• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

autorizovaný Mazda - Ústí nad Labem

Ja byl jednou s Mazdou 3 na garancce v Jirkově u KŠV,protoze jsem do UL nechtel.
Programovali mi mj. i druhy klic, protoze jsem puvodni ztratil a musel menit zamky.
Jen olej mi uctovali 500 za litr, coz je docela dost.
Jinak ale v poho.


Odesláno z mého STF-L09 pomocí Tapatalk
 
Ahoj, jelikož jsem z Ústí, tak jsem v dobré víře jel v 10/20 na první garančku do BEKa. Výsledek byl katastrofální. Celá karoserie ušmudlaná nějakým hadrem a tím pádem hodně poškrábaný lak ( a to mám naštěstí půl auta pod folií). Vůbec nechápu co s tím dělali, jelikož auto jsem "umýt" vůbec nepožadoval. Abych byl korektní musím přidat, že po velkém humbuku nechali poškrábané části karoserie na vlastní náklady přeleštit (naštěstí profesionálům), ale síle laku to samozřejmě neprospěje. Tak už nyní přemýšlím, kam na garančku v 10/21? Výše vedená diskuse mi bohužel moc nepomohla.
 
Já tam byl minulý týden, a bez problémů. Umytí lze odmítnout, dřív jsem to tak dělal, několik posledních prohlídek na 6 a CX5 nikoliv, a při hrubé kontrole bylo auto vždy ok (mikroškrábance viditelné pod LED baterkou nebo na ostrém slunci mám na laku i ze svého běžného citlivého mytí).
 
Ahoj, jelikož jsem z Ústí, tak jsem v dobré víře jel v 10/20 na první garančku do BEKa. Výsledek byl katastrofální. Celá karoserie ušmudlaná nějakým hadrem a tím pádem hodně poškrábaný lak ( a to mám naštěstí půl auta pod folií). Vůbec nechápu co s tím dělali, jelikož auto jsem "umýt" vůbec nepožadoval. Abych byl korektní musím přidat, že po velkém humbuku nechali poškrábané části karoserie na vlastní náklady přeleštit (naštěstí profesionálům), ale síle laku to samozřejmě neprospěje. Tak už nyní přemýšlím, kam na garančku v 10/21? Výše vedená diskuse mi bohužel moc nepomohla.
Nemáš fotku toho poškození? Nějak si nedovedu představit, že by servis při ručním mytí vozu poškrábal lak. Viděl sem kdysi ruční mytí vozu v autorizáku Opel a pro vysušení používali jelenicovou kůži. Jak ti to poškrábání vysvětlili?
 
...takhle, já myslím, že žádný zaměstnanec není neomylný, takže stát se může (i v autoservisu) všechno možné, a nemusí to být systémový problém. Sám vidím v našich čtyřech rodinných firmách - i na sobě - že ne vždy je všechno uhlídatelné, i když se člověk snaží sebevíc. Ale pokud to byli ochotní nějak řešit, myslím že je to "v pořádku". Taky jsem tam měl (zde zdokumentovaný) zážitek, kdy jsem byl nespokojený s kvalitou laku po opravě dílu, a taky jsme se museli "hádat" o tom, jaká má být úroveň kvality, než přistoupili k opravě. Ale přistoupili. Na rozdíl třeba od Kladna, kde ještě nadávali mně, když jsem si stěžoval na blbě udělané čelní sklo, špinavý interiér, nefunkční ostřikovače a poškrábané sloupky. Ideální by bylo, kdyby se onehdá - a asi i v případě @Cabernet - v Ústí méně hádali a byli ochotnější ihned, na druhou stranu musejí nejspíše odrazit lidi, kteří by je obviňovali z něčeho, co neudělali. Žijeme v ČR, umím si představit, že to leckoho může lákat zkusit... je to balanc a malá firma si nemůže dovolit přistoupit na všechno.
 
Ahoj, fotku uloženou nemám, ale pro tvoji představu upřesním. Auto nebylo vůbec umyté, ale na celé ploše (s výjimkou střechy) byla zřejmě vlhkým hadrem rozšmudlaná nachytaná špína a prach z běžného provozu. Ten první pohled byl vážně katastrofální a stav laku byl jenom nutným následkem. Do dnešního dne jsem nepochopil, jaká mohla být motivace či myšlenkový pochod toho mechanika. Kdyby bylo auto alespoň čisté, tak se toho člověk na první pohled asi nevšimne. Používání speciální houby (rukavice) z mikrovlákna a utírání k tomu určenými ručníky je pro tento autorizovaný servis úplně neznámá oblast. Všichni přitom víme, jak současné vodou ředitelné laky jsou extrémně náchylné na poškození. Jenom pro představu jak to zde chodí s převzetím a předáním vozidla. Auto si servisní technik osobně nepřevzal (pro případnou eliminaci "výmyslů" zákazníka) což je však jeho problém, horší již je skutečnost, že mi auto po servisu nikdo nepředal. Postup tady máš klíčky a auto si najdi na dvoře (parkovišti areálu) si myslím ke značkového servisu již dávno nepatří a o nastavení systémového přístupu k zákazníkovi se vážně nedá mluvit. Ten servisní technik to auto před "předáním" vůbec neviděl a na ušmudlanou karoserii koukal jako puk. Je smutným faktem, že se těším na skončení záruky až budu moci opět jezdit ke "svému" garážovému mechanikovi. A jsem rád, že takového vůbec mám.
Leč stále nemám odpověď na otázku kam na garančku v 10/21.
 
Já bych se osobně, být mechanikem, na nějaké utírání vybodnul a vzal to jen wapkou. :)
 
Paklize jsi někde poblíž hranic, zkusil bych možná Německo, cenově nevím, ale někdo tu už psal, že to nebyl až tak sileny rozdíl, nicméně nemecka preciznost se v tomto asi pozná.
Jinak už jsem tu psal, že Ústí ač jsem z Ústí, bych absolutně vynechal, byl jsem s BL Mazdou v Jirkově a az na fakt předražený olej Helix (litr za 500),to bylo v poho.
Jinak me můžete ukamenovat, ale od té doby nejezdím na garancky a dělám si výměny sám. Sice nekupuji fungl nove Mazdy, poslední měla při koupi najeto 17.000,ale i tak jsem si vše dělal a nadále dělám sám. Na co nestačím, najdu si servis, dle recenzi..
Nechci házet všechny mechaniky a servisy do jednoho pytle, najdou se seriozni, ale po absolvování výměn olejů, brzd, kapalin si myslím, že v některých případech je jejich práce dost demonizovana.
Toť můj názor, omlouvam se za délku a shrnu pro @Cabernet.... zkusil bych Německo, paklize jsi u hranic, nebo poblíž, za dotaz nic nedáš..

Odesláno z mého STF-L09 pomocí Tapatalk
 
Osobně bych se na nějakou "garančku" vykašlal. Já kupoval auto dvouleté a olejový servis jsem si nechal udělat za 200,- Kč u mechanika v "garáži". Olej i olejový filtr jsem si přinesl. Vzduchový a kabinový filtr si měním sám. Sklápění zrcátek jsem si nechal na záruku vyměnit v autorizáku a nikdo ani nepípl, že nejezdím na servis k nim. Nic jiného než problém se zrcátky tě stejně nečeká. Auto ti v prvních třech letech hnít nezačne a motor neklekne (alespoň benzínový určitě ne). A ty rakety v autorizáku za práci a kontroly laku, to bych rozhodně neplatil. Mechanik v garáži ti určitě taky může vystavit fakturu, že vyměnil olej, filtry a příp. brzdovku. Takže to v záruce můžeš při případné reklamaci v autorizáku využít.
 
Samozřejmě díky vašim poznatkům, názorům a zkušenostem tady zveřejněnym jsem o spoustu znalostí bohatší a tisicere díky a obrovská vdecnost za toto fórum.
Jinak bych se asi do některých úkonů nepoustel a byla by to asi pionyrska práce.

Odesláno z mého STF-L09 pomocí Tapatalk
 
No tak to jednání je vážně bída, ale potvrdil si mi, co jsem si myslel. Že nešlo o ofiko ruční mytí po servisu, ale o zkrášlovací akci zřejmě psychicky narušeného mechanika......
Doufám, že si to tady přečte hodně lidí a na takový servis se z vysoka víš co...?
 
Ahoj, já měl dneska velmi dobrou zkušenost s první serviskou v AutoBek. Na poslední chvíli (objednání ze dne na den) mě vzal @Ondrej Suma, byl velmi milý, profesionální. Rozhodně sem budu jezdit pravidelně. Vybíral jsem hlavně podle hodnocení na Google Maps a po poslední zkušenosti na Spořilově (jednání nic moc a podezřívám je, že volant mi poškrábali oni).
Cena v Ústí si myslím, že dobrá. Mazda 3, 2023, G150

1703877127207.png
 
Pan Suma pracoval v Roudnici n. L., kdyz tam jeste mela Mazda servis (a to uz je par patku, mysleno uz nejaky cas) a mel jsem s nim tehdy velmi dobrou zkusenost. Dobre vedet, ze je v UL.

Odesláno z mého STF-L09 pomocí Tapatalk
 
Back
Top