LK7R
člen KLANu
- 81
Po výměně je podvozek stále houpavý, ale nemá to druhotné zhoupnutí, které rozvlní celé auto. Je to sice malá změna v tuhosti a charakteristice pozvozku (tlumiče, stabík), ale auto se chová diametrálně odlišně.
Před výměnou probíhal půjezd hupem takto:
Průjezd hupem -> zhoupnutí předku, zhoupnutí zadku, přenesení váhy a částečné zhoupnutí předku, vytlačení předku zpět s odlehčením předku a další zhoupnutí zadku, plus ještě jeden dozvuk zhoupnutí zadku. Jako člun na vodě s tím, že při propružení ztrácelo auto směrovou stabilitu a bylo nutné volantem korigovat.
Po výměně:
Průjezd hupem -> zhoupnutí předku, zhoupnutí zadku a jemný dozvuk zhoupnutí zadku. To vše bez přenesení váhy na předek a souvisejících zhoupnutí. Korekce směru volantem není nutná.
Před výměnou probíhal půjezd hupem takto:
Průjezd hupem -> zhoupnutí předku, zhoupnutí zadku, přenesení váhy a částečné zhoupnutí předku, vytlačení předku zpět s odlehčením předku a další zhoupnutí zadku, plus ještě jeden dozvuk zhoupnutí zadku. Jako člun na vodě s tím, že při propružení ztrácelo auto směrovou stabilitu a bylo nutné volantem korigovat.
Po výměně:
Průjezd hupem -> zhoupnutí předku, zhoupnutí zadku a jemný dozvuk zhoupnutí zadku. To vše bez přenesení váhy na předek a souvisejících zhoupnutí. Korekce směru volantem není nutná.