• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

interiér Zvuk při otevření dveří po vypnutí motoru + chyba MZD

dawe

člen KLANu
32
Zdravím, dnes při dojetí domů z práce jsem si všiml že je tak 3 hlučnější sklapění head up displaye a při otevření dveří po vypnutí motoru i zvuk nevím čeho(něco elektronického :) ) dělalo to vždycky ale dnes po dojetí domů (-12 stupňů) to bylo tak 10x hlasitější..ráno (-9 stupňů) to neudělalo..nemáte někdo podobnou zkušenost?
 
Nikdo nic?jinak ten zvuk jde od otackomeru...urcite vite co myslim..jinak dneska -16 stupnu se mi po ceste 2x restartoval mzd...jinak kamoska ma mondeo 2011 a rikala ze jeji display menil barvy :).. jako kdybych bydlel nekde kde jsou takove teploty bezne tak jim tu mazdu omlatim o hlavu..to auto snad ani neni delane na zimu..vrze to, ruzne pazvuky viz vyse,restarty mzd jako wtf auto za 550 litru...
 
Já mám najeto skoro 30k km a zatím vše v pohodě. Dneska jsem byl ve Zlíně, venku -16 a nepozoroval jsem žádné problémy. Žádné vrzání, žádný problém s MZD. S HUD displayem taky žádný problém. Jediné teda co mě "vrže" v interieru jsou zapomenuté lahve ve dveřích od pití. :)
 
Dneska -14 a klid jako @TomT akorát nemám Head up displaye.Jenom při vypnutí motoru a otevření dveří nějaká elektronika zapracuje;)
 
hlásím taky dnes - 15,5 a vše bez problému, žádné pazvuky ,vrzání, infotaiment OK .HUD nemám. Jen bych řekl, že ten kdo stojí za ostřikovačema u CX3 by zasloužil vykuchat tupým nožem - to je to nejhorší co jsem měl. VW co jsem měl byl r.v 2008 a už měl krásné rozprašovače i ta stará škodověnka měla 4 trysky ( kuličky ) které se daly tak nějak naštelovat, ale u CX3 je to fakt tragédie a to už jsem to jehlou nastavoval jak se dalo ...
 
Dneska -14 a klid jako @TomT akorát nemám Head up displaye.Jenom při vypnutí motoru a otevření dveří nějaká elektronika zapracuje;)

To je ono a nezda se ti ze to je o dost hlasitejsi nez normalne?

Jinak se hodi poznatky jen u aut ktere parkuji venku...garazovane asi budou v klidu...
 
parkuju venku max. pod přístřeškem a ten zvuk se mi nezdá o moc hlasitější než jindy, je to takový jakoby zavrčení ...
 
To je ono a nezda se ti ze to je o dost hlasitejsi nez normalne?

Jinak se hodi poznatky jen u aut ktere parkuji venku...garazovane asi budou v klidu...
Nemám pocit že by to bylo hlasitější,parkuju venku.Já bych nečekal až bude -5 když to nebude dělat špatně se to vysvětluje.
 
@dawe Po vypnutí motoru je slyšet "bzučení" klapky saní jak je chvíli po chcípnutí ještě pootevřená a pak udělá test sama sebe, což je naprosto normální. Že je v zimě hlasitější bych považoval za normální.
Další zvuk co je běžně slyšet po vypnutí motoru u tlačítkového zapalování je,když se otevřou dveře (člověk po chcípnutí z auta vystupuje), zamknutí volantu. To ve větší zimě a při "nějakym natočení volantu" je slyšet o něco víc než za tepla a když ten volant mám v poloze že zámek přesně zapadne.
Na divný zvuky head-up displaye bych se informoval v mazdě jestli není serviska. Třeba na M3BM byla serviska že u některých modelů se head-up třásl (u toho mohl vydávat i zvuky) a oprava byla jednoduchá. Nemusí se to týkat všech aut,protože třeba tohle se týkalo podle VIN i mě,ale přitom mě head-up nic takovýho nedělal,tak jsem to neřešil.
K resetu MZD,tak to vůbec neřeš. To je centrální mozek lidstva z jiné galaxie se svojí vlastní inteligencí. Jediné co můžeš zkusit je přehrát soft mzd na nějakou stabilnější verzi (jestli taková vůbec existuje). Pro mě je zatím asi "nejstabilnější" (ale rozhodně ne nejpovedenější) verze 56.00.230 u který jsem nakonec i zůstal. Upgrade nebo Downgrade jde udělat i před barákem nebo samozřejmě mazdě za nějaký ten bakšiš. Jedině, pokud máš auto ještě v záruce a řekneš že máš problém s MZD (pořád se resetuje, vymyslíš si nějakej problém s připojenim telefonu atd...),tak ti to v záruce přehrajou na nejnovější verzi nebo prostě jen přeinstalujou. Jinak když osobně vzpomenu na nějakou ze starších verzí (mám pocit 33.xx.xxx),tak tam se mi mzd resetoval za tepla i studena, v noci i ve dne, tam to bylo prostě tak náhodný a nahodilý a častý, že škoda mluvit. Proto po zkoušení jsem zůstal u tý 56.00.230
 
Poslední úprava:
@dawe Po vypnutí motoru je slyšet "bzučení" klapky saní jak je chvíli po chcípnutí ještě pootevřená a pak udělá test sama sebe, což je naprosto normální. Že je v zimě hlasitější bych považoval za normální.
Další zvuk co je běžně slyšet po vypnutí motoru u tlačítkového zapalování je,když se otevřou dveře (člověk po chcípnutí z auta vystupuje), zamknutí volantu. To ve větší zimě a při "nějakym natočení volantu" je slyšet o něco víc než za tepla a když ten volant mám v poloze že zámek přesně zapadne.
Na divný zvuky head-up displaye bych se informoval v mazdě jestli není serviska. Třeba na M3BM byla serviska že u některých modelů se head-up třásl (u toho mohl vydávat i zvuky) a oprava byla jednoduchá. Nemusí se to týkat všech aut,protože třeba tohle se týkalo podle VIN i mě,ale přitom mě head-up nic takovýho nedělal,tak jsem to neřešil.
K resetu MZD,tak to vůbec neřeš. To je centrální mozek lidstva z jiné galaxie se svojí vlastní inteligencí. Jediné co můžeš zkusit je přehrát soft mzd na nějakou stabilnější verzi (jestli taková vůbec existuje). Pro mě je zatím asi "nejstabilnější" (ale rozhodně ne nejpovedenější) verze 56.00.230 u který jsem nakonec i zůstal. Upgrade nebo Downgrade jde udělat i před barákem nebo samozřejmě mazdě za nějaký ten bakšiš. Jedině, pokud máš auto ještě v záruce a řekneš že máš problém s MZD (pořád se resetuje, vymyslíš si nějakej problém s připojenim telefonu atd...),tak ti to v záruce přehrajou na nejnovější verzi nebo prostě jen přeinstalujou. Jinak když osobně vzpomenu na nějakou ze starších verzí (mám pocit 33.xx.xxx),tak tam se mi mzd resetoval za tepla i studena, v noci i ve dne, tam to bylo prostě tak náhodný a nahodilý a častý, že škoda mluvit. Proto po zkoušení jsem zůstal u tý 56.00.230


Zdar Maxi.. klapky sání neslyším :) (ještě že tak ) co se týká toho zvuku při otevření dveří,jak to bude dělat od -12 tak se s tím dokážu smířit. U těch zvuků HUDu to dělalo když se sklápěl při dojetí (zavření)-prostě ten samý zvuk ale o něco hlasitější ..A k MZD zkusím přehrát soft jinak už jsem početl hodně na cizích fórech a jsou tam 3 možnosti (buď to může dělat 1.)nějaký zastrčený hardware-flashka,karta navigace 2.)něco s CMu jednotkou 3.) software..... já zkusil vytáhnout ten hardware a v -9 se resetování neprojevilo ale jestli to mělo vliv nebo ne to netuším pač to začlo dělat až od -12.... jinak vše u výše jmenované teplotě -9 zmizelo....
 
Zdar Maxi.. klapky sání neslyším :) (ještě že tak ) co se týká toho zvuku při otevření dveří,jak to bude dělat od -12 tak se s tím dokážu smířit. U těch zvuků HUDu to dělalo když se sklápěl při dojetí (zavření)-prostě ten samý zvuk ale o něco hlasitější ..A k MZD zkusím přehrát soft jinak už jsem početl hodně na cizích fórech a jsou tam 3 možnosti (buď to může dělat 1.)nějaký zastrčený hardware-flashka,karta navigace 2.)něco s CMu jednotkou 3.) software..... já zkusil vytáhnout ten hardware a v -9 se resetování neprojevilo ale jestli to mělo vliv nebo ne to netuším pač to začlo dělat až od -12.... jinak vše u výše jmenované teplotě -9 zmizelo....
Ono by to spíš chtělo asi nějak líp popsat nebo ideálně nahrát ten zvuk i když by jsi musel čekat do -12°C. Já o jedinym zvuko při chcípnutí auta a otevření dvěří (je jedno kolik je stupňů) vim že je zámek volantu, což je naprosto normální zvuk. Pak při větší všímavosti nebo otevřený kapotě je slyšet klapka sání (ten její závěrečný test), což je taky normální u elektronociky ovládaného plynu.
Jestli je ten zvuk ale něco jinýho,tak to chce víc pídit. Není nic co by se nedalo nějak opravit případně odstranit, když se ví přesně o co jde.
Každopádně bývá hodně servisek na tyhle nechtěný zvuky nebo i problémy s head-upem,tak stačí jen info v mazdě nebo někde na netu.
 
S restartem MZD connect potvrzuji, že pomohl update. Spojil jsem ho s návštěvou servisu, kde to udělali zadarmo.
 
Back
Top