• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda 3 (BM) - obecně

Já na spotřebu úplně seru Od narození to žere aditiva a Vervu a furt to sahá na 7000 otáček. Ten motor je perfektně zajety a vysloveně šílí na dvojku a trojku v kopcích. Bože za ty prachy úžasné auto. Klobouk dolů. Už jsem toho řídil fakt hodně ale tohle je neskutečný když si vezmu že je to jen atmosféra za sotva 600 tisíc. A dneska byla fakt cítit úprava zdejšího mistra stage 1. U 2500 otáček to fakt dost silně ožije a do 6900 to furt tahá jak magor. Je to návykový.. Tyhle auta nejezdi na spotřebu a kdo to řeší je pitomec. Ono hned nepotřebuješ 500HP abys užil zatáčky v kopci. Tohle má ideální výkon a hlavně skvělý podvozek.

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Já na spotřebu úplně seru Od narození to žere aditiva a Vervu a furt to sahá na 7000 otáček. Ten motor je perfektně zajety a vysloveně šílí na dvojku a trojku v kopcích. Bože za ty prachy úžasné auto. Klobouk dolů. Už jsem toho řídil fakt hodně ale tohle je neskutečný když si vezmu že je to jen atmosféra za sotva 600 tisíc. A dneska byla fakt cítit úprava zdejšího mistra stage 1. U 2500 otáček to fakt dost silně ožije a do 6900 to furt tahá jak magor. Je to návykový.. Tyhle auta nejezdi na spotřebu a kdo to řeší je pitomec. Ono hned nepotřebuješ 500HP abys užil zatáčky v kopci. Tohle má ideální výkon a hlavně skvělý podvozek.

Samsung S22 256GB Tapatalk
Souhlasím. Já jsem čekal, že spotřeba by mohla zůstat, ale je to návykové jak sviňa 🤣 mám tam najeto necelých 37k, tak se to snažím co nejlíp zajet 🙂
 
No vidíš. Já vlastně ani nevím kolik mi to dlouhodobě bere. Já na to moc nekoukám. Až Budu řešit spotřebu tak sáhnu po nějakém dieselu a budu jezdit klobouka ale jestliže mi to nerujnuje můj příjem tak to nehrozí

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Otázka je - čo človek kúpi po Mazde 3 ? To už bude trochu problém vybrať správne auto. Všetko samý "počítač na kolesách" s nežiadúcimi funkciami (vďaka EU) :cool:
 
No a ja mam takovy problem - nejak me ta M3 posledni dobou omrzela. Stava se mi to u aut vetsinou po pul roce az roce. Tohle auto mam skoro 6....:relieved:
 
Jinak hoši. Co děláte když vám do motoru lezou pitomé kočky? Tady na sídlišti jich se potuluje dost a párkrát byli stopy na baterce a srst na té dece. Ona právě M3 je vcelku dobře zakrytovana ale ty mrchy se tam umí protáhnout zřejmě od poloos. Nejlepší by bylo tam něco dodatečně namontovat a ten prostor u baterky zúžit natolik že už to nedá. Jeden čas se tu taky hodně chvalila jistá el. věcička ale nemohu to najít..

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Jsem zvědav čím jí nahradis
Ačkoli se ti honila myšlenka o TypeR. To bych pak plně chápal.

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Hlasové ovládanie naozaj funguje len v AJ. Skúšal som to a radšej si funkciu navolím ručne. Tie hlasové ovládania celkovo nefungujú nejako extra skvelo.
V každom prípade som vďačný za relatívno jednoduchosť Mazdy 3 BN...
V práci máme Golf 8 (1,5 TSI) - samý display. Čistý stres... K tomu "prodleva turba" ("Golfista" by sa divil, keby sadol do Shr3kom upravenej Mazdy) + "vyletenie" otáčok pri radení (robí to všetkým kolegom)... Jedine spotrebu by som bral. Ak presadnem z Golfu do mojej Mazdy, tak si užívam príjemnejšie auto (možno je to vec zvyku = majiteľ Golfa by to možno videl opačne a možno by sa divil, ako má jazdiť dobre "odladené" auto) Ale Golf 8 "Vraj" nie je tým, čím býval Golf kedysi.
A ještě je tam jedna debilita - hlasové ovládání přehrávače funguje s max 8GB flashkou. Jakmile dáš větší, tak to přestane rozpoznávat.

Jinak hoši. Co děláte když vám do motoru lezou pitomé kočky? Tady na sídlišti jich se potuluje dost a párkrát byli stopy na baterce a srst na té dece. Ona právě M3 je vcelku dobře zakrytovana ale ty mrchy se tam umí protáhnout zřejmě od poloos. Nejlepší by bylo tam něco dodatečně namontovat a ten prostor u baterky zúžit natolik že už to nedá. Jeden čas se tu taky hodně chvalila jistá el. věcička ale nemohu to najít..

Samsung S22 256GB Tapatalk
Mě furt lezla v garážích nějaká kočka po kapotě. Zkusil jsem nějaký odpuzovač koček ve spreji. Nastříkal jsem tím celé parkovací místo a zafungovalo to perfektně – začala lézt na jiná auta.
 
Mě furt lezla v garážích nějaká kočka po kapotě. Zkusil jsem nějaký odpuzovač koček ve spreji. Nastříkal jsem tím celé parkovací místo a zafungovalo to perfektně – začala lézt na jiná auta.
Toto je nejlepší řešení. Buď kouknout na internetu nebo se zeptat nějakýho většího kočkofanatika a nechat si doporučit nějakej anti-číča sprej. Jen tam hlavně neházejte šantu, to by jste měli pod kapotou gang zfetovanejch koček.
 
To je dnešný svet... "Inovace bez legrace"
- po 323 prišla Mazda 3 BK (lepšie auto / otázne je, či lepšie ako 323F)
- potom ju zdokonalili a vyšlo BL...
- následne prišla absolútna revolúcia BM - takmer dokonalé auto. Vtedy som povedal, že keby som mal nové BL, tak ho predám hoci so stratou a kúpim BM :)
- BN bolo celkom podarené vylepšenie... (škoda, že stratila manuálnu ručnú brzdu - ale človek si zvykne)
- a potom prišla BP... Nádherné auto so SUPER interiérom... Ale ako tak čítam - pre fanúšika Mazdy (vlastníka BM / BN) to nie je lepšie auto

Presne tak je to aj u iných áut. Kedysi sme sa vždy tešili na nové... Dnes? Sme radi, že nemusíme kupovať nové auto... Možno raz príde doba, kedy si poviem, že CHCEM vymeniť moje BN za novú trojku...

Minule sa mi sníval sen:
Bol som na servisnej prehliadke a predajca mi pri preberaní auta podáva kľúčik so slovami "Tu máte na výmenu úplne novú Mazdu 3 BP, ZDARMA..." a ja smutne ukazujem prstom na moje BN a vravím... "Ale ja chcem tú moju" :cool:
 
- BN bolo celkom podarené vylepšenie... (škoda, že stratila manuálnu ručnú brzdu - ale človek si zvykne)
- a potom prišla BP... Nádherné auto so SUPER interiérom... Ale ako tak čítam - pre fanúšika Mazdy (vlastníka BM / BN) to nie je lepšie auto
Ztratila paku rucni brzdy, na druhou stranu ziskala bezpochyby lepsi loketni operku a vice odkladacich prostor. Navic rozjezd do kopce s EPB je preci jen mnohem komfortnejsi, nez bez.

O peknem interieru BP nemam pochyb, ale dodnes mam velky problem s exterierem HB. Nejak jsem v nem, ani po letech, nenasel zalibeni. Ten C sloupek je na me moc brutalisticky a tech veci je tam vice.
 
Back
Top