• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

benzín Nákup ojeté Mazdy 6 s benzínovým motorem

To stažení basu částečně chápu, ono to pak není tak zahuhlaný, ale zas mě přijde že to prijde celkově o spodek. On když člověk pozná výhody DSP, tak mu přijdou klasicky korekce naprd tím stylem že buď vše uberou, nebo zesílí to, co zesílit nepotřebuje.
@Ondřej já zas na tom GL 2019 dal 0 a +3 až +4 tuším aby tam bylo něco poznat, ale bylo to zahuhlaný, což je vlastně podobnej poměr jak u tebe s tím, že tys spodek ubral a já přidal vršek. A vlastně podobnej rozdíl jak má i @biscuit
 
To stažení basu částečně chápu, ono to pak není tak zahuhlaný, ale zas mě přijde že to prijde celkově o spodek. On když člověk pozná výhody DSP, tak mu přijdou klasicky korekce naprd tím stylem že buď vše uberou, nebo zesílí to, co zesílit nepotřebuje.
@Ondřej já zas na tom GL 2019 dal 0 a +3 až +4 tuším aby tam bylo něco poznat, ale bylo to zahuhlaný, což je vlastně podobnej poměr jak u tebe s tím, že tys spodek ubral a já přidal vršek. A vlastně podobnej rozdíl jak má i @biscuit
Ja mel rovnez nastaveno -3 a -1, obcas -3 a -2. Pak to v 6 GL Sedanu nejvic odpovida moji predstave o dobrem zvuku, konzistentni s mnoha domacima regalovkama…

Zajimavy, ze s @biscuit a @Ondrej to mame dost konzistentne nastaveny… asi fakt jsou zde dve skupiny s jinou predstavou o tom, co znamena dobry zvuk, proti vsem, co by tam jeste davali korekce do plusu…
 
Nasel jsem si potencionalni zajmovy objekt Mazda 6 2.5L GL, ale vidim v MyMazda, ze posledni navsteva v autorizovanem servisu Mazda to auto melo 22.10.2021 na 20489km. Ted v inzeratu ma 52tis. Tj asi 2 prohlidky/vymeny oleje jsou nejiste...

Jake jsou rizika, kdyz vuz (v automatu) nema pravidelny servis zapisovany Mazdou ?

Asi se z VINka neda zjistit uroven vybavy coz ? Vypada to, ze je to dnes cerstve vykoupeno, kdyz nemaji ani fotky interieru. Trosku me matou ty bixenony v popisu vybavy. O sedackach (v kuzi auto nechci) tam neni ani zminka :-|
Neni mozne voditko ten digitalni pristrojovy stit, tj ze by treba mohl byt jen v Revolution TOP ?
 
Poslední úprava:
Nebo se majitel vykašlal na mazda servis a dělal si výměnu oleje sám což bych viděl spíš jako plus. Ale obecně když chceš kupovat auto za několik stovek tisíc, to je takovej problém dát pár stokorun za cebiu a carvertical a zjistit o tom autě daleko víc?
 
Nebo se majitel vykašlal na mazda servis a dělal si výměnu oleje sám což bych viděl spíš jako plus. Ale obecně když chceš kupovat auto za několik stovek tisíc, to je takovej problém dát pár stokorun za cebiu a carvertical a zjistit o tom autě daleko víc?
Zaplatit par stovek cebii nemam problem, jen to chci zaplatit za provereni auta, ktere je presne dle meho gusta. A platit si ho jen na zjisteni vybavy mi pripadne ... divny. Cebii povazuju za zdroj informaci o tom, zda auto proslo nejakou pojistnou udalosti.
 
Nasel jsem si potencionalni zajmovy objekt Mazda 6 2.5L GL, ale vidim v MyMazda, ze posledni navsteva v autorizovanem servisu Mazda to auto melo 22.10.2021 na 20489km. Ted v inzeratu ma 52tis. Tj asi 2 prohlidky/vymeny oleje jsou nejiste...

Jake jsou rizika, kdyz vuz (v automatu) nema pravidelny servis zapisovany Mazdou ?

Asi se z VINka neda zjistit uroven vybavy coz ? Vypada to, ze je to dnes cerstve vykoupeno, kdyz nemaji ani fotky interieru. Trosku me matou ty bixenony v popisu vybavy. O sedackach (v kuzi auto nechci) tam neni ani zminka :-|
Neni mozne voditko ten digitalni pristrojovy stit, tj ze by treba mohl byt jen v Revolution TOP ?
Podle servisky je to IPM 2018 Mazda6 WGN 2.5i 194k Revolution A/T Navi. Po dobu záruky jezdil do Aspekty a olej tam vyměnil v 17 a pak za rok v 20.
 
Nasel jsem si potencionalni zajmovy objekt Mazda 6 2.5L GL, ale vidim v MyMazda, ze posledni navsteva v autorizovanem servisu Mazda to auto melo 22.10.2021 na 20489km. Ted v inzeratu ma 52tis. Tj asi 2 prohlidky/vymeny oleje jsou nejiste...

Jake jsou rizika, kdyz vuz (v automatu) nema pravidelny servis zapisovany Mazdou ?

Asi se z VINka neda zjistit uroven vybavy coz ? Vypada to, ze je to dnes cerstve vykoupeno, kdyz nemaji ani fotky interieru. Trosku me matou ty bixenony v popisu vybavy. O sedackach (v kuzi auto nechci) tam neni ani zminka :-|
Neni mozne voditko ten digitalni pristrojovy stit, tj ze by treba mohl byt jen v Revolution TOP ?
Dnes jsem si všiml tohoto inzerátu přes den. Cena takového auta dle výbavy roku výroby i nájezdu bývá od 550tisic výše. Tady bych byl především velmi důkladný při prověřování.. Druhá věc může být že chtějí jen rychlý prodej na úkor ceny.. Ale ta cena je divně nízká.

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Jo, svou 2019 jsem prodal driv, nez jsem vypsal inzerat… dva naprosto vazni zajemci, oba z rad znamych/kamaradu (teda oba “pres jedno koleno”). A to jsem - vedom stavu, se zarukou a bohatym prislusenstvim - fakt nebyl levny, ohlasoval jsem ji za 640 a prodala se jen o chlup mene. Co jsem si prohlizel “konkurenci”, i protoze tomu druhemu v rade jsem posilal par tipu na konkurencni nabidky, plno aut co jsou levnejsi (treba 550 a stejny rok vyroby) neco taji, casto nejaky meneny blatnik, naraznik apod. a nebo jsou uzivatelsky “dojebane” (pardon za to slovo).
 
Jo, svou 2019 jsem prodal driv, nez jsem vypsal inzerat… dva naprosto vazni zajemci, oba z rad znamych/kamaradu (teda oba “pres jedno koleno”). A to jsem - vedom stavu, se zarukou a bohatym prislusenstvim - fakt nebyl levny, ohlasoval jsem ji za 640 a prodala se jen o chlup mene. Co jsem si prohlizel “konkurenci”, i protoze tomu druhemu v rade jsem posilal par tipu na konkurencni nabidky, plno aut co jsou levnejsi (treba 550 a stejny rok vyroby) neco taji, casto nejaky meneny blatnik, naraznik apod. a nebo jsou uzivatelsky “dojebane” (pardon za to slovo).
Já jsem chtěl GL jahody se šlehačkou(red soul+bílá kůže ,motor 2,5 141 kW(bez vypínání válců a bez senzorů TMPS),nájezd do 100 000km,koupeno v ČR,1.majitel a neprůstřelná historie.Takže jsem jel do Brna Autopalace,tam ji včera vykoupili.(majitel kupoval novou 6 a tuhle dal na protiúčet.)
 
Tak jsem dotazem od prodejce zjistil, ze ta 2.5 GL ( https://www.mazdaklan.cz/threads/nakup-ojete-mazdy-6-s-benzinovym-motorem.4844/post-155768 )
mela pry prasklou hlavu a papala olej.
Udajne vuz prosel prislusnou opravou v autorizaku vymeny hlavy za novej kus.
Nemelo by prave toto byt v servisnich zaznamech Mazdy ? Jestli ano, tak tam nic neni, viz jen ty tri prvni sevisy a pak nic.

Nedokazu posoudit, jak to je moc bezna zavada, nebo zda je se ceho bat nebo nebat -> praskla jednou, praskne zase, proze nevim napr blok motoru byl blbe vyroben, jsou tam diky tomu vibrace a lze ocekavat stejnou zavadu za dalsich x desitek tis km. (jisto jiste placam nesmysly, ale snad je zrejme k cemu smeruji timto kravskym vyrokem :) )

Mate nejake reference na tyhle 2.5L ze by jim praskaly hlavy ?
 
Je to novy problem, ktery se vaze na dvouvalcovy mod. Nejakemu malemu poctu aut (ja onehda na webu nasel jednotky v celem USA, kde se prodavaji desetitisice) muze proste z niceho nic prasknout hlava, pricemz obvykle to neznici nic jineho. Mazda to snad meni i mimo zaruku. Tezko najit nejaky realny data o rozsirenosti problemu, ale co jsem tak hledal, fakt by to melo byt dost vzacne, a mela by tam snad byt nejaka korelace k tomu, jak se dany ridic k autu chova. Jde o to, ze kvuli nejakym technickym resenim toho prepinani na dva valce jsou tam zeslabene steny, ktere mohou prasknout, pokud je tam velky teplotni rozdil / zmena za kratky cas... Takze za me se to asi hlavne tyka aut, co nekdo "vohuli" na plnej kotel uplne zastudena, resp. dela to pravidelne. To vypada jako hlavni faktor.
 
@Ondrej K Myslel jsem, že je to "softwarově" ošetřené - minimálně v režimu modrýho piktogramu. Přijde mi, že odezva na plyn je v tu dobu extra líná (ne že bych to honil za studena).
 
Ja na svoji sestce zadny rozdil ve vykonu nepozoroval. Obcas jsem predjizdel nejake hospodarske stroje za druhou vesnici od nas smerem do prace (je tam velky zemedelsky podnik), kdy mi teplota chladici kapaliny ukazuje tak 75 - 80 stupnu a olej tim padem urcite neni ohraty (je to max 5 minut jizdy), a auto jede uplne normalne... Prvni cca minutu jizdy byvala pomala v mem pripade akorat prevodovka, ktera az do toho minimalniho zahrati ani neradila 6 st., v Mazde rikali, ze je to normalni.
 
Dostal jsem nabídku na "GL" (asi jedna z prvních - udajně 04/2017) za supr cenu ale na fotkách má ještě starší nárazník s vodorovnou mřížkou, je tato kombinace možná?
VIN JMZGL697601528391 .... @shr3k @Max6 ? najeto má
 
Dostal jsem nabídku na "GL" (asi jedna z prvních - udajně 04/2017) za supr cenu ale na fotkách má ještě starší nárazník s vodorovnou mřížkou, je tato kombinace možná?
VIN JMZGL697601528391 .... @shr3k @Max6 ? najeto má
Ano je, GL označení začalo dříve než byl "facelift" v roce 2018, jiný je nejen nárazník ale i interiér, koncovky výfuků atd
 
Dostal jsem nabídku na "GL" (asi jedna z prvních - udajně 04/2017) za supr cenu ale na fotkách má ještě starší nárazník s vodorovnou mřížkou, je tato kombinace možná?
VIN JMZGL697601528391 .... @shr3k @Max6 ? najeto má
Ja mám JMZGL623801510007 10/2016 ak som správne pochopil tak je to siedme auto z modelu, to už máš pol roka novšieho modelu



IMG20240818090032.jpg
 
007 , Machine gray ... máš k tomu i povolení zabíjet? :D
 
Back
Top