Dobrý den,
prosím o info, jestli někdo neřešil něco podobného. Předesílám, že jsem v rámci možností prohledal zdejší fórum a nenašel jsem podobnou "anamnézu"...
Ve zkratce - v neděli odpo jsem přezouval na letní. Vše probíhalo jako obvykle, jen u pravého předního kola mě zradil starý "nůžkový" hever, když se v horní části ohnul, čímž auto v této části ne až tak prudce poskočilo o cca 5 cm dolů - nedošlo k poškození rámu, pouze jsem hodil hever do kopřiv a přezutí dodělal bez dalších mimořádností. Myslím, že při průměrné jízdě po našich tankodromech auto schytá výrazně šťavnatější otřesy, ale ať je soubor informací komplet. Před přezutím jsem ještě naposledy bez potíží a standardně nastartoval a pohnul s autem, po přezutí už nebyl důvod.
V pondělí ráno (po cca dvanácti hodinách) už nešla Mazda nastartovat. Po otočení klíčku do polohy ON se rozsvítí piktogramy na budíkách, ale neozve se žádný zvuk, klikání relátek, při pokusu o nastartování se nestane lautr nic, auto se ani nesnaží... Jediné, co funguje, jsou světla a blinkry. Nelze zapnout stěrače, otevřít dveře kufru, rádio nejde zapnout - displej svítí, ale jsou na něm jen 2 svislé čárky.
Baterie měla při měření 12,3 V, tak jsem ji dobíjel ( nabíjí se podezřele dlouho, ještě stále po 1,5 dne není na 100%), ale zkusil jsem start dnes odpoledne, kdy měla baterka kolem 13 V a situace stále stejná viz výše. Očistil jsem ukostření mínusového kabelu a tím jsem prozatím skončil, milý Watsone.
Nestávkovala, prosím, někomu Mazda podobně? Zítra se pokusím domluvit na audienci v servisu, ale očekávám, že to bude nějaká banalita v tom předigitalizovaném cirkuse, zvlášť, když v neděli vše bez potíží fungovalo.
Díky všem, neodborné vyjadřování berte, prosím, s rezervou... Psohlavec
prosím o info, jestli někdo neřešil něco podobného. Předesílám, že jsem v rámci možností prohledal zdejší fórum a nenašel jsem podobnou "anamnézu"...
Ve zkratce - v neděli odpo jsem přezouval na letní. Vše probíhalo jako obvykle, jen u pravého předního kola mě zradil starý "nůžkový" hever, když se v horní části ohnul, čímž auto v této části ne až tak prudce poskočilo o cca 5 cm dolů - nedošlo k poškození rámu, pouze jsem hodil hever do kopřiv a přezutí dodělal bez dalších mimořádností. Myslím, že při průměrné jízdě po našich tankodromech auto schytá výrazně šťavnatější otřesy, ale ať je soubor informací komplet. Před přezutím jsem ještě naposledy bez potíží a standardně nastartoval a pohnul s autem, po přezutí už nebyl důvod.
V pondělí ráno (po cca dvanácti hodinách) už nešla Mazda nastartovat. Po otočení klíčku do polohy ON se rozsvítí piktogramy na budíkách, ale neozve se žádný zvuk, klikání relátek, při pokusu o nastartování se nestane lautr nic, auto se ani nesnaží... Jediné, co funguje, jsou světla a blinkry. Nelze zapnout stěrače, otevřít dveře kufru, rádio nejde zapnout - displej svítí, ale jsou na něm jen 2 svislé čárky.
Baterie měla při měření 12,3 V, tak jsem ji dobíjel ( nabíjí se podezřele dlouho, ještě stále po 1,5 dne není na 100%), ale zkusil jsem start dnes odpoledne, kdy měla baterka kolem 13 V a situace stále stejná viz výše. Očistil jsem ukostření mínusového kabelu a tím jsem prozatím skončil, milý Watsone.
Nestávkovala, prosím, někomu Mazda podobně? Zítra se pokusím domluvit na audienci v servisu, ale očekávám, že to bude nějaká banalita v tom předigitalizovaném cirkuse, zvlášť, když v neděli vše bez potíží fungovalo.
Díky všem, neodborné vyjadřování berte, prosím, s rezervou... Psohlavec