• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

podvozek Gumová lišta pod prahem

F.i.T.T.i

nový člen
21
Ahojte,
už mě to trápí nějakou dobu a ještě jsem nepřišel na to, jak to dát do pořádku. Mám na prahu (pod prahem) takovou gumovou lištu, která mi na koncích nedrží. Nejprve to dělalo jen na jednom místě (u levého zadního kola), ale pak to začalo "vypadávat" i vepředu a včera i na pravé straně. Strašně mě to rozčiluje a nevím, jak to uchytit zpátky. Zatím to tam vždy jen strčím dovnitř, ale je tam pak mezera. Lepit to ničím nechci - ono by to ani možná nebylo jak.
Jsem v tom fakt amatér, tak vás chci poprosit o radu, jestli nevíte, jak tu lištu nasadit tak, aby byla v pořádku a držela po celé délce.

20211210_103649.jpg

Takhle by to mělo vypadat:
Pravé zadní.jpg

A mám to teď jen zastrčené dovnitř, aby to netrčelo:
levé zadní.jpg
Levé přední.jpg
 
Poslední úprava:
Ahoj, mám naprosto ten stejný problém (sundal jsem to wapkou). Už jsi přišel na to jak to vyřešit? Vypadá to, že se musí sundat první ten spodní plast, do toho nasadit tady tu spadlou lištu a pak to tam dat znovu celé zpět. Takže buď na zvedák a zkusit si s tím pohrát, nebo servis(origo mazda asi ideal).

IMG_20220517_161354.jpg IMG_20220517_161403.jpg
 
Do originál servisu bych kvůli tomu asi nejezdil. Jednou jsem měl cestu kolem, tak jsem se tam stavil, ukázal jim to a oni mi řekli, že se to musí celé vyměnit za nové díly, konkrétně za nové lišty, kde je ta guma nalepená + vyměnit "klipsy" na kterých to drží, protože ty jsou údajně jednorázové. Když mi to spočítali, tak to vycházelo (bez práce) asi na 7500,-Kč. Což mi přijde opravdu dost.