• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

benzín Mazda 3 BN 2,5 manual 2018 138kW (SALAMANCA MEXICO)

Paul Barva

nový člen
10
Zdar všem.
Máte někdo zkušenosti s 2,5L?
Pořídil jsem si tuhle krásku, rád bych se dozvěděl víc o náhradních dílech, respektive rozdílech oproti 2,0L (vyjma světel a motoru samozřejmě). Zajímalo by mne jestli je nás bláznů víc :grinning:
Mám po výměně oleje (Miller Oils) a filtrů. Chystám se na výměnu převodového oleje a nejspíš i brzd, rád bych Brembo. Teď najeto 68tis km. Máte někdo zkušenosti? Jsem sice vyučenej motorář, ale v oboru nedělám už od 1997 o_O, a nejsem úplně expert na vyhledávání náhradních dílů na netu.
Předem dík za užitečné poznatky👍

1690799715438.jpg 1690799715441.jpg
 
Zajímavý kousek a gratulace ať slouží.
Až jsou koupil své BP tak se v Ostravě objevila kanadská verze s 2.5 motorem, bohužel pozdě, jinak bych asi do ní šel. A můj názor, motor v pohodě ostatní díly určitě taky. Bude stejná jako klasické evropské verze
 
Zajímavý kousek a gratulace ať slouží.
Až jsou koupil své BP tak se v Ostravě objevila kanadská verze s 2.5 motorem, bohužel pozdě, jinak bych asi do ní šel. A můj názor, motor v pohodě ostatní díly určitě taky. Bude stejná jako klasické evropské verze
Taky si myslím, alespoň podle toho co jsem zatím stihnul odpozorovat. Tohle je taky kanadská verze. Výbava je super, "chybí" mi akorát foukání ze sedaček :laughing: Dneska mi přišla krabička (Aliexpres) na výměnu USB pro upgrade AndroidAuta. Pod kapotu jsemsi nechal frknout kunoplaš, energii bere z baterky a má 220V. Jo a děkuju.

Rád bych se dozvěděl na co si dát do budoucna pozor.
 
Poslední úprava:
nejsem si úplně jistý ale chlazené sedačky měla snad jen 6 nebo CX5 ksyž byly v kůži, jinak myslím že níž se to nedávalo. Ikdyž ve své 3ce bych je bral hned, navíc když mám koženné sesle
 
nejsem si úplně jistý ale chlazené sedačky měla snad jen 6 nebo CX5 ksyž byly v kůži, jinak myslím že níž se to nedávalo. Ikdyž ve své 3ce bych je bral hned, navíc když mám koženné sesle
Taky to mám v kůži. A v těch šílených hicech co byly, by se to fakt šiklo :grinning:
 
Šestka to má až GL po faceliftu. Kdyby to šlo, taky bych to odvětrávání sedaček bral. Bohužel ani u předfaceliftové GL to možné není.
 
Nemam u Mazdy 3 nebo 6 srovnani s tmavou kuzi bez odvetrani, ale u moji Mazdy 6 to odvetravani neni az takova slava, ackoliv mam bilou kuzi, ktera se zahriva spis z ohrateho vzduchu okolo, nez primo dopadem slunce... i tak to stejne dobrych 10 minut jizdy trva, nez se v lete rozehrate sedacky "vychladi" na pohodlnou teplotu, a jakmile k tomu dojde, hned to vypinam — na nejvyssi stupen je to dost hlucne, a na nejnizsi to zas neni poznat. Vlastne nakonec mam pocit, ze nejvetsi efekt to ma treba prvni minutu, pustit si odvetravani, nez si clovek sedne do sedacky... V MX-5 mam cernou alcantaru s kozenymi bocnicemi, a kdyz do toho sednu a je to rozpalene, nepripada mi, ze by to trvalo o moc dele, nez lidske telo to teplo absorbuje a sezeni je pohodlne; rozdil je hlavne na to prvotni sednuti, kdy teplota ty cerny alcantary je obcas nesnesitelna (pak ale jde pouzit normalne klimu a foukani podobne jako to odvetrani — zatahnout strechu a chvilku nechat foukat vydechy naplno na prazdny sedadla).
 
Nemam u Mazdy 3 nebo 6 srovnani s tmavou kuzi bez odvetrani, ale u moji Mazdy 6 to odvetravani neni az takova slava, ackoliv mam bilou kuzi, ktera se zahriva spis z ohrateho vzduchu okolo, nez primo dopadem slunce... i tak to stejne dobrych 10 minut jizdy trva, nez se v lete rozehrate sedacky "vychladi" na pohodlnou teplotu, a jakmile k tomu dojde, hned to vypinam — na nejvyssi stupen je to dost hlucne, a na nejnizsi to zas neni poznat. Vlastne nakonec mam pocit, ze nejvetsi efekt to ma treba prvni minutu, pustit si odvetravani, nez si clovek sedne do sedacky... V MX-5 mam cernou alcantaru s kozenymi bocnicemi, a kdyz do toho sednu a je to rozpalene, nepripada mi, ze by to trvalo o moc dele, nez lidske telo to teplo absorbuje a sezeni je pohodlne; rozdil je hlavne na to prvotni sednuti, kdy teplota ty cerny alcantary je obcas nesnesitelna (pak ale jde pouzit normalne klimu a foukani podobne jako to odvetrani — zatahnout strechu a chvilku nechat foukat vydechy naplno na prazdny sedadla).
Samotný rozehřátý sedačky mi zas až tak moc nevadí. Spíš když sedneš se zpocenýma zádama a při zapnutý klimatizaci se všechno osuší, ale záda ne. A to jezdím z práce 160km, okolo komína by to bylo v poho.
Takový hice snad už ale letos nebudou :eek: :laughing:
 
Mam trojku 2.5 v automate z US. Vela veci som prerobil na EU ako svetla, kodovania, budiky a td
Světla bych rád nechal původní, líbí se mi ta poziční oranžová. Ale přemýšlím nad nějakou úpravou od Corksport :)
Jo a chystám se namontovat budík na tlak a teplotu oleje :)
 
Back
Top