• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

diesel Výpadky plnícího tlaku 1.6 MZ-CD 80 kW 2005

Chorche

člen KLANu
100
Zdravím, začala se mi dít zajímavá věc, když zrychluji a tlak turba se dostane na asi 90psi po dobu 2-3 vteřin tak turbo přestane tlačit a znova nezačne dokud se nevypne motor klíčkem, stačí i na vteřinu za jízdy jen otočit klíček tam a zpět a zase to tlačí "normálně" dokud zase není tlak déle než asi 3 vteřiny na nebo nad 90psi.
V servisu mi řekli že turbo už ma nejlepší za sebou, to jako chápu že netlačí jak by mělo (nevím jaká je max hodnota tlaku když je turbo v pořádku) ale tohle vypínání bych velmi rád vyřešil proč se děje, nemáte nekdo podobnou zkušenost?
 
Netuší někdo, pořád se s tím trápím, servisy taky neví. Je to začarovaný kruh. Navíc se mi děje že když mám palivo kolem poloviny nádrže a stojím zadkem lehce z kopce tak druhý den ráno nenastartuju, není palivo v soustavě, musím to točit jak šílený než se to naplní a pak to chytne normálně...
 
Netuší někdo, pořád se s tím trápím, servisy taky neví. Je to začarovaný kruh. Navíc se mi děje že když mám palivo kolem poloviny nádrže a stojím zadkem lehce z kopce tak druhý den ráno nenastartuju, není palivo v soustavě, musím to točit jak šílený než se to naplní a pak to chytne normálně...
Chorche a Choho je jedna a tatáž osoba?

Zřejmě nefunguje správně regulace tlaku turbodmychadla nebo MAP - senzor tlaku. Žádné chyby to neukládá?
 
Chorche a Choho je jedna a tatáž osoba?

Zřejmě nefunguje správně regulace tlaku turbodmychadla nebo MAP - senzor tlaku. Žádné chyby to neukládá?
Jo sorry, nějak tady mám dva účty ani jsem si nevšiml.

Právě že žádnou chybu to nehodí ani kontrolka neblikne prostě nic. Jen přestane tlačit turbo, vypnu za jízdy motor na ani ne vteřinu zase zapnu motor a jede to jako by nic dokud to zase nepodrzim na tom tlaku kolem těch 90 psi, pokud přidávám plyn tak jakože kolisave tak to aji vydrží jet normálně.

Ta regulace tlaku turba si myslíš že by to mohla být i pokud to nehodí chybu? Můžu to zkusit vyměnit no zas taková pálka to není za ten díl. Díky moc, aspoň se mám trochu čeho chytit.
 


Jsou to tyhle dva dily, že? Teď je ještě najít ? map bude asi někde u saciho potrubí předpokládám a ten regulator preplnovani někde asi taky tak, ne?
 


Jsou to tyhle dva dily, že? Teď je ještě najít ? map bude asi někde u saciho potrubí předpokládám a ten regulator preplnovani někde asi taky tak, ne?
Bez VINu ti nic nepotvrdím...
 
JMZBK143261288895

Měnič tlaku co jsem našel je číslo dílu: 7.00968.04.0
A jako náhradu díl č. : 723 814
EAN 4028977551116

Senzor tlaku saciho potrubí jsem ještě našel
Číslo dílu : 94263
Nebo : MS0120
EAN 3531650041084


Dost dílů je shodných nebo alternativnich od citroenu, peugeotu a fordu předpokládám že je to v pohodě motor to je ten samý, ne?
Díky za rady ?
 
Díky. Turbo se mi moc rozebírat nechce asi zkusím napřed ty senzory, a pokud se auto po restartu klíčkem znovu vždycky chytí, nebude to spíš elektronický problém než mechanický? Každopádně super popis opravy toho turba, pokud nepomůžou senzory pustím se do opravy těch klapek
 
Takže vyřešeno, kdyby to nekomu v budoucnu pomohlo, tak píšu výsledek.
Nakonec turbo selhalo totálně a začalo chcat olej, takže šlo na repas, po výměně, vyčištění intercooleru a kompletně sání, výměně všech filtrů a oleje zase auto jede jak zamlada ? repas v AZ turbo opava za 5590 Kč a jsem spokijen za ty prachy paráda.

Díky za pomoc.
 
Back
Top