• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

autorizovaný Autolaros Speed Ostrava

Zkušenost s prodejcem Autolaros Speed Ostrava mám

  • jen pozitivní

    Hlasy: 1 50,0%
  • převážně pozitivní

    Hlasy: 1 50,0%
  • neutrální

    Hlasy: 0 0,0%
  • převážně negativní

    Hlasy: 0 0,0%
  • jen negativní

    Hlasy: 0 0,0%

  • Celkem voličů
    2

topa

člen KLANu
18
Kupoval jsem předváděčku a musím říct, že jednání bylo hodně férové. Auto potkaly kroupy, které udělaly mini důlky na střeše (cca 5x). Sám jsem si toho nevšiml při první prohlídce ani při přebírání auta. Jde to vidět jen pod určitým úhlem a větší pozornosti. Sám prodejce mě na to upozornil, že si toho všimli až v showroomu pod světlama před přebíračkou. Nabídl mi opravu na jejich účet. Při vyřizování skvělá komunikace. Můžu doporučit.
 
Taky přidám svou POZITIVNÍ zkušenost.
Minulý rok jsme se rozhodli, že si s manželkou pořídíme nějaké malé vozítko do města a volba padla na M2. Někdy v dubnu jsme navštívili tuto pobočku, kde jsme si vystavené auto prohlédli. Pobavili o financování, které bylo tedy nic moc. Dostali upozornění, že se vůz vyrábí výhradně v Mexiku. Dostali katalogy, letáky, taková klasika. Následně jsme se ještě domluvili na testovací jízdě. Vzhledem k tomu, že pán byl tou dobou na pobočce sám, tak jsme nemohli cestu absolvovat, ale domluvili jsme se na náhradním termínu. Testovací jízda následně proběhla dle plánu absolutně bez problému. To byla chvíle, kdy jsme se pro koupi tohoto auta rozhodli. V té době nás ještě čekala svatba s manželkou, takže jsme se rozloučili se slovy, že na podzim (po svatbě) se ukážeme a vůz si objednáme. Mezi samotným objednáním vozu a testovací jízdou uběhlo půl roku, během něho mi vyvstalo hromada otázek: jsou tam sensory tlaku v pneu, jaké? abs nebo ty blbince v pneu (nikde jsem o tom nenašel ani zmínku), budíky: někdy byla varianta s otáčkoměřem uprostřed a jindy takový ten malý digitální a ještě nějaké další. V materiálech jsem právě odpovědi na své otázky nenašel a na přes google se mi nechtělo (což byla chyb, protože bych rychleji objevil toto fórum), takže jsem si vše sepisoval s tím, že se zeptám před objednáním vozu. V Ostravě jsem dohledal ještě dvě další pobočky Mazdy, v Porubě a pod stadionem Baníku. Nyní odskočím k negativnímu povídání o AutoHruška. AutoHrušku máme z bydliště mnohem blíže, rozhodli jsme se, že auto objednáme tady. Při návštěvě tohoto dealera jsem byl v šoku, pán nám hned v úvodu řekl, že M2 neobjednává, že si máme vzít CX3. Po přesvědčení, že CX3 opravdu nechceme nám oznámil, že udělá vyjímku. OK, začli jsme se bavit "normálně". Chlapík mi nebyl schopen odpovědět ani na jednu z mých otázek (otáčkoměr, sensory tlaku). Což bylo něco pro mě, obchodník, který neví a ani neměl snahu zjistit. Rozhodl jsem se tady auto nekoupit, zvedli jsme se a jeli do AutoLarosu!
Zpátky pozitivně k AutoLarosu. Dorazili jsme v trochu špatné náladě po návštěvě jiného dealera. Takže jsem byl trochu ostřejší a šel rovnou na věc. V úvodu mě potěšil, že si na nás po chvilce vzpomněl, že jsme byli na testovačce. Pán byl absolutně v klidu a hlavně: zodpověděl mi všechny mé dotazy! Ještě jednou jsme prolezli vystavenou M2. Nabídl nám znovu testovací jízdu, ta už nebyla potřeba. Jde se na objednání, zde probíhalo vše standartně. Doobjednali jsme nějaké to příslušenství (koberce, vana do kufru, poklice na zimáky..). Dostali jsme slevu na příplatkovou barvu, takže byla defacto zadarmo. Následně po nás chtěli zaplatit zálohu, která činí 50tis. My měli s sebou pouze 30tis, dali jsme co jsme měli a zbytek poslali na účet, kde mi přijetí peněz potvrdili e-mailem. Než nám vůz dorazil, proběhlo ještě pár e-mailů ohledně zimního pneu a rezervy. Odpovědi dorazili nejpozději do druhého dne, když si pán nebyl něcím jistý, tak mi to sdělil se slovy, že ověří na jiných místech. Domluva parádní, jak řekl tak platilo. Poté jsme čekali na vůz. Jakmile byl vůz v EU, tak mě prodejce kontaktoval s tím, že je třeba doplatit zbytek vozu nejpozději v den předání vozu. Provedli jsme platbu přes účet, přijetí samozřejmě potvrzeno e-mailem. Samotné předání: domluveno na konkrétní den a hodinu, vůz stál v předávací místnosti pod světly. Zkontroloval jsem si auto, zda je pohledově vše v pořádku. Bylo. Následně probíhalo předávání vozidla ze strany prodejce. Trochu divadýlko, ale já to mám rád a na auto se těšil, takže jsem si to užíval. Víceméně pro mě nic nového. Ukázal nám jak se co ovládá, jak se chovají automatické světla, stěrače, jak se to co přepíná, jak se ovládá infotaiment, ukázal kufr s doplněným rezervním kolem, motorový prostor zde zavtipkoval, že pro mě je olej tyčka na kontrolu a pro manželku pouze místo pro dolévání kapaliny do odsřikovačů. Upozornil, že z výroby je tam jen 5l benzínu, tak si máme jet hned natankovat. Škoda, že to nepředávají s plnou, ale to je asi standart všech dealerů.

Za mě tedy maximálně pozitivní zkušenost. Uvidíme jak to bude se servisem, který nás čeká také v březnu po prvním roce užívání auta. Zde mám trochu obavy po přečtení zkušeností na tomto fóru. Raději u toho budu a pokusím se to pohlídat. Snad to bude vše ok, změnit místo na servis lze kdykoliv :)
 
Firmu pana Láši můžu jen doporučit, majitel je velký Mazda fanoušek a srdcař a nevzdal to, ani když mu do rajónu nasadili blechy z dealerské sítě pežot. Přidána možnost hodnocení.
 
Back
Top