• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda CX-60 obecně

ahoj, přidám také moje problémy: D254 homura - najeto 27tis km - 6 návštěv v servisu v rozmezí prosinec 23 až únor 24

mám od května 24, první servis 4.12.23 klasika oleje + jsem upozornil na všechny výše uvedené problémy,
zámek zadních dveří vyměněný, ale původní už nevydával zvuky, protože jsem oblepil ten protikus a nechal to tam dál
vrzání na přední nápravě promazáno - když slyším v servisu, že servisní postup je promazat, tak už se směju, mazda maže :)

různé aktualizace:
bezd.nabíječka nabíjí o trochu lépe, ale cca po 15min. se přehřeje, tzn. zlepšilo se o 10min
rozpoznání obličeje jsem po všech akt. již vypnul, nastavení všeho zůstává tak jak bylo když jsem vypnul auto, jsem spokojený:) - zbytečná funkce, kterou se tak chlubili, když auto prodávali
vytlumeny všechny dveře - až to nezní jako žigul
adblue: hláška dolijte do 2280km, dotankoval jsem doplna pistolí, hláška furt zůstávala cca 2 týdny, servis si nevěděl rady, na angl.fóru jsem naše, že je potřeba odčerpat pár litrů řekl jsem to servisu, odčerpali 4,5l, hláška zmizla :), příště mám prý dotankovat max 4-5l :)...původně jsem natankoval asi 9l
hláška o hybridním systému: zatím jen 1x, zamčel odemčel jsem auto, hláška zmizla :)
chtěl jsem po servisu vyměnit komplet tlumiče za něco prémiového - neumí, nedoporučují, ztráta záruky...ale mám nárok na zadní, vyměněno
chladič: při mé asi 4 návštěvě prý mi teče chladič, auto předáno do servisu před týdnem, za dva dny bude hotovo, pak tel že přepravce při převozu chladič zničil, resp.promáčkl čidlo, náhradní chladič není, tak ještě že mám náhradní cx5 alespon....nový chladič snad za 2-3 týdny, tzn. měsíc bez auta...

toto je moje 6. mazda v životě, 323F, Premacy, 5, 6 a CX7, pak jsem 8 let měl 2 generace Sorenta - spokojenost, bez reklamace, jen mi na obou odešel EGR ventil v záruce, pak jsem uviděl CX60 s 6válcem nafta, obrovské nadšení!!!...opadlo

Pořád jsem byl ochoten autu všechno odpustit, kvůli tomu motoru, jízdní vlastnosti zase až tak dobré nejsou. Chápu, že čím více elektroniky, tím se více může kazit, ale v Korejci jsem měl téměř vše co v CX60 a bez problému. Myslím, že motor u mazdy bude mít velké problémy cca po 50tis km.
stále si říkám, že teď už to bude poslední problém, ale co se dovídám na fórech, tak přibývají další další...

nyní nově: samovolné přidání plynu, mě se stalo při zapnutém tempomatu na dálnici i ve městě, nastaveno např.52km/h a nejedno se rozjelo na 60
už se někomu stalo?

včera jsem se rozhodl, že se auta zbavím, budu řešit ukončení úvěru přímo s leasingovkou a s prodejcem KIA - výměna za nové sorento, oslovil jsem taky prodejce kde jsem kupoval, zda jim můžu auto vrátit, odprodat - zatím bez odezvy.
Ach jo.. Také u mě nadšení upadá. Motor paráda, ale mít auto za půl roku 6x v servisu a čekat 3-6 týdnů na díl není dobrý.. Jsem zvědav jak se bude řešit chyba hybridního systému a i-stopu, zatím nic, auto mě vrátili a týden čekám. Tyto chyby jsou u mě hlášeny teď neustále.
 
Ach jo.. Také u mě nadšení upadá. Motor paráda, ale mít auto za půl roku 6x v servisu a čekat 3-6 týdnů na díl není dobrý.. Jsem zvědav jak se bude řešit chyba hybridního systému a i-stopu, zatím nic, auto mě vrátili a týden čekám. Tyto chyby jsou u mě hlášeny teď neustále.
tak samovolné přidání plynu se jmenuje "náhlé zrychlení" a už je prý ve Švédsku aktualizace :)...stalo se mi několikrát při sešlápnuté brzdě !!!! fak nebezpečné,
jo a zapomněl jsem, mám vyměněnou pružinku na řízení, auto už se dokáže držet docela v klidu na dálnici v 1 pruhu...
jo a po tom vytlumení dveří, mi něco píská od A sloupku při rychlostech 150 a výš
a poslední věc:

co říkáte na topení? horké kolena, studené levé rameno (v mrazech jsem měl v autě vlastně manuální klimu) a v létě černé triko v autě??? okna bez uv ochrany jsou fakt k smíchu....
 
myslím že já je už nezkusím, ale pár lidí je v Německu namontovalo, auto není s nima není luxusní svezení ale sedí jako přibité. pár videí je na ytb
To musíš montovat na sériové pružiny, ne na snížené...
 
Jo klimatizace je manuální.. pořád musím ladit, jak teplotu, tak sílu foukání... Ach jo, celej život jsem jezdil škoda nebo VW. Jsem si říkal zkusím něco jiného - a začínám být zklamanej :( Ale ještě se nevzdávám a pořád mazdě věřím
 
Jo klimatizace je manuální.. pořád musím ladit, jak teplotu, tak sílu foukání... Ach jo, celej život jsem jezdil škoda nebo VW. Jsem si říkal zkusím něco jiného - a začínám být zklamanej :( Ale ještě se nevzdávám a pořád mazdě věřím
já už asi ne, ještě že přístup servisu je docela dobrý
 
jo a po tom vytlumení dveří, mi něco píská od A sloupku při rychlostech 150 a výš

Ztráta záruky leda tak na původní tlumiče. U Koni zdá se zavětřili příležitost.
Původní nadšení opadlo, žádný zázrak se nekoná. Vycházím z reportů na zahraničních webech. Nicméně někde jsem zahlédl další variantu od K-Techu.
 
Původní nadšení opadlo, žádný zázrak se nekoná. Vycházím z reportů na zahraničních webech. Nicméně někde jsem zahlédl další variantu od K-Techu.
Furt je to to nejpromyšlenější řešení, které je aktuálně dostupné. Nic lepšího, než nějaké elektronické tlumiče (Monroe RideSense, Delphi MagneRide, aftermarket pak KW DDC - pochybuju, že je začnou dělat pro tak prodejně marginální auto) z hlediska požadavků na komfort při jízdě po kočičích hlavách a tuhost při velkém propružení na světě prostě není. Měl jsem je kdysi před 25 lety ještě jako zlaté FSD, tenkrát to byla novinka a fungovaly fajn.

Kdybych to měl řešit osobně na svém autě, vyměním nejdřív 20" kola za nějaké co nejlehčí flowforged/flowformed 19".
 
Já u toho podvozku (po výměně za upgradovaný) mám v zásadě jen problém s reboundem na zadní nápravě při plném propružení (dvojité zhoupnutí), přední náprava je ok. To kdyby se doladilo, tak je to úplně v pohodě. Chová se to stejně s 18" i 20", takže tam asi úplně nebude zakopaný pes.
 
Je to podle subjektivního vkusu každého soudruha, pro někoho je to tvrdé, pro jiného zase měkké. Já jsem měl KH 3.3 AWD půjčené před 10. měsíci a přišlo mi to OK, možná mírně tvrdší na výmolech, nic, co by nevyřešila vyšší bočnice pneu. Chtěl jsem kupovat nějak tento rok, ale neočekávané události na podzim se seběhly rychle a tak jsem zůstal dál u kombi, jen jsem změnil značku.
 
Tohle jsou všechno rebrandované produkty z Číny nebo Taiwanu.
 
Tohle jsou všechno rebrandované produkty z Číny nebo Taiwanu.
Mám velmi kladné zkušenosti z Taiwan řešením (XYZ podovozek) a samotný původ neznamená, že je to špatné. Záleží na správně zvoleném nastavení toho podvozku.
 
Mám velmi kladné zkušenosti z Taiwan řešením (XYZ podovozek) a samotný původ neznamená, že je to špatné. Záleží na správně zvoleném nastavení toho podvozku.
Jj, kdysi před 20 lety to začínalo, byl jsem "u toho" - XYZ, D1. ;) Takový malý problém šroubovacích je, že vždycky snižují a vždycky v té naší solance zatuhnou, včetně KW.
 
Čína neznamená automaticky nekvalitu, lacná Čína áno, ale to aj lacné Nemecko.
Paradoxne niektoré kvalitné čínske veci sa v Číne nedajú kúpiť, tam sú šunty z Filipín.
 
Čína neznamená automaticky nekvalitu, lacná Čína áno, ale to aj lacné Nemecko.
Paradoxne niektoré kvalitné čínske veci sa v Číne nedajú kúpiť, tam sú šunty z Filipín.
Je to jen můj poznatek, jak tyhle anglické, německé, nizozemské a belgické firmy s tuningovými díly fungují (dřív jsem byl v branži). Vlastní vývoj nula.
 
Ahoj, nechtel jsem zakladat vlakno - snad se ve vysledku jedna o prkotinu.
Minuly tyden jsem si mel prebyrat novou CX-60 3.3 diesel AWD. Po vysvetleni vsech veci ohledne vozu a odpojeni od nabijeni baterie chtel prodejce s autem (se mnou na palube) vyjet z autosalonu. Nicmene vuz napoprve nenaskocil, ani napodruhe, az napotreti (a to ne zcela hladce). Vyskocila hlaska porucha motoru a tak se hned sjelo horniho patra do servisni casti. Zde po pripojeni na diagnostiku se nic nepodarilo najit. Po cca hodinovem cekani me byl zapujcen jiny vuz a nova CX-60 zustala v salonu/servisu. Zkusili dolit naftu a resetovat upozorneni, nicmene pry bez uspechu. Vzdy po nastartovani nasledovalo chybove hlaseni.
Chtel jsem se zeptat, zda nekdo netusi, co ocekavat - chapu, ze je to hadani z kristalove koule, ale nemam dobry pocit, ze zcela nove auto ma hned tento problem.
Dekuji.
 
Trošku nerozumiem, ako sa môže stať, že auto napíše chybu a na diagnostike nič nie je.
 
Trošku nerozumiem, ako sa môže stať, že auto napíše chybu a na diagnostike nič nie je.
To me bylo receno. Ze jim rychla diagnostika nic neukazala. Nicmene ani pres prioritni reseni za dva pracovni dny neprisel servis s zadnou odpovedi.
 
Back
Top