• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

elektrika 5. dveře - zadní víko kufru a alarm

Rossi

nový člen
18
Stalo se Vám někomu, že u zamknuté CX-30 přijdete s klíčem v kapse k 5. dveřím, zmáčknete tlačítko spínače nad registrační značkou pro otevření, dveře kufru se začnou otevírat a po cca 1s se ozve alarm? Stalo se mi to za 4 měsíce asi 3x, přehráli mi software a dělá to pořád. Je dobré vědět, že tam ten alarm je a funguje :), ale když jdete z Kaufu, v každé ruce taška a klíče jsou v kapse, tak je to celkem nepříjemné.
 
Ano stalo se mi to asi třikrát. V servise na mě koukali jak na blázna že to ještě neslyšeli. Protože to nejde ani nijak předvést protože to nedělá vždycky tak to nijak neřešili. Teď otvírám jen klíčem a na kufr raději nesahám. Upřímně jsem rád že nejsem sám komu se to stalo. Snad tady společně odhalíme příčinu. ;)
 
Tak já jsem měl OBROVSKÉ štěstí, že se mi to zrovna stalo, když jsem to ukazoval v servisu! Taky byli z toho vyjevení, přehráli software a dělá mi to pořád. Vůbec mám pocit, že dnes se vše "opravuje" přehráním softwaru.
 
Stávalo sa to aj mne a myslím, že som prišiel na dôvod. V momente otvárania zadných dverí je potrebné stáť čo najbližšie pri zadných dverách. Ak poodídeš, spustí sa alarm. Ak sa ale dvere otvoria, odísť už môžeš. Je tam zrejme neaká softvérová chyba.
 
Možná by stačilo o půl metru prodloužit dosah senzorů alarmu. Poodstoupit musím, jinak mě dveře trefí.
 
Zdravím a hlásím se do klubu :) Auto mám nové, od půlky března, a udělalo mi to asi po měsíci 2x po sobě. Pak jsem raději používal k odemknutí klíč, nebo senzor na klice dveří. V servisu na mě taky koukali... :) Mám to sledovat a přijet ideálně v době, kdy sa závada bude projevovat.... ha ha ha :D Jinak myslím, že blíž ke dveřím jsem už stát nemohl a stejně ten alarm houkal.
 
Zdravím. Stalo se mi to dvakrát za 3 měsíce. Vůz mám od půlky března. Myslím si, že to bude mít souvislost se signálem z klíčku. Když počítám, že se má měnit baterka v klíčku každý rok a vůz je rok 2019, tak asi už bude slabší. To je moje domněnka.
 
Zdravím. Stalo se mi to dvakrát za 3 měsíce. Vůz mám od půlky března. Myslím si, že to bude mít souvislost se signálem z klíčku. Když počítám, že se má měnit baterka v klíčku každý rok a vůz je rok 2019, tak asi už bude slabší. To je moje domněnka.
Může být, ale moc tomu nevěřím. Auto jsem kupoval v 10/2019 a poprvé mi to udělalo po pouhých dvou dnech! Od té doby jsem baterku v klíči neměnil, takže by dnes už musela být dávno vyšťavená (jezdím denně), když už na začátku byla slabá a neotevřel bych už vůbec nic. Jak je potom možné, že na otevření nebo zavření dveří, nastartování motoru nebo vypnutí alarmu je baterka dostatečně nabitá, ale alarm se spouští jen u pátých dveří? Pak mě napadlo, že když mám klíč v kapse a otevírám pomocí fyzického tlačítka nad RZ, tak asi musí vyslat signál 2x rychle za sebou. Poprvé, že je klíč v dosahu a může otevřít a podruhé, že je klíč v dosahu a může deaktitovat alarm. Jenže totéž se děje i u otevírání dveří u řidiče sáhnutím na kliku. Taky ověřuje, jestli je klíč v dosahu aby mohl odemknout dveře a zároveň vypnout alarm. Takže se spíš kloním k názoru, že dosah senzoru pro deaktivaci alarmu je všude okolo auta dostatečný kromě místa těsně za autem.
 
Takže asi je to už opraveno!
Letos v 10/2020 jsem byl na garančce. Řekli mi, že je to už dávno opraveno softwarem z dubna, ale pokud se dobře pamatuji, tak ještě v květnu mě to zlobilo. Pak jsem rezignoval a otevíral kufr jen dálkovým ovladačem. Nicméně, nyní mi přehráli nejaktuálnější software a mám to prý sledovat. Je konec listopadu a kufr otevírám už jen zásadně tlačítkem nad registrační značkou (i když kufr zrovna otevřít nepotřebuji :) ) a vše je v pořádku, alarm se už nespouští. Sláva.
 
Takže asi je to už opraveno!
Letos v 10/2020 jsem byl na garančce. Řekli mi, že je to už dávno opraveno softwarem z dubna, ale pokud se dobře pamatuji, tak ještě v květnu mě to zlobilo. Pak jsem rezignoval a otevíral kufr jen dálkovým ovladačem. Nicméně, nyní mi přehráli nejaktuálnější software a mám to prý sledovat. Je konec listopadu a kufr otevírám už jen zásadně tlačítkem nad registrační značkou (i když kufr zrovna otevřít nepotřebuji :) ) a vše je v pořádku, alarm se už nespouští. Sláva.
Auto mám od letošního července a zatím žádný problém. Tak snad je to skutečně pryč.
 
Já byl začátkem listopadu na garančce a nechal jsem si přehrát software na poslední verzi 10049. Před týdnem se mi opět spustil alarm při otvírání víka kufru. Už na to kašlu a používám jen klíč, protože to leknutí a nekonečná chvíle kraválu než vždycky najdu klíč v kapse mi za to nestojí. U mě to bohužel aktualizace nevyřešila
 
Na poslední servisní prohlídce mi přehrávali toto: Ohledně víka kufru se přehrávaly jednotky karoserie BCM, LFU a jednotka zadních dveří PLG – stačí zaktualizovat aktuální verzi.
 
V pondělí jsem byl na svolávačce kvůli aktualizaci systému alarmu a zavírání (ALO035). Zatím jsem to vyzkoušel desetkrát a ani pípnutí tak snad už máme po problému.
 
Back
Top