• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

elektrika MZD Connect nově s Android Auto a Apple CarPlay

Otázka pre tých ktorí majú oficiálne namontovaný CP/AA a aj Mazda navigáciu..

Funguje rozpoznávanie značiek na HUD aj počas navigovania cez Waze alebo Google mapy..?
 
@ingbrzy Funguje úplně bez problémů a podle mě si i během navigování přes Waze na AA pořád auto bere limity i z databáze Mazda navigace ne jen z kamery rozpoznávání.
 
Má to dvě odpovědi.

Ano, technicky to funguje dobre. Čte to značky a možná i data z mapových podkladu z SDkarty. Možná.

Funkčně?, stojí to za houby celé.
 
Nemám nic proti tvému názoru. Here, TomTom a Sygic, proč ne.
Já do nikoho netlačím, že je Waze jediné a to nejlepší, má své masařky také...

Myslím, že jsi to popsal dobře. Podle mě má Waze suverénně nejlepší varování před policií, kvůli tomu aplikaci používám. Navigace ale nic moc není, Sygic mě prostě naviguje líp. Waze často vybírá okresky, kam bych se pustil možná tak v T72. Logika navigace mimo Prahu je často hodně podivná. Ani nebudu popisovat, co jsem s touto navigací už zažil.

Co mi vadí hodně, Waze brutálně zatěžuje můj telefon (Galaxy S8+). Je fakt dost horký, nechápu proč. Opět s aktivním Sygicem nebo čímkoliv jiným je v pohodě a baterka vydrží mnohem déle. A strašně bych si přál, aby Waze něco udělal s grafikou, ta je fakt hnusná. :) To bílé pozadí je příšerné a mimo měj mám v nabídce jen lehce odlišný styl map.
 
Dakujem za odpovede..

@GinBook
mam rovnake auto ako ty okrem farby.. :) a s citanim znaciek som celkom spokojny.. teda zatial jazdim len po vychode slovenska a nejaky rozpor s realitou som si nevsimol..
 
U naší Mazdy 6 jsem taky s čtením značek spokojený, čte to spolehlivě a docela se jí daří i dobře číst následné rušící. Horší už je to s rychlostí, které si to přebírá z Mazda navigace, tamní databáze už něco pamatuje.

Jinak za mne si nemůžu až tak na Android auto stěžovat. Do auta jsem si to nechal nainstalovat ještě před předáním a i když jsem očekával po předchozím pročtení tohoto vlákna to nejhorší, tak to díky tomu předčilo mé očekávání. Používám kombinaci Waze + hudba ze Spotify. A Waze dělá to co má, tedy naviguje, mění trasy když je potřeba, hlásí události a já je mohu zadávat atd.

Co občas nefunguje je ruční zadání cíle (občas spadne), při zadání cíle z posledních/uložených je to bez problémů. Při výběru ze 3 tras mi nejdou zvolit další 2, ale tady je to spíše nepoužitelné, protože nemůžu zobrazit mapový náhled těch 3 tras. A poslední detail je, že hlášení to hlásí pouze z reproduktoru telefonu.

Větší problém mám spíše právě s odladěním se Spotify, tady se občas stane, že během zaznění hlášení z Waze (reproduktor telefonu) se ztlumí hudba ze Spotify jdoucí z reproduktorů auta a po ukončení hlášení už zůstane ztlumená. Pomůže ruční přepnutí na volantu na další písničku, která už má zase správnou hlasitost. Jelikož toto nastane asi v 1-2 případech z 10 to možná bude i mým telefonem.

Jinak používám Huawei P8 s Android 6.0 a nejnovější AA z apk mirror.
 
Android Auto mam namontovane a citanie znaciek funguje aj s Google Maps a Waze.. taktiez funguju aj hlasenia rychlostnych kamier z Mazda navigacie... Zadavanie ciela v AA je pohodlnejsie cez hlasove vyhladavanie vyvolane tlacidlom na volante.. funguje to super.. :) takze zatial velka spokojnost s AA.. :) vdychlo to novy zivot do Mazda infotainmentu.. hlavne, ze o pridavanie dalsich funkcii sa uz stara samotny Google a nie Mazda.. teda, snad Mazda v dalsej aktualizacii spristupni aj touchscreen pre AA, nie len pre CP..
 
Android auto je super. Kromě online navígací, který jsem pro mě při ježdění přes Brno ve špičce klíčový, je parádní i hlasový zadávání pro navigaci nebo spotify. Je to fakt krok dopředu. Samotnej infotainment je tragédie, co se HW i SW týče, ale tohle tomu hodně pomohlo. Co mi ale oproti té nativní navigace chybí, jsou instrukce na HUD. Mít tohle, tak už na tom nic neřeším.

Dneska jsem pořídil adaptér pro diagnostiku přes bluetooth a je to super. Co jsem stahoval pár aplikací na android, tak většina byla připravená k použití za jízdy pro real-time monitorování a to nejen na displeji, ale i jako další HUD. Docela uvažuju to tom, že bych si pořídil nějakej HUD a dal k tomu telefon napojenej na diagnostiku a zobrazoval tam třeba teplotu chladící kapaliny a vzdálenost překážky od předního nárazníku a určitě by se našly i další věci, co by stálo za to zobrazovat. Máte s tím někdo zkušenost?
 
No vidíš a mi zase připadá tragický to AA a MAZDA info systém při připadá super .... prostě je udělaný tak že je do auto a čím méně informací, tak tím méně nehod .... jinak by každý čuměl na obrazovku a ať si kdo chce co říká, tak je to pravda, i já bych tam rád viděl aplikaci, která by četla data z ODB (diag.) a koukal bych co tam vše je a věnoval bych se o to méně řízení ...

Samozřejmě DOPRAVNÍ INFO v origo NAVI je opravdu bída a v tom je samo třeba WAZE přes AA lepší .... ale to je asi jedna s mála výhod .... hudba hraje i přes MAZDA systém.
 
Poslední úprava moderátorem:
Ten infotainment je strasne pomalej a prijde mi i tezkopadnej. AA ho bohuzel nenahrazuje,ale aspon pridal hlasovy ovladani,coz je podle me asi nejvetsi vyhoda. Pro ovladani hudby a navigace uz nepouzivam nic jinyho. Vubec to neodvadi pozornost od rizeni. Home obrazovka u AA stoji za prd. Aplikace pro telefonovani taktez. A to ovladani nekonecnym kroucenim klitorisu a hledani,kde je vlastne zrovna focus,taky neni uplne stastny. Ja vlastne ani nehodnotim AA,ale jen navigaci a spotify,resp. moznost jeho vyuzivani :) Ale to mi staci. Jeste nastaveni by mohlo byt lip dostupny a hlavne rychlejsi. Ja si nestezuju. Jen hodnotim a srovnavam. Mam to auto fakt rad. Vymenil jsem za feldu a je to pecka.
 
Vcera sem jel zase po nejake dobe po D1 (jihlava-Novy Jicin) a mam par postrehu. Waze uzasna vec, Brno bylo totalne zasekane i kdyz tam nebyla zadna bouracka. proste moc aut na malem prostoru (patek odpoledne). Waze me navigovalo mimo dalnici a vetsinu zacpy sem objel, totez u Drysic. Ve finale jsme ztratil jen par minut a ne pul hodiny.
Dale sem si uvedomil, ze M6 docela dost dobre zehli ty spatne useky D1, tyden zpatky jsme tam jel s kolegou v nissanu a to byla jizda jak po prazcich.
 
Ten infotainment je strasne pomalej a prijde mi i tezkopadnej. AA ho bohuzel nenahrazuje,ale aspon pridal hlasovy ovladani,coz je podle me asi nejvetsi vyhoda..
No ale já mám v M6 origo hlasové ovládání (nějakou paní anglicky mluvící :) ) ... ale jinak přechod z FELINY do M3 ... tak to je paráda že, já kdysi přecházel z PUNTA do M3 první generace.
 
Asi to tu někde bylo, ale dnes jsem si nechal namontovat AA. Během zkoušení jsem si v menu setup MDZ odfajfknul aktivního AA. Zaboha mi to už s mobilem nechodi. Skočí pouze nabíjení a znovu zafajfkovat se to nedá. Pak jsem zkusil jinej mobil a s tím to normálně šlape. Diky za každou radu ...

Radek
 
Přiznám se, že nevím o tom, že bych kvůli AA něco potvrzoval. Ale s AA nemám tolik zkušeností.

Co zrušit párování mobilu s MZD a znovu napravovat? Nebo nevím zda je v menu AA nějaké nastavení propojení s daným autem.
 
Pánové děkuji !!!
@mellda: našel jsem jak se dělá SW reset: 10s BACK+MUTE+NAV
Jak jsi udělal factory? ( Taky se mi do něj moc nechce :D)
 
Back
Top