• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

automat M6 GH 2.0i AT

Sršán

nový člen
7
Zdravím,
řeším jednu zvláštní věc. Mám mazdu 6 GH 2.0i v automatu a při určité rychlosti začne auto vibrovat. Děje se to vždy cca v 50, 60 a 65 km/h s otáčkami kolem 1500 v momentě, kdy v této mezi lehce přidávám plyn. Jakmile uberu, nebo přidám, vibrace zmizí. Vysledoval jsem, že má převodovka zařazeno na největším stupni a tedy lehké přidávání plynu ve zmiňovaném rozmezí rozvibruje auto. Když sešlápnu víc pedál, podřadí si a již nevibruje. Vibrace se podobají, jako když s autem najedete na krajnici na dálnici. Silentblokem motoru to není, byl měněn. Pokud řadím manuálně, nikdy se vibrace neukázaly. Napadá někoho něco? Díky
 
Robí to isté aj manuál pri podtocenom motore na vyšších stupňoch (4-6) do jemného kopca a podobne, ak pridám trochu viac plynu ako úplne jemne, motor trochu vibruje až kým sa nedostane do vyššieho krútiaceho momentu nad 2tisic rpm. Je to podľa mňa o cite v nohe, cítiš kedy sa motor trápi a to že automat točí 1500 je tiež blbá vlastnosť. Isto to nieje mechanická chyba.
 
Robí to isté aj manuál pri podtocenom motore na vyšších stupňoch (4-6) do jemného kopca a podobne, ak pridám trochu viac plynu ako úplne jemne, motor trochu vibruje až kým sa nedostane do vyššieho krútiaceho momentu nad 2tisic rpm. Je to podľa mňa o cite v nohe, cítiš kedy sa motor trápi a to že automat točí 1500 je tiež blbá vlastnosť. Isto to nieje mechanická chyba.
Aha, tak děkuji za tvou zkušenost.
 
Back
Top