Jirkav
výkonný člen KLANu
- 128
Zdar,
asi tu chybí vlákno, kde by se zvídavý amatér dozvěděl, co se vyplatí kontrolovat, příp. udržovat nad rámec servisních doporučení výrobce. A hned dám první trošku do mlýna:
1. Závity pro montáž odtahových ok: u mého auta je jeden vpředu a dva vzadu. Jsou zakryté víčkem a jeden by řekl, že stačí víčko odloupnout a zašroubovat oko, které se válí někde pod podlahou kufru. Má to háček: závit pod víčkem může být dávno rezavý. V tom případě do něj odtahové oko nezašroubuje ani panenka Maria a není jak to vyřešit. Chce to jednou za rok zkontrolovat, případně závit protáhnout. V mém případě je na to potřeba závitník M20×2,5. Kdo o tom neví (jako já donedávna) nebo se na to vykašle, koleduje si o prů…, zrovna když se mu to bude nejmíň hodit.
asi tu chybí vlákno, kde by se zvídavý amatér dozvěděl, co se vyplatí kontrolovat, příp. udržovat nad rámec servisních doporučení výrobce. A hned dám první trošku do mlýna:
1. Závity pro montáž odtahových ok: u mého auta je jeden vpředu a dva vzadu. Jsou zakryté víčkem a jeden by řekl, že stačí víčko odloupnout a zašroubovat oko, které se válí někde pod podlahou kufru. Má to háček: závit pod víčkem může být dávno rezavý. V tom případě do něj odtahové oko nezašroubuje ani panenka Maria a není jak to vyřešit. Chce to jednou za rok zkontrolovat, případně závit protáhnout. V mém případě je na to potřeba závitník M20×2,5. Kdo o tom neví (jako já donedávna) nebo se na to vykašle, koleduje si o prů…, zrovna když se mu to bude nejmíň hodit.