Jen pro informaci: Kde na kapotě máte nejvíce šrámů? U přední hrany?
Odesláno z mého SM-G975F pomocí Tapatalk
Na M3 za 2 roky provozu mám nejvíce drobných "ťupek" na spodní hraně nárazníku. Co mi vadí, že občas sekne kámen do bočních dveřích hlavně zadních nebo C sloupek/ zjevně protijedoucí auta.
Jinak včera jsem absolvoval jízdu v zapůjčené M6 2020 2,5 AT Wagon a rozhodně mohu uznat, že je o třídu právem výše než M3.
Jako první se mi líbí krásné zpracování interiéru obšitého kůži včetně dekorační lišty z broušeného hliníku (od roku 2013 stejný interiér, ale stále ho drobně vylepšují a zbavují pazvuků, takže teď téměř bez chybky).
V detailu si všimněte vypolstrování přihrádky spolujezdce nebo měkčená kůže po celé délce středového tunelu či textilních stínítek.
Auto je úžasné tiché od motoru a především podvozku oproti M3 (tohle mě trochu mrzí/proč takové rozdíly/nicméně dotlumím co půjde).
Dále mě překvapila lepší práce tlumičů na nerovnostech nebo dvojitá skla pohmatem při otevření (filtrování nerovností excelentní)
Chlazená sedadla též super vychytávka (to bych bral okamžitě do své M3).
Vlastně v každém detailu je o úroveň výše (předpokládám, že i ty tlumiče budou lepší).
Práce automatu je skvělá a ve sportovním režimu drží více otáčky, ale manuál s meziplynem umím řadit precizněji.
Do budoucna pro mě jasná volba (sedan)..
M3 je větší divočák zatímco M6 je takový koráb ticha a plavnosti.
Líbil by se mi 2,5 v manuálu, jelikož s tím AT to auto jakoby neřídíte (zase ideální do Prahy, kde žiji), ale nepozoroval sem nějaký nárust výkonu oproti 2 litru>možná fakt nepostřehnutelný. Asi proto, že motory Mazdy mě vyhovují svým charakterem i výkonem.
M6 bych též volil v bílé perleťi na Takumi kolech a v koženém interiéru.