• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

karosérie Mizející kapalina ostřikovačů

Konopník

člen KLANu
38
Zdar. Když u 3BP doplním ostřik až cca 3cm pod víčko, tak v neaktivním autě vydrží, nezmizí ani kapka. Pak popojedu 8 km, stojím 2 h, pak se vrátím 8 km a zhruba 200-300 ml je pryč, aniž bych jedinkrát stříknul. Pokus opakován s delší jízdou se stejným výsledkem. Jakoby mizel za jízdy obsah té nálevné trubičky při netěsnění během třesení, nebo nevím.
Mě tedy vždycky přišlo, že málo stříkám, ale hodně doplňuji. Během servisu na to koukali, ale údajně vše ok jen se mně to zdá... Máte s tím někdo zkušenost? Díkes.
 
Ahoj, mám stejnou zkušenost. Zjistil jsem to teď par dnů zpět. Auto stalo v garáži, doplnil jsem kapalinu pár cm pod okraj a do rána byla kapalina pod autem a hrdlo nádobky prázdné. Tipuju to na prosakování mezi hrdlem a nádobkou samotnou. Nevím jak bych pochodil na reklamaci, má se vůbec nádobka plnit až po vršek?
 
Správně by po okraj být nemělo, ve víčku je měrka-bublifuk a "full" je někde 10cm pod víčkem. Mně to ve stojícím autě neuniká, pouze při jízdě, i když neostřikuji. Nicméně chová se to proměnlivě, budu měřit :cool:
 
Back
Top