1. Aby bylo snadnější používat naše webové stránky, používáme soubory cookie. Protože však Evropská unie ve své nekonečné moudrosti stanovila povinnost jasně vás o této skutečnosti informovat, činíme tak tímto textem. Používáním těchto stránek souhlasíte s používáním souborů cookie. Zde se dozvíte více.
  2. Podložky pod RZ s logem MazdaKlanu

    Ahoj Host, naši členové neúnavně vymýšlejí, kromě již několika realizovaných dodávek kvalitního oblečení, další identifikační znaky s logem MazdaKlanu, tentokrát se jedná o podložky pod RZ. Pokud máš zájem, hlasuj v anketě tamtéž.

motor Zvýšení výkonu

Diskuzi v 'Mazda3 (BM/BN)' zahájil eko1980, 9. 12. 2016.

  1. eko1980

    eko1980 rodinný člen KLANu

    641
    294
    63
    Tak to da vedet driv Gryllz protoze po tomhle nakupu vacek a stredniho dilu vyfuku budu chvili bez penez na to abych jeste poladil software :D Takze ja to vidim na hotovy remap na leden,nema smysl tam davat asi vacky bez remapu...
     
  2. eko1980

    eko1980 rodinný člen KLANu

    641
    294
    63
    Tak po vyplate objednavka ostrych vacek 2x a stredniho dilu vyfuku 2x ,uz jsme dostali fakturu s nacenenim s 10ti procentni slevou na polozky. Neslo to uplatnit i na shipping. Takze kdyby jeste nekdo narychlo(do stredy 15.11.) chtel neco tak by byla jeste sleva dalsich 5% :)
     
    Poslední úprava moderátorem: 11. 11. 2017
  3. eko1980

    eko1980 rodinný člen KLANu

    641
    294
    63
  4. eko1980

    eko1980 rodinný člen KLANu

    641
    294
    63
    Tak corksport uz ma nebo optimalizuje svody 4-2-1 zatim jen pro 2,5l M3,tak mozna se casem objevi i pro 2,0l.
    We’ve been spending some more time on the intricate 4-2- 1 header prototype for the SkyActiv –G 2.5Land the results are surprising to say the least. Can you believe a gain of 15-20wTQ through the meat of the RPM range?!
     
  5. Max6

    Max6 rodinný člen KLANu

    396
    372
    63
    Nevím jak je to aktualizovaný teď,ale tenhle projekt má Corksport rozjetej hodně dlouh a nic. Hotový svody 4-2-1 na 2.0 (ale bez katu - i bez sportovního 200 nebo 100 jádrovýho/komorovýho) má OV. Má je ale na zakázku a cena "unknown"
     
  6. eko1980

    eko1980 rodinný člen KLANu

    641
    294
    63
    Taky nevim jak dlouho uz to maji rozjete...Kazdopadne ja sem stejne uz vycinkany tento rok a budu rad ze pristi rok to dam nejak do kupy s tim remapem :) takze dalsi mozne investice se stejne odsouvaji na druhou kolej,mozna i treti protoze potrebuju zase neco udelat na baraku :D
     
  7. Mojza

    Mojza člen KLANu

    16
    26
    13
    Cau panove a damove. Rika nekomu neco quantumchiptuning.cz ? Maji slusne recenze a udajne umi odspuntovat a vyladit G 88kw na 132kw. Ma nekdo zkusenosti? Diky za info.
     
  8. Vitus

    Vitus správce Člen týmu

    4 263
    2 471
    183
    Spritmonitor.de
  9. Mojza

    Mojza člen KLANu

    16
    26
    13
    Tam jsem prave psal i volal. Velmi prijemne jednani. Vypadalo to, ze i vi o cem mluvi. Jak pani na ,,asi,, recepcni,tak i technik. Objednan jsem na 23.1. Tak uvidime. Kdyby to fungovalo, byla by to pecka. Co vim i z jinich stranek a for, tak ten motor je bez dalsich uprav na tech 180k odemknutelny a laditelny jen sw. Tak by to snad nemel byt problem. Hrozne mi tam vadi ta mrva zona bez zatahu cca od 4500ot/min. Kdyz se aspon tohohle zbavim, tak to bude super. Navic poskytuji 30dni zaruku na vraceni penez pri nespokojenosti. Bez udani duvodu. Coz si myslim, ze je na pohodu. Tak uvidime. Rozhodne dam vedet jak to dopadlo.
     
    Vitus se to líbí.
  10. Vitus

    Vitus správce Člen týmu

    4 263
    2 471
    183
    Spritmonitor.de
    Tak to jsem zvedavej! Taky bych si nechal zdvihnout vykon o 50%, 200kw by se mi libilo....
     
    Ter Leeloo II se to líbí.
  11. Mojza

    Mojza člen KLANu

    16
    26
    13
    smat se tomu muzem vzdycky. Uvidime co z toho nakonec vyleze. Myslim, ze tady vsichni vime, ze motor g120 a g165 maji rozdil jen v mapach jednotky. A pokud jde g165 odladit na cca 130kw, tak je pravdepodobne, ze u g120 tomu nebude jinak.
     
    Vitus se to líbí.
  12. efface

    efface výkonný člen KLANu

    130
    116
    43
    Nicméně, je treba si uvědomit, ze Ti to nikdy jak G165 nepojede kvůli delším převodům. Jinak na mazdaclubu psali nějací uživatelé o porovnání pružného zrychleni po remapu od té firmy, co to chceš ty a zjistili, že výkon byl +- horší, než před remapem (zkus tam najít zvýšeni výkonu u M3). Porovnávali dvě auta. M3 s remapem (od quantum) a bez. Kdyz bych do toho šel já, tak bych asi zajel do Polska (disi tune) nebo Belgie (BP-R), kteří mají prokazatelné výsledky. Jinak chápu, proč do toho chceš jít a přeju Ti, ať se toho odblokování dočkáš a ať Ti to jede líp.
     
  13. eko1980

    eko1980 rodinný člen KLANu

    641
    294
    63
    Přesně jak píše efface , pokud chceš kvalitní remap tak určitě za hranice. Nebo dálkově řešit z OVtuned. Tady těm mistrům co za tebou přijedou do práce , nahrajou ti neco do auta a hotovo bych to opravdu nesvěřil.
     
    efface se to líbí.
  14. mana

    mana nový člen

    21
    17
    3
    Spritmonitor.de
    Také jsem zjišťoval informace o této firmě a sice mají 30 ti denní záruku, ale už nikde nepíší že si účtují nějaký poplatek, ale už nevím kolik to je. Škoda že nemají brzdu, jen externí a musí se platit zvlášť a to krát dva, aby byl vidět výsledek. A prý se dá na brzdě nastavit výsledek jaký je požadován od zákazníka respektive od objednavatele (tuningová firma).
     
  15. Ter Leeloo II

    Ter Leeloo II rodinný člen KLANu

    1 117
    519
    113
    Spritmonitor.de
    To je dobry, mit takovou firmu a nemit vlastni brzdu :D.
     
    lakilaki a efface se to líbí.
  16. skokan

    skokan nový člen

    18
    6
    3
    Do toho bych nešel.
     
    Kuba6 se to líbí.
  17. vladas75

    vladas75 rodinný člen KLANu

    857
    471
    63
    No teda nevím, myslím že jen zaplatíš za něco co ani nebudeš vědět jestli máš - placebo efekt. Nabízet chiptuning bez brzdy to je jak mít pekárnu bez pecí :D. Než jsem pořídil Mazdu, nechával jsem si chiptuning dělat a vždy to probíhalo takto - přijel jsem, kontrola stavu vozu, diskuze o tom co bych si představoval a vysvětlení toho co je reálné a proč. Samozřejmostí bylo změření na brzdě před úpravami a vždy po úpravách, takže jsem viděl, jaký je opravdový rozdíl a jezdil jsem sem http://motorpower.cz/ . To co popisuješ, do toho bych nešel
     
  18. skokan

    skokan nový člen

    18
    6
    3
    Přesně jak říká vladas. Já když jsem nechal čipovat, tak v Praze Radotíně - https://www.mereni-vykonu.cz/. Nejdřív jsme pokecali co bych od toho chtěl, pak mě vrátili nohama na zem co je reálný a hlavně dlouhodobě funkční. Pak válcová brzda ( mají vlastní), přemapování jednotky, pak zas brzda, zase čipování ( to trvalo snad půl hodiny než dostali křivku jakou chtěli), no a pak jsem se projel a spokojeně zaplatil. Výkon zvedli o 15% ( původní měření ukázalo, že motor nemá ani ty koně co měl mít papírově z výroby).
     
    shr3k a vladas75 se to líbí.
  19. skokan

    skokan nový člen

    18
    6
    3
    Pro upřesnění, to se týkalo mýho starýho chrocht auta CRDi.
     

Sdílet tuto stránku