• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

autorizovaný Ceny servisních prací u Mazdy

Pokud vím, tak minimálně s tou kontrolou karoserie je to, jak píše @mabu . Když jsem jednou absolvoval garančku v Kodecar Ostrava, tak mi přímo říkal, že kontrola karoserie je povinná jednou za rok jen a víckrát se za ten rok neúčtuje ( toho času nám taky vycházela garančka i víckrát za rok). Třeba v Belgii to normálně do servisní knihy zapisují, že kontrola karoserie proběhla, ale na faktuře se neúčtuje vůbec. Je ale možné, že už je třeba ale součástí sazby té prohlídky.
Jinak k těm brzdám, myslím, že @Trawn myslel ne jen sundání kol, ale i rozebrání samotných kotoučů - viděl jsem nedávno na youtube video ze servisu Hyundai Ioniq 5 a tam se brzdy rozebíraly a čistily a přeměřovaly jednotlivé komponenty.
 
Zdravím všechny milovníky Mazdy,
mám čerstvě za sebou 2. garanční prohlídku (Mazda 2) u Hrušky v Ostravě a pro zajímavost přikládám aktualizované ceny servisních prací. Jednání personálu takové, jaké si zákazník představuje a požaduje, dokonce i s malou projížďkou v nové CX-60 (super!). Zkrátka Valentýn začal výborně, po ukončení prohlídky jsem se sice podivila nad celkovou cenou 7500Kč, ale co už. Tak nějak jsem při nákupu auta počítala s dražším servisem a přece si nebudu kazit krásný pocit při shledání s umytým a naleštěným miláčkem. Bohužel mi ale doma nadali, že k lichvářům se přece nechodí!!! A to byl konec Valentýna :joy:!

InkedIMG_20230215_100349.jpg
 
@Andrea Ostravské servisy jsou všeobecně dražší a proto jsem jezdil se svou M2 do AutoTipHalfar v Dolním Benešově.. je to sice mimo Ostravu, ale cenově jsem se vešel vždy do 5tis.. a to nemluvím o přístupu servisu, kdy jsem si připadal jako zákazník a ne jako někdo kdo otravuje.. ostatně tam naše bývalá Mazda pojede letos znovu, tak ti můžu potom napsat cenu za 5. garanční prohlídku ;)
 
já teď koukal na svoji druhou garančku která byla vloni a taky levnějsi 5770 bez dph a bylo to taky v Dolním Benešově a olej mají oproti hrušce pořád levnější o 5tikilo
 
@Andrea Ostravské servisy jsou všeobecně dražší a proto jsem jezdil se svou M2 do AutoTipHalfar v Dolním Benešově.. je to sice mimo Ostravu, ale cenově jsem se vešel vždy do 5tis.. a to nemluvím o přístupu servisu, kdy jsem si připadal jako zákazník a ne jako někdo kdo otravuje.. ostatně tam naše bývalá Mazda pojede letos znovu, tak ti můžu potom napsat cenu za 5. garanční prohlídku ;)
To budu moc ráda! Já chtěla být naivně věrná salónu, kde jsem si auto kupovala, ale někdy tam zažívám opravdu komické chvilky. Před nedávnem jsem řešila i pojistnou událost, dodávka náhradních dílů vázla (dobře, chápu je všeobecný problém s dodávkami pomalu čehokoli). Ale termín dodání, podle jejich interního systému, rok 2050 mi přišel už fakt moc (zrovna ten plastový díl)! Tak jsem si začla dopisovat s centrálou Mazdy, aby mi "slušně" řekli, že vlastně termín 2050 není termín dodání, ale že vůbec neví, kdy se díl u daného dealera naskladní. Asi jsem prudila dlouho, ale nakonec se zčista jasna všechny díly jako zázrakem objevily, opraveno tři měsíce po události. A za tohle byla pálka 45000Kč (naštěstí ne z mé kapsy) a 11dní opravy :neutral:

IMG_20221109_140834.jpg
 
Ahoj, kdyby někoho zajímaly ceny u Balvina (ceny jsou uvedeny bez DPH):
20230220_172821.jpg
Olej jsem měl svůj (jak je ostatně uvedeno na faktuře). Během prohlídky odhalili vadu klíňáku tak ho rovnou vyměnili.
Pokud teda shrnu cenu jen za pravidelnou údržbu bez řešení nějkých závad tak mě to vyšlo na 8400 včetně oleje. To mi přijde celkem v pohodě, i když ty ceny vzduchových filtrů jsou celkem ranec, rozumnej aftermarket je tak za 1/3, ale věděl jsem že budu platit za originál takže si nestěžuju.

Co mě ovšem docela nemile překvapilo tak, to že po 45tis kilometrech jsou na odpis přední kotouče, které budou teprve dělat. Bohužel to tak prý u Mazdy teď je normální, pan technik mi to celkem omluvně sdělil. Na cenu jsem se raději ani neptal ?
 
Co mě ovšem docela nemile překvapilo tak, to že po 45tis kilometrech jsou na odpis přední kotouče, které budou teprve dělat. Bohužel to tak prý u Mazdy teď je normální, pan technik mi to celkem omluvně sdělil.
Jen pro srovnání... moje M6 ve 47kkm spotřebovala přední destičky, zde to sedí. Kotouče však měly dole jen milimetr (z akceptovatelných dvou). Dnes mám 68kkm, tj. jaro přežijí, výměnu plánuji spíše na počátek léta. Po 45kkm bych se asi "rozbrečel" :sob: přijde mi to brzy.
 
Mne v autorizovanom servise tiez povedali, ze treba predné kotúče vymeniť najneskôr do 2000 km (a aj to napísali do faktúry). Potom spravili este ďalších 12000 km a ja som ich radsej vymenil preventívne, pretože ma čakala STK. Este by dačo odjazdili. Takze prever, kolko sú zodraté a podľa toho sa rozhodni. Nemusí to byt hneď na výmenu.
 
Taky sem odpoledne hodím svoji výslednou zkušenost s autorizákem. Nakonec jsem zvolil Autopalace Spořilov. "5tý" servis, tedy výměna oleje, chladiva v klimě atd. podle toho soupisu, co jsem sem dával. Plus desinfekce klimatizace a krytka předního tažného oka, kterou mi někdo ukradl. Zda zkušenost bude pozitivní nebo negativní se uvidí dneska, jedu jim hodit práci na hlavu. Celkem to zatím stálo 10500 (a to ještě budu doplácet lakování té krytky) a klimatizace je cítit nadále, brzdy vypadají, že na ně nikdo nesáhl (jak jsou špinavé od prachu z destiček) a pískají dále. No a olej se jen modlím, že Mazda používá nějaký tmavší, protože taky moc svěže nevypadá, ale to je jen můj dojem. Řešit s nimi budu znovu brzdy a tu klimu.

Jediný co můžu pochválit, že dohoda o termínech předání i vyzvednutí platila do písmene a komunikaci, navzdory tomu, že tam pán je jediný příjímací technik a má toho dost.
 
Jak čtu ty výše uvedené informace, tak si říkám tady je něco špatně! Já si i stěžoval na Mazdu Příbram v Praze na centrále, ani se neobtěžovali mi odpovědět........ Moje soukromé řešení je servis Mazda v DE, ale někdo to může mít daleko.
Říkám si, že jedině ať nemají zakázky/práci a opět se začnou nebo nezačnou chovat k zákazníkům jak mají, že by jen moje přání? Neberte mi iluzi? :sob:
 
No já, když to tak čtu, tak jsem rád, že mám staré páky a nevztahuje se na ně žádná záruka, garančka a podobně :D Mám svého servisáka (samozřejmě neautorizovaný), kterému plně důvěřuju a vím, že se na něj, co se péče o auto týče, můžu 100% spolehnout :)
 
Louda píše
Rezervujte si včas termín svého vozu na servisní prohlídku do 31.3. 2023 a získáte 25% slevu na motorový olej ;)
 
Tak pro představu současné ceny za servisní prohlídku v AutoPalace Spořilov.
I přes počáteční nespokojenost se k tomu postavili celkem solidně (včera jsem tam byl reklamovat provedené úkony na brzdách a klimatizaci). Na dílně mi ukázali jak čistí ty brzdy - uvolnit třmen, vytáhnout destičku a přejet ji ocelákem. Všeho všudy dvě minuty času na kolo i se zpětným smontováním. Není divu, že jsem nepoznal, že něco bylo děláno. Nicméně napodruhé tam alespoň dali nějakou vazelínu a zabrousili hrany, aby brzdy nepískaly (pomohlo). Klimatizaci po první neúspěšné desinfekci vystříkali znovu. Uvidíme, zda to pomohlo, jinak si budu muset jinde nechat udělat ozonem (na Spořilově nedělají). Platil jsem už jen lakování na tu krytku předního oka 527 ( samotný plast stál 460 k tomu). Takže všeho všudy "lidových" 11tis.

Byl bych sice raději, kdyby to vše vyšlo na poprvé, ale i tak je hodnotím kladně.

IMG_20230222_141700530.jpg
 
Tedy mínus 2-3 tisíce za Tvůj čas a byla by to slušná remíza ;)
Nicméně chápu a sám vím, že dnes je jen dotlačit k revizi "bídně provedeného" je úspěch o_O
 
Na podzim jsem byl v AP Brno na garančce spojené s STK. Zapomněl jsem si dovézt svůj olej a tak mi dali mazďácký 0W20. Měnily se i přední destičky na brzdách. Za mě cena ok.

CX5 garancka AP Brno.jpg
 
Ceny na autorizovaný servis jsou OK (beru to, chápu to) ale jinak rozhodně ne.
Pokud ty mazda brzdy brzdí stejně jak na 6 (jak kdybych měl za sebou vozejk s půl tunou štěrku), tak cena za desky mě OK nepřijde. A pak cena za vzduchový a pylový filtr, který si sám koupíš za zlomek této ceny a vyměníš během 5 minut oboje.
 
jo je to drahé proti cenám eshopů, ale zase to nekupuješ každý týden, takže za mě se to dá tolerovat, a hlavně prachy si do hrobu stejně nevezmeš
 
Já se na to dívám tak, že servis též potřebuje něco vydělat. Nemyslím přeplácet. On si člověk musí uvědomit, že když si nechá platit za svou práci či materiál, tak to lze často jinde taky sehnat levněji. Chápu, že ty filtry si mohu vyměnit sám a za míň. Beru to taky trochu jako na revanš za jejich přístup. Když jsem byl v problému s utrženým plastem pod zadním blatníkem, tak mi to připevnili na počkání a zdarma. Dřív mi zase přeleštili škrábanec přes celé auto. To se také cení. Snažím se dodržovat jak ty ke mně, tak já k tobě... A v AP Brno mi to takhle funguje (a i dříve v Carlingu s předchozím autem). Prostě jsem si zvykl, že tam kde koupím auto jej celou dobu servisuji.
 
Jj jak říkáš. Já jezdím servisovat do Dolního Benešova. Autotip Halfar a taky mi tam zatím ve všem vyšli vstříc. Hlavně s řešením zarucnich věcí. Až jsem si někdy říkal jestli už toho není moc. A na garančce jsem tam jednou za rok. A to mě určitě nezruinuje.
 
Tak mi dneska vyměnili přední kotouče v autorizáku (Balvin Brno). 18.5k se vším všudy.
Materiál: kotouče, desky a nějakej spotřebák okolo 15581,-
Práce: 3000,-

Upřímně příště už do toho asi nepudu a zkusím nějakej aftermarket od Bremba nebo Bosche. Kdybych tam nebyl objednanej s jinýma věcma tak bych do toho nešel ani teď, zvášť jestli zase za 45 tisíc km budou na odpis.
 
Back
Top