• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

diesel Klepání v motoru 2.2 120kW

S0nnY

nový člen
6
Zdarec kluci, 2 týdny vlastním Mazdu a začíná mi vadit klepání v motoru viz. video. Nejsem moc odborník, takže zkusim popsat co říkal bývalý majitel. Údajně došlo k zadření klikovky kvůli podložkám u vstřiků. Došlo k opravě klikovky, nějaké pánve, repase vstřiku apod. Motor po GO je cca rok a najel 15000 a zatím bez závad. Mám se něčeho stresovat? Budu rád za každý věcný názor. Díky.
 
Ahoj. Já jsem se na tuhle Mazdu byl podívat před tebou a právě kvůli tomu chrastění jsem jí nakonec nevzal, samotného by mě zajímalo čím to bylo. Moje domněnka je, že to dělají rozvody, ty dělané dle slov předchozího majitele nebyly.
 
Ahoj, zajímavé. Bývalý majitel tvrdil, že jsme první zájemci. No zatím jsem udělal diagnostiku a zkontroloval tlak oleje. Vše ok. Takže na spodku problém není. Příští týden budem rozebírat horní část motoru. Snad něco zjistíme. Jsem z toho nervózní. Dám vědět jak to dopadlo.
 
Mě taky říkal, že jsem byl první kdo se přijel podívat, takže těžko říct, asi by to auto nevypadalo tak atraktivně, kdyby řekl, že už se někomu nelíbilo... Jinak se mi auto dost líbilo, nádherná barva. Nebýt toho zvuku z motoru, tak bych jí býval vzal... Nakonec jsem sehnal jinou ve stejné výbavě sice s větším nájezdem, ale za super peníze a s dělanými rozvody. Můžu se zeptat kolik jsi za ní dal? Když jsem tam byl já, tak za ní chtěl 155k, jelikož jsem jí nebral, tak jsem se ani nepouštěl do vyjednávání o ceně, dostal jsi k tomu aspoň ty nové zadní pneu?