• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Přetržený drážkovaný řemen

DAveDOG

člen KLANu
67
Nazdar. Včera jsed docela spěchal a po dolití kapaliny do ostřikovačů jsem nevrátil víčko nazpět. Dnes po pár kilometrech se ozvala menší rána a auto nadává že je porucha dobíjení. Zjištěný přetržený drážkovaný řemen a víčko k nenalezení. Nejsem si jistý jestli za to může to víčko a nebo je chyba někde jinde. S altíkem šlo otočit docela volně, klimakompresor jsem nezkoušel. Je to BMko 12/2013 najeto 85tisíc. Řemen je vevnitř na pár místech popraskaný. Dá se vyměnit nějak jednoduše, na místě za pomocí klasického dostupného nářadí (gola sada, stranové klíče atd.) a nebo je třeba auto odtáhnout do servisu kde musí sundat kus motoru aby se tam dostali? Dík DAveDOG
 
Nazdar. Včera jsed docela spěchal a po dolití kapaliny do ostřikovačů jsem nevrátil víčko nazpět. Dnes po pár kilometrech se ozvala menší rána a auto nadává že je porucha dobíjení. Zjištěný přetržený drážkovaný řemen a víčko k nenalezení. Nejsem si jistý jestli za to může to víčko a nebo je chyba někde jinde. S altíkem šlo otočit docela volně, klimakompresor jsem nezkoušel. Je to BMko 12/2013 najeto 85tisíc. Řemen je vevnitř na pár místech popraskaný. Dá se vyměnit nějak jednoduše, na místě za pomocí klasického dostupného nářadí (gola sada, stranové klíče atd.) a nebo je třeba auto odtáhnout do servisu kde musí sundat kus motoru aby se tam dostali? Dík DAveDOG
Brkni Maxovi6.. poradi ti.

Sent from my STF-L09 using Tapatalk
 
Tak řemen vyměněn za nový. Postupoval jsem podle návodu v servisním manuálu co je zde na fóru ke stažení. Po sundání kola a krycího plastu jsem dokonce našel zbytky víčka i se stopami po drážkách od řemenic. Takže za ten řemen evidentně může to uvolněné víčko. Klimakompresor, altík i napínák se točily lehce a řemen od vodní pumpy byl naštěstí OK.
 
Ja som svoj zhodil pri podradovani vo vysokych otacka na jednohmotnej remenici od corksport. PS: pidla autorizaku remen praska by default okolo 100tisic km, vtedy ho menia.
 
Back
Top