• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

diesel 2.0 MZR-CD umřela - dilema při 330000 km

pan Bob

člen KLANu
32
Dobrý večer všem,

potřebuju se svěřit, vyplakat a možná i vaši radu... M6 combi, snow white, každoroční údržba, olej, předloni rozvody, spojka.Nyní na tacho 330K km a je na servisu. Věštecká koule říká vstřiky, nějaký čidla, DPF apod.. cena opravy orientačně 90K CZK...auto jsem koupil v roce 2016, model 2009, kdy měla najeto 200K...Teď ta těžší část, je to moje srdcovka, co s tím autem mám dělat? Šrot, na díly, nebo....?

Děkuji za jakýkoliv podnět. Zoufalý Bob

Díky kluci
 
Mě by zajímalo jak mechanik může nacenit ooravu, když vlastně neví co tomu je :D zkus víc přiblížit co se s autem stalo
 
Ptas se,tak odpovidam i ja.

Ke svym autum se chovam hezky, ale jsem racionalni. Vyse popsane je pro me osobne jasne rozhodnuti = rozhodne nedat do opravy 90tis u auta v hodnote cca prave okolo 100-120tis. Coz naftova GH s timto najezdem asi tak +/- je.

Protoze stale budes mit motor s najezdem 300,stejne jako podvozek a vse ostatni, krom te spojky a rozvodu teda.

Spis (kdyz uz oprava) bych tedy resil dily z kusu,ktery je nabourany - t.j.bych mel predpoklad,ze auto nezastavil technicky stav, ale vetsi nehoda. A to,pokud je to tedy srdcovka,tak treba i dovozem osklive nabouraneho kusu ze zahranici,ktery by i mohl byt levny. Zbytek nepotrebnych veci pak prodat.

Pripadne (pokud je benzin vubec moznost) koupit levnou benzinovou bez vybavy, ci naftovou (fuj) bez vybavy a pokud mas dobrou vybavu,tak preskladat...sedadla, Bose (?), prehazet pripadne zdrave dily podvozku a zbytek te aktualni nepojizdne veci prodat a minimalizovat ztratu.
 
Pokud si jeste nesahl na podvozek a ted mas vysolit 90k do dpf, vstriku a serepeticek okolo toho, tak je to nesmysl.
Kazdopadne jak pise no_hits, tak dopln nejake info co s tim je.
 
ahojte, díky za reakce. Spadlo to do nouzáku, chyba P2099 nebo tak nějak, zapomněl jsem. Podle googlu ztráta tlaku, turbo apod. Vytáhli vtřiky na diagnostiku a tři ze čtyř jsou prý hyn. Aftermarket jsem zamítl, takže údajně 13k za jeden, k tomu snad nějaký čidlo refer. tlaku, do toho zajebaný DPF filtr, protože žena prostě nechápe význam regenerace a já to zaťukal. Co je blbý, tak zatím by to bylo ca 90k s prací a díly. A bez záruky že budou následovat další opravy. Souhlasím s Jirka87, auto podle mě má hodnotu tak někde 60-70K, což oprava v tomto případě zvedne o další peníze.

Mě by zajímalo jak mechanik může nacenit ooravu, když vlastně neví co tomu je :D zkus víc přiblížit co se s autem stalo
jezdil jsem v Brně do autorizáku, ale u Balvína je takový chlapík, on to možná tak nemyslí, ale je tak šíleně nepříjemnej na pohled a v komunikaci, že jsem to vzdal. Takže teď servis v Telnici a tam jedou stylem křišťálové koule, my si myslíme že...otestovali vstřiky a pak následovaly další věci, které popisuju výše

Ptas se,tak odpovidam i ja.

Ke svym autum se chovam hezky, ale jsem racionalni. Vyse popsane je pro me osobne jasne rozhodnuti = rozhodne nedat do opravy 90tis u auta v hodnote cca prave okolo 100-120tis. Coz naftova GH s timto najezdem asi tak +/- je.

Protoze stale budes mit motor s najezdem 300,stejne jako podvozek a vse ostatni, krom te spojky a rozvodu teda.

Spis (kdyz uz oprava) bych tedy resil dily z kusu,ktery je nabourany - t.j.bych mel predpoklad,ze auto nezastavil technicky stav, ale vetsi nehoda. A to,pokud je to tedy srdcovka,tak treba i dovozem osklive nabouraneho kusu ze zahranici,ktery by i mohl byt levny. Zbytek nepotrebnych veci pak prodat.

Pripadne (pokud je benzin vubec moznost) koupit levnou benzinovou bez vybavy, ci naftovou (fuj) bez vybavy a pokud mas dobrou vybavu,tak preskladat...sedadla, Bose (?), prehazet pripadne zdrave dily podvozku a zbytek te aktualni nepojizdne veci prodat a minimalizovat ztratu.
děkuji za obsáhlý komentář. Zní to dobře, ale já nemám absolutně čas na takovýhle změny. Jako souhlas, má to hlavu patu, ale nedal bych to. Až na tu vyjebávku že to přestalo jet, tak je to auto úplně v pohodě :D
 
Tak to prodej na díly a kámoš ti za 100 prodá Volvo V70 II, pětiválec nafta, automat. Spolehlivost vysoká, spotřeba paradoxně nízká. Je to hodně hodně jiné ježdění než Mazda, ale pokud je priorita spolehlivost a nafta/nižší spotřeba, tak to účel splní dobře. Je to takový tank pro civilní obyvatele :D

Současně v Kobylnici u Brna máš Auto Ambo servis na Volva. :)
 
Tak to prodej na díly a kámoš ti za 100 prodá Volvo V70 II, pětiválec nafta, automat. Spolehlivost vysoká, spotřeba paradoxně nízká. Je to hodně hodně jiné ježdění než Mazda, ale pokud je priorita spolehlivost a nafta/nižší spotřeba, tak to účel splní dobře. Je to takový tank pro civilní obyvatele :D

Současně v Kobylnici u Brna máš Auto Ambo servis na Volva. :)
díky za nabídku, ale Mazda je pro mě Mazda...automat nechci, je to jak na kolotočích a to mám v práci tři Ovce bez řazení. Ambo znám. Asi tenhle topic můžem uzavřít, koupím novou GJ a tohle rozdám na díly. Můžu založit topic na náhradní díly?
 
Back
Top