7-L10 pomocí Tapatalk
Ahoj já toto auto vlastním už více jak 5 let. Co se týká spolehlivosti mohu říci že dokud se nezačne kazit je super jako každé jiné auto :D ...
Je to pohodlné, jízdní vlastnosti sou super, chová se to za každého počasí perfektně..!!! Ať je mokro nebo sněží auto jede jako by se nechumelilo :) ...
Záleží co od toho čekáš a na co si ho chceš kopyt. Je to auto, které pokud chceš aby dobře sloužilo, tak vyžaduje velkou péči a finanční pozornost..!!!
Mám na mysli, kvalitní oleje a kvalitní díly které nejsou zrovna levné ... Auto sem zakoupil před více jak 5 lety za 480 000 a do servisu sem dal za dobu více jak 5 let cca 250 000 ...
Záleží po kom to auto koupíš, jak se o něj staral na tom záleží nejvíce.. Já sem si koupil benzín 2.3 191 kw, do auta sem si nechal za 47 000 namontovat LPG a tím sem ušetřil na provozu
za dobu co ho mám cca 300 000, auto jezdí na LPG a Benzín zároveň spotřebu mám na 100 km 12,5 L LPG a 3,5 L Benzínu což vychází na dnešní ceny okolo 275 Kč na 100 km...
Než sem do auta dal LPG tak sem jezdil za 14,5 L Benzínu na 100 km což vychází při dnešních cenách na cca 435 kč na 100 km... V té době když sem auto zakoupil stál Benzím 36.9 L což sem jezdil za 535 kč 100 km...
Já sem z autem spokojen ale už se také koukám po nějakém novém sice nespěchám ale budu časem prodávat to své a koupím zase něco novější :).. Mé auto má najeto necelích 170 tisíc a říkal sem si že do 200 tisíc max...
Lidi nato hodně koukají, sice záleží na tom, jaký servis člověk autu dopřeje, některé auta sou zhuntované už při 100 tisíců a jiné najedou i 500 tisíc a více..!!! Je to o majiteli jak se o auto stará..!!!
Samozřejmě v servisu jak píšu že mě stálo auto cca 250 000 tak v tom sou veškeré díly brzdy oleje filtry a samozřejmě pneu které stojí také pěkné prachy :) ..!!!
 
Hezky jsi to popsal,no me se změnila situace a musel jsem investovat do bydlení,takze auto je odsunuto do ztracena...
Každopádně diky vsem za nazory a osobní zkušenosti.
CX7 si urcite nekoupím.

Odesláno z mého HUAWEI CUN-L01 pomocí Tapatalk
 
Otcův spolupracovník ma CX 7 2,3T a prasknul mu řetěz ,potkaly se ventily,oprava 55 tisíc. V servise mu řekli ze se to u těchhle aut stává.
 
Back
Top