• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

diesel Motor R2 podložky, sací koš, řetěz

jackson8800

člen KLANu
39
Ahoj,
chci se zeptat jestli se dá u Mazdy 6 GH 2.2 MZR-CD 136 kW poznat stejně jako to šlo u GG 2.0 MZR-CD když jsou v háji podložky pod vstřikama = otevření víčka oleje tak syčení a kouř? Dále následuje kontrola sacího koše bez demontáže vany ( např nedá se přes nějaký PID zkontrolovat tlak oleje vůči standartním hodnotám?) Poslední věc ohledně řetezu, prý je problémový, stejná otázka dá se to kontrolovat nějak jinak než že rachotí? Vím,že vše jsou dost zásadní věci a nerad bych něco podcenil.. Díky za tipy!
 
Ano vizuální kontrola po otevření víčka oleje je stejná u RF i R2 motorů ;)
Kontrolu sacího koše jsem vždy dělal endoskopem přes výpustný šroub.
Vytahání řetězu lze zjistit pomocí diagnostiky.
Pokud se řetěz vytahá za určitou mez (a v případě že vozidlo má za sebou všechny servisní akce), rozbliká se kontrolka DPF.
 
Ano vizuální kontrola po otevření víčka oleje je stejná u RF i R2 motorů ;)
Kontrolu sacího koše jsem vždy dělal endoskopem přes výpustný šroub.
Vytahání řetězu lze zjistit pomocí diagnostiky.
Pokud se řetěz vytahá za určitou mez (a v případě že vozidlo má za sebou všechny servisní akce), rozbliká se kontrolka DPF.
Díky.
 
A je prosim pak v ty diagnostice psano neco primo o retezu, nebo je to zakamuflovano pod nejakym zdanlive nesouvisejicim nazvem?

Pokud jsou podlozky pod vstrikama v haji tak asi by melo byt kolem vstriku mokro a smrdet nafta ne? Pokud mam kolem nich rovnomerne roznesenej nekolikaletej bordel (mastny prach), tak by to melo znamenat, ze podlozky jsou ok, nebo se pletu?
 
Poslední úprava:
Vstřiky jsou pod víkem ventilů, takže to tak jak si psal poznat nejde. Za studena otevřít víčko od oleje a jestli letí výfukové plyny, tak jsou podložky KO.
 
No vida, mne rekl frajer v servisu to, co jsem napsal, kdyz jsem se ptal, zda by nebylo vhodny podlozky vymenit... takze to je blbost a podlozky vubec videt nemohli…

Kdyz odsroubuju vicko, tak se z toho kouri, takze to asi budou vyfukovy plyny, co jinyho by to bylo?
 
mušíš k tomu čichnout jestli jsou cítit výfukové plyny. Jen kouř může znamenat při těchto teplotách páru.
Vždy jsem to zkoušel na teplém motoru, ale asi je to ve finále jedno. Každopádně musíš mít nastartováno při této kontrole.
 
Měl bych dotaz k tématu. Chystám se podložky zrovna vyměnit. ( Koupil jsem čerstvě GH 2.2 ).

1) Jaký je utahovací moment, když budu zpátky vracet vstřiky s novejma podložkama?
2) k začištění dosedacích ploch vstřikovačů se používá stejný nástroj ( ruční frézka ) jako u RF5 a RF7 ?
3) Na co bych si měl dát pozor, případně nějaká rada, která vás napadá?

Díky za odpovědi
 
Back
Top