• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Zvýšení výkonu

Hoši a když jste s nimi v kontaktu, nechcete se na to zeptat? Jestli by to udělali a na kolik by to vyšlo.
 
Hoši a když jste s nimi v kontaktu, nechcete se na to zeptat? Jestli by to udělali a na kolik by to vyšlo.
Reknu Gryllzovi ten je na tom s anglictinou stejne dobre jak se slovenstinou :) Ja sem na tom hodne spatne :D
 
TomT: mrzi ma to ale Dan Mitchel reagoval takto:
We do not currently offer a centre section for the CX-3.
Kind Regards,
Dan
 
V pohodě. Nic se neděje. Za optaní se nic nedalo. V každém případě díky za ochotu ;)
 
Ahojte klanisti,
kto mate zaujem, pravdepodobne bolo by mozne znizit cenu prepravy ak by sme objednavali viaceri z BBRGTI. Ja sa este pokusam vybavit nejake zlavy pre clenov klubu/klanu ak by to slo aj individualne, ale neviem ci by tu bola dovera zo strany BBRGTI. Na druhu stranu je tu aj nutna dovera z vasej strany vo mna :D

Orientacne koho to vlastne oslovuje, tak mi napiste, poslite mi odkaz z ich e-shopu pocet ks, mozem to dat nacenit do spolocnej objednavky ...., necakam ziadne polovicne ceny ... ale mozno by potesilo aj par drobnych, navyse teraz je dobry kurz CK voci Libre ... :)

PS:
s BBRGTI komunikujem uz 2.rok o roznych planoch ... sam sa chystam ist do nejakej upravy s mojou BM3 este tento rok. Dalej som v kontakte aj s OVTuned a bola by moznost dealershipu ako licencie pre Cesko / Slovensko, zistujem ake su podmienky a ci je mozne ziskat nejaku vyhodu pre clenov komunitu, aby ste nemuseli kontaktovat disi-tune.pl ale napriklad cez niekoho u nas ... :) ak by bol zaujem ist cestou otvorenej mapy cez Tactrix Open port 2.0
 
co si pod tímto mám přesně představit?
"ak by bol zaujem ist cestou otvorenej mapy cez Tactrix Open port 2.0"
 
v pripade kupy alebo zapozicania Tactrix Open port 2.0 je mozne nahrat datalog (bez nutnosti ist na Dyno/brzdu) poslat vlastnu ROM do OVTunned a oni za mensi poplatok odblokuju mapu a naladia ju podla paliva a teda urobia ten basic chip tunning, vyhodou ostava ze je mozne upravit vsetky parametre na vlastnu zodpovednost ... a za pomoci specialneho softu menit ROM svojpomocne.
Nevyhodou pri takychto operaciach je ze vzdy sa dostane sukromna ROM do ruk 3. osoby a tam je to o dovere a skusenostiach. Nevyhodou Ecutek je ze akonahle sa tam nahra nieje mozne ho upgradovat, jedine cez licencovaneho partnera EcuTek .... a tam su vyssie poplatky za licenciu, za software aj za vlastnu upravu.
 
Aha. No já to tak už provozuji. Mám Tactrix kabel + Mazdaedit soft pro dělání logů a flashování ECU. A momentálně se mě dělají korekce s novým výfukem a řeším to přes Michala z Disi-Tune a ten co vím, tak spolupracuje s OVTunned.

Jinak nápad jako dobrý. Ale stejně, když by se půjčoval ten Tactrix kabel, tak stejně dotyčný musí mít aspoň ten soft v Lite verzi (na logy a flashování). Protože každý ten soft se registruje přímo na daný počítač, na kterém to běží a pak ještě na daný VIN auta. Takže "půjčovat si to mezi lidma" nepůjde, protože to co půjde jednomu, druhému ne.
 
Ty jo, jako bylo by to super. To by byla taková dobrá raketka s tím turbem, ale jako zase dávat za to +- 200 tisíc, tak to už je dost na pováženou. Jo, kdyby to bylo tak za polovic, tak by se o tom dalo uvažovat, ale takto to asi neklapne. (Ale kdo vííííííí :D)
 
suma sumarum za nakych 130 000 czk a libra de dolu :D Ted se ceka na software pro M3,hardware je hotovy :)
 
No a jak budeš řešit STK? Přece jen je to brutální zásah a homologaci to mít určitě nebude.
A jinak oni to dělají na M3. Nevím jak by to bylo na CX-3 ještě když je 4x4 a v automatu. Jestli by to vůbec vydržela (když by to teda šlo) a nemuseli se tam měnit nebo upravovat i jiné části aby to to auto vydrželo. A z těch 130 tisíc bude najednou těch 200 jen to hrkne. A to nepočítám, že s tím můžou být pak větší starosti (třeba zmíněné STK a kdo ví co ještě).

Jako bral bych to. To bych lhal kdybych řekl že ne :). Ale tak nějak rozumově mě to vychází, že než do toho dát tolik peněz, tak to raději prodat a koupit si třeba Type-R (mě se to auto strašně líbí) a nebo jiné (na výběr v relaci 800tis. - 1Mil) je toho dost.
Ale stejně. U mě je teď už stop stav co se auta týká :D. Teda pro tento rok. Příští rok tomu dopřeji ještě nějaké hezké kola (asi OZtka) a pár dalších blbinek (stab. tyčky, případně nějaké to vystužení spodku karoserie...atd., ale to jsou už drobnosti za pár peněz (kromě kol teda)).
Ale co se týká výkonu, tak tam jsem asi skončil. Jako možnosti ještě jsou, ale opět se naráží na to, zda to za ty prachy stojí (mám na mysli vačky, svody, středový díl výfuku....atd.).
Btw. nevíš náhodou kolik +- přidají ty vačky?
 
Ohledne tech vacek pisou ze jen vacky + chip bez dalsich veci nakych 195 poniku coz je slusne...
K te STK,nevim jak moc je odlisna od nasi STK ale tam je to v poho co pisou,osobne bych se nebal...Staci se podivat okolo sebe co tady jezdi za hruzy ktere "prosly"...
Jako type-r je super ale ta cena noveho vozu uz je dost velka :( A vzhledem k tomu ze asi nebude mpska na kterou jsem cekal tak pujdu cestou oturbenim sveho vozitka.
 
Hmm..tak ty vačky vypadají dobře. Pokud je to teda fakt bez jiných úprav, tak jestli přidají po úpravě mapy cca. 25hp a nevím kolik Nm, tak jo, beru to. :).
 
Hmm..tak ty vačky vypadají dobře. Pokud je to teda fakt bez jiných úprav, tak jestli přidají po úpravě mapy cca. 25hp a nevím kolik Nm, tak jo, beru to. :).
Prave moc nechapu jak jsou ty motory rozdilne,ze to dodavaji jen do M3 a MX-5 ky ty vacky zatim. Pritom je to jen 1,5 nebo 2,0 tak sem myslel ze ty motory jsou pro vsecky Mazdy stejne velke,siroke atd...:D
 
Back
Top