• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Co není v servisních plánech (a mělo by být)

Jirkav

výkonný člen KLANu
128
Zdar,
asi tu chybí vlákno, kde by se zvídavý amatér dozvěděl, co se vyplatí kontrolovat, příp. udržovat nad rámec servisních doporučení výrobce. A hned dám první trošku do mlýna:
1. Závity pro montáž odtahových ok: u mého auta je jeden vpředu a dva vzadu. Jsou zakryté víčkem a jeden by řekl, že stačí víčko odloupnout a zašroubovat oko, které se válí někde pod podlahou kufru. Má to háček: závit pod víčkem může být dávno rezavý. V tom případě do něj odtahové oko nezašroubuje ani panenka Maria a není jak to vyřešit. Chce to jednou za rok zkontrolovat, případně závit protáhnout. V mém případě je na to potřeba závitník M20×2,5. Kdo o tom neví (jako já donedávna) nebo se na to vykašle, koleduje si o prů…, zrovna když se mu to bude nejmíň hodit.
 
Zdar,
asi tu chybí vlákno, kde by se zvídavý amatér dozvěděl, co se vyplatí kontrolovat, příp. udržovat nad rámec servisních doporučení výrobce. A hned dám první trošku do mlýna:
1. Závity pro montáž odtahových ok: u mého auta je jeden vpředu a dva vzadu. Jsou zakryté víčkem a jeden by řekl, že stačí víčko odloupnout a zašroubovat oko, které se válí někde pod podlahou kufru. Má to háček: závit pod víčkem může být dávno rezavý. V tom případě do něj odtahové oko nezašroubuje ani panenka Maria a není jak to vyřešit. Chce to jednou za rok zkontrolovat, případně závit protáhnout. V mém případě je na to potřeba závitník M20×2,5. Kdo o tom neví (jako já donedávna) nebo se na to vykašle, koleduje si o prů…, zrovna když se mu to bude nejmíň hodit.
To je dobrý postřeh, možná to stačí když auto není tak starý zakonzervovat třeba vazelínou.
 
Back
Top