• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

diesel Spotřeba u MZR-CD 2.0 103 kW

LudekGH6

nový člen
10
Zdravím všechny,

chci se zeptat jaká se Vám pohybuje spotřeba u GHáčka u nafťáka, připadá mi že si auto někdy bere nesmyslně víc nafty a někdy zase že jede jak by mělo, určitě si nemyslím že to je regeneraci DPFka, protože je to snad co nastartovaní tak pokaždé jinak, připadá mí že vždycky když jedu rano do práce tak je spotřeba super a když jedu z práce tak je to uchlastany až se tomu divím :D, třeba na mírné sešlápnutí plynu na rovince to někdy žere 3,5l a někdy klidně 9,0l při 5 rychlostním stupni. Průměr. spotřeba se mi pohybuje 7.5l až 7.8l tak nevím je to normal?? Nepomohlo by třeba zkalibrovaní vstřiků nebo pročištění??

Díky za rady .-)
 
Je potřeba napsat profil trasy okresky/dálnice/město, terén, rychlosti atd. Potom bude možné se relativně bavit o spotřebě. Rozdíly ve spotřebě mohou být zaručeně dány DPF.
 
Každodenní jízda do práce tam a zpět cca 60km, vyjetí z domu z města cca 10min než se dostanu ven za cedulu, je to spíše jízda po okreskách.... průměr. rychlost 40km/h.... trápí mě spíš to že se ta spotřeba mění že není stálá, chlastá si to pokaždé jinak, někdy trasu do práce co je i většinou mírně z kopečka zajedu i za 4,5l, někdy zase za 7,0l a to nepředjíždím, styl jízdy je stejný, prostě to nechápu, že je rozdíl spotřeby někdy až tak razantní, pochopil bych plus mínus 1-1,5l ale ne tohle. Kdyby to bylo DPFkem tak by se mi to snad regenerovalo každých 50km a to netankuji žádný hnoje ale diesel premium.
 
No nejlepší je asi koupit OBD Bluetooth a regeneraci pozorovat na mobilu. Jinak diesel premium nebo nepremium nemá na množství sazí vliv tak, jako teplota motoru, množství EGR, stav vstřiků a tlak turba.
 
OBD II mám napíchnutý, akorát to moc nesleduji, jakou aplikaci by jsi doporučil na sledování regenerace???
 
Ten motor je prostě boží, já se budu opakovat ;)
Dlouhé přesuny si prostě užívá a ani ten palubák moc nekecá :) :cool:
Údajný plánovaný dojezd 1150km:
20180702_002222.jpg

Najeto 1077km, zbývá dle pc 85km a hladové oko ještě nesvítí ;)
20180708_205416.jpg
 
To je dobrý, na to bych si taky zvykl.
Když jsem GH kupoval, moc jsem spotřebu neřešil, protože jsem ročně najel max 15 000.
Akorát doba pokročila z 15 bylo loni 21 a letos to vypadá na 25 000 km s průměrem skoro 9...
Hroznej svět :D
 
No já mám průměrně po natankování plné ukázaný dojezd - 1200km :D No a jezdit za 9l/100 km, kurnik, to když si dám svůj měsíční nájezd cca 2250km, tak je to hmmmmmmmmmm počítám no za měsíc dát cca 7500,- za benzín, no ty vole to je masakr, tankuji cca 2x za 1700,- (3400,-). No a 4000,- mám v kapse a ten zážitek vytočeného benzínového motoru mi za 50000,- ročně nestojí. :D
 
Poslední 4 týdny byly pro mě na benzín fakt fičák... do práce to mám kvůli uzavírkám skoro 20 km, což není tak hrozný, jenže z toho je jen tak 20% dálnice s okreskou a zbytek je ježděni přes celou Olomouc a okolí až na konec, směr Šternberk. Kdo to zná, tak ví, že je to ten nejdebilnějši úsek na dojíždění, zvlášť směrem od Brna, což znaméná komplet celé město.
Olomouc je teď jedna velká uzavírka, takže taky supr.
Tohle absolvuju 2x denně skrz práci. Jelikož teď musím jezdit za Kamilkou do nemocnice, která je až skoro tam, kde práce, to jsou další 2 cesty minimálně obden a víc a několikrát se mi stalo, že jsem tuto trasu davál 3x denně, skrz další povinnosti atd a k tomu potřebuju jezdit i jinam než práce a nemocnice... Časově je to všechno tak různorodé a nespojitelné, pokud bych nechtěl v Olmu někde x hodin sedět a třeba honit lulina nebo jen zabíjet čas čekáním...
V těch vedrech, s klimou, to člověk skoro viděl jak ta ručička jede dolů a průměr stoupá k deseti. V pondělí jsem bral plnou a ve středu max ve čtvrtek ráno už se opět pomalu budila kontrolka a v pondělí zase, pořád dokola.
Na benzínce se mě ptala slečna z obsluhy odkud dojíždím, když tolik tankuju, tak jsem jí řekl, že z Olšan, které jsou vzdušnou čarou od pumpy asi 7 kilometrů.
Myslela si, že si z ní dělám legraci, protože mám pražské spz. No, kdyby alespoň...
Ale jinak mě tam maj rádi, za 4 týdny jsem tam nechal podle účtenek 8400,- asi tak 500 z toho byla káva a cigára..
Nastěstí mi jako kámoši jdou naproti a upravili mi cenu benzínu na přátelských 34 korun.

Peněz je škoda, je milion lepších možností co s nima, ale kurňa mě stejně nejvíc se#e, že má to auto tak malou nádrž. Kdo to sakra vymyslel, dát tam nádrž, do které dotankuju jen něco přes 50 litrů. To je utopie, hnus, rouhačství a je mi šumifuky, jakej to má důvod, prostě u dva a půl litrového benzínu, u auta v téhle třídě je to otravná věc.

A kdyby to byla jen spotřeba, budíž. Věděl jsem že to není auto, co s mým provozem bude jezdit za 7,5 a že kilometry přibudou, ale nejhorší je, jak je to poznat na celém autě. Najet to po dálnici, pohoda, jenže to co jezdím já mu dává "čočku"...

* Auto je pořád špinavé, skrz všechny ty stavební práce okolo a poseté neuvěřitelným množstvím mušek a hmyzu.
Tzn co 3 dny max na wapce = další spousta přátel z řad obsluhy

* Nemám čas a nesnáším vysávání v autě, takže ani nechtějte vidět, kolik prachu je v autě. Potkat teď někde Robina, tak dělám, že ho nevidím, protože kdyby se na to kouk, skončil by stopro na drogách, aby ten pohled dostal z hlavy...

* Kapalina do ostřikovačů co týden plná nádržka

* Gumy letí před očima a čeká mě koupě zimní i letní sady

* Olej jsem z 10tkm posunul na 12, 13 protoze bych ho delal letos 3x a to se mi fakt nechce

* Přední světla a zadní brzdy byly na začatku roku ve stavu "za chvíli na Nás kukni kámo" a během relativní chvíle se najednou tváří asi jako " tvl si z Nás děláš kozy? " Nejhorší je, jak zadní brzdy, respektive jejich okolí, jako štíty brzd a třmeny docela drtí povrchová koroze a opticky je to prostě fakt shit shit shit.

No a prostě milion různejch blbostí, jakože jsem začal nenávidět Aux a jeho neustálé zapojování atd, takže si dám k vánocům android rádio, nebo to originální rádio i s tou malou hnusnu, pomstychtivou tři a půlkou dírou upálím, vytrhám a sama si za to může...

Aby to teda nevypadalo tak děsivě, tak auto rozhodně není žádný vrak, je pořád v dobrém stavu, ač to přes vrchní odstavce nevypadá. Třeba lak až na pár drbek, které vyřeší drobná korekce je ve velmi hezkém stavu, protože si hlídám parkování a klidně si raději přidám pár kroků a stoupnu bokem, nejezdím do kartáčové myčky atd. To samé interiér.

Ale mě doufám do měsíce max čeká volnej servis, kde se udělá vše, co je potřeba od spojky, brzd, Eibachu, gum, oleje, klimy, atd. Nějaké díly už mám od zimy, něco je na cestě, něco je na cestě jinam, protože Česká pošta je výborný podnik 21. století, který šlapě jako hodinky a nejde je nemilovat.
Hned po servisu ji vezu na čištění exteriéru, interiéru, opravu kůže na předních sedačkách. Řdičova klasika jako u pomalu všech ghček, u spolujezdce je šrám od sestřiné bundy. Udělá si i stropnice, motorák a prostě vlastně vše, co lze vyčistit, umýt atd. Nalakují se brzdy, nechám dát do komaxitu jejich štíty a postarám se o jejich okolí.
Když všechno půjde nějak rozumně, hlavně časově, tak se budou lakovat i kola.

Sada na světla je v zásilkovně, neměl jsem odvahu poštu dál zatěžovat, ještě by z toho mohli začít brát všechny platební karty, když chce člověk platit a to bych jim nemoh udělat.

Ale po tomhle všem vím, že mě bude zase spolehlivě a hezky vozit dlouhou dobu, s úsměvem na rtech, pokud zrovna nebudu nadávat na aux, nebo stát u pumpy a proklínat toho malyho japonskyho technika, co má na starosti nádrž, bude mě to v ní bavit jako do teď a bude to fešanda.

Každopádně vybírat teď, nebo vědět, co mě bude čekat, tak ač to říkám "nerad", hledal bych naftovou verzi. Asi...
Se stejnou výbavou, kilometry a jedním majitelem by byla levnější, nebo stejně drahá, ale už facelift. Byl by jich násobně větší výběr. Dva a půlky byli v tu dobu v republice v nabídce 4, slovy čtyři a jedna byla v plynu, což bych určitě nechtěl a auto jsem začal potřebovat akutně. A za ušetřené peníze u koupě a peníze za rozdíl ve spotřebě, bych tu naftu vyservisoval celou od vstřiků až po dpf atd a stejně by mi zbylo určitě hooodně peněz, za ten benzín.
Myslím že opravdu hodně peněz, protože takhle teď budu drandit určitě do konce roku, ale to je jen zbožné přání hříšníka.
I tak to bude 22 tkm ročně minimálně. Navíc bych měl víc výkonu a krouťáku, kdy se dál může udělat rozumnej chip, legální a ověřený produkt, protože 2,5 je sice dobrá, ale toho výkonu neni zase tak moc a o krouťáku nemluvě. Jede samozřejmě velice hezky, ale kdyby jela hezčeji, bylo to rozhodně dobře.

Ale jinak je tahle generace šestky opravdu povedená a jsem rád, že jsem do ní šel.
Dává mi to, kvůli čemu jsem ji chtěl a chyby co má, jsou oproti celku prkotiny, nebo muj plezír.
Stejně nebylo na výběr, protože Accord s 2.4 Type S byl dražší průměrně o 70 000,- a ta auta prostě defacto nebyla na trhu, nebo měli 200tkm+ a byly pořád o hodně dražší, než šestka se 100tkm+ po prvním majiteli, s doloženým servisem.
A nic jiného se mi nezdálo, Bmw bylo stary, drahy, ma to tu každej chobot a člověk je za dalšího chobota.
Max leon v FR paketu na operák, ale v tu dobu to vycházelo dost draze, aby to mělo smysl...

Ale co, já prostě musím mít ždycky drahy koníčky, to je moje prokletí. Proč mě nemůže bavit, třeba dlouhé rozjímání nad západem slunce. To ne, to mě se musí líbit jezdit na kole v lese, což je vynikajicí žrout peněz, nebo tetování.
To je taky supr levný, navíc to bolí, vypadáte hnusně, všichní ví, že za sebou máte tak 15 na Mírově určitě, za prodej přinejmenším dětskejch orgánu na krémy, aby už všichni mohli konečně rozumět své vagíně.
Nebo mě musí zajímat smart technologie a vše kolem toho. To je fakt stupidní koníček, vřele doporučuji. Termostat chci mít na appku a světla taky na appku, proč ne žeo, přitom taková blbost.
Asi měsíc zpět jsem počítal, po jaké průměrné době měním telefon a dospěl jsem k děsivé hodnotě sedmi měsíců, než ti ko#oti vydají nějakou novinku, kterou prostě musím vodzkoušet, protože bych z toho nespal a taky hlavně proto, protože jsem asi úplně vypatlanej :D... podotýkám, že rekord je 10 dní, ale to už jsem asi přehnal, protože byla týden tichá domácnost o chlebu a vodě a neslyšel jsem ani pozdrav.
No co, aspoň jsem měl čas na ten telefon, abych mohl zhodnotit ten obrovskej progres oproti předchozí verzi, kdy došlo k rapídní změně všech parametrů, což znamenalo posunutí jednoho tlačítka na horší místo než předtím a lepší přední selfie kameru, kterou jsem nikdy nepoužil.
Ale ten pocit, k nezaplacení... doslova :D
To je téma, které jsem tu chtěl už dlouho založit, protože by mě zajímalo, jestli má někdo podobnou zálibu, ne, obsese je asi zprávný výraz...

No, vcelku jsem se rozepsal, takže raději končím a omlouvám se OT...
 
Poslední úprava:
Poslední 4 týdny byly pro mě na benzín fakt fičák... do práce to mám kvůli uzavírkám skoro 20 km, což není tak hrozný, jenže z toho je jen tak 20% dálnice s okreskou a zbytek je ježděni přes celou Olomouc a okolí až na konec, směr Šternberk. Kdo to zná, tak ví, že je to ten nejdebilnějši úsek na dojíždění, zvlášť směrem od Brna, což znaméná komplet celé město.
Olomouc je teď jedna velká uzavírka, takže taky supr.
Tohle absolvuju 2x denně skrz práci. Jelikož teď musím jezdit za Kamilkou do nemocnice, která je až skoro tam, kde práce, to jsou další 2 cesty minimálně obden a víc a několikrát se mi stalo, že jsem tuto trasu davál 3x denně, skrz další povinnosti atd a k tomu potřebuju jezdit i jinam než práce a nemocnice... Časově je to všechno tak různorodé a nespojitelné, pokud bych nechtěl v Olmu někde x hodin sedět a třeba honit lulina nebo jen zabíjet čas čekáním...
V těch vedrech, s klimou, to člověk skoro viděl jak ta ručička jede dolů a průměr stoupá k deseti. V pondělí jsem bral plnou a ve středu max ve čtvrtek ráno už se opět pomalu budila kontrolka a v pondělí zase, pořád dokola.
Na benzínce se mě ptala slečna z obsluhy odkud dojíždím, když tolik tankuju, tak jsem jí řekl, že z Olšan, které jsou vzdušnou čarou od pumpy asi 7 kilometrů.
Myslela si, že si z ní dělám legraci, protože mám pražské spz. No, kdyby alespoň...
Ale jinak mě tam maj rádi, za 4 týdny jsem tam nechal podle účtenek 8400,- asi tak 500 z toho byla káva a cigára..
Nastěstí mi jako kámoši jdou naproti a upravili mi cenu benzínu na přátelských 34 korun.

Peněz je škoda, je milion lepších možností co s nima, ale kurňa mě stejně nejvíc se#e, že má to auto tak malou nádrž. Kdo to sakra vymyslel, dát tam nádrž, do které dotankuju jen něco přes 50 litrů. To je utopie, hnus, rouhačství a je mi šumifuky, jakej to má důvod, prostě u dva a půl litrového benzínu, u auta v téhle třídě je to otravná věc.

A kdyby to byla jen spotřeba, budíž. Věděl jsem že to není auto, co s mým provozem bude jezdit za 7,5 a že kilometry přibudou, ale nejhorší je, jak je to poznat na celém autě. Najet to po dálnici, pohoda, jenže to co jezdím já mu dává "čočku"...

* Auto je pořád špinavé, skrz všechny ty stavební práce okolo a poseté neuvěřitelným množstvím mušek a hmyzu.
Tzn co 3 dny max na wapce = další spousta přátel z řad obsluhy

* Nemám čas a nesnáším vysávání v autě, takže ani nechtějte vidět, kolik prachu je v autě. Potkat teď někde Robina, tak dělám, že ho nevidím, protože kdyby se na to kouk, skončil by stopro na drogách, aby ten pohled dostal z hlavy...

* Kapalina do ostřikovačů co týden plná nádržka

* Gumy letí před očima a čeká mě koupě zimní i letní sady

* Olej jsem z 10tkm posunul na 12, 13 protoze bych ho delal letos 3x a to se mi fakt nechce

* Přední světla a zadní brzdy byly na začatku roku ve stavu "za chvíli na Nás kukni kámo" a během relativní chvíle se najednou tváří asi jako " tvl si z Nás děláš kozy? " Nejhorší je, jak zadní brzdy, respektive jejich okolí, jako štíty brzd a třmeny docela drtí povrchová koroze a opticky je to prostě fakt shit shit shit.

No a prostě milion různejch blbostí, jakože jsem začal nenávidět Aux a jeho neustálé zapojování atd, takže si dám k vánocům android rádio, nebo to originální rádio i s tou malou hnusnu, pomstychtivou tři a půlkou dírou upálím, vytrhám a sama si za to může...

Aby to teda nevypadalo tak děsivě, tak auto rozhodně není žádný vrak, je pořád v dobrém stavu, ač to přes vrchní odstavce nevypadá. Třeba lak až na pár drbek, které vyřeší drobná korekce je ve velmi hezkém stavu, protože si hlídám parkování a klidně si raději přidám pár kroků a stoupnu bokem, nejezdím do kartáčové myčky atd. To samé interiér.

Ale mě doufám do měsíce max čeká volnej servis, kde se udělá vše, co je potřeba od spojky, brzd, Eibachu, gum, oleje, klimy, atd. Nějaké díly už mám od zimy, něco je na cestě, něco je na cestě jinam, protože Česká pošta je výborný podnik 21. století, který šlapě jako hodinky a nejde je nemilovat.
Hned po servisu ji vezu na čištění exteriéru, interiéru, opravu kůže na předních sedačkách. Řdičova klasika jako u pomalu všech ghček, u spolujezdce je šrám od sestřiné bundy. Udělá si i stropnice, motorák a prostě vlastně vše, co lze vyčistit, umýt atd. Nalakují se brzdy, nechám dát do komaxitu jejich štíty a postarám se o jejich okolí.
Když všechno půjde nějak rozumně, hlavně časově, tak se budou lakovat i kola.

Sada na světla je v zásilkovně, neměl jsem odvahu poštu dál zatěžovat, ještě by z toho mohli začít brát všechny platební karty, když chce člověk platit a to bych jim nemoh udělat.

Ale po tomhle všem vím, že mě bude zase spolehlivě a hezky vozit dlouhou dobu, s úsměvem na rtech, pokud zrovna nebudu nadávat na aux, nebo stát u pumpy a proklínat toho malyho japonskyho technika, co má na starosti nádrž, bude mě to v ní bavit jako do teď a bude to fešanda.

Každopádně vybírat teď, nebo vědět, co mě bude čekat, tak ač to říkám "nerad", hledal bych naftovou verzi. Asi...
Se stejnou výbavou, kilometry a jedním majitelem by byla levnější, nebo stejně drahá, ale už facelift. Byl by jich násobně větší výběr. Dva a půlky byli v tu dobu v republice v nabídce 4, slovy čtyři a jedna byla v plynu, což bych určitě nechtěl a auto jsem začal potřebovat akutně. A za ušetřené peníze u koupě a peníze za rozdíl ve spotřebě, bych tu naftu vyservisoval celou od vstřiků až po dpf atd a stejně by mi zbylo určitě hooodně peněz, za ten benzín.
Myslím že opravdu hodně peněz, protože takhle teď budu drandit určitě do konce roku, ale to je jen zbožné přání hříšníka.
I tak to bude 22 tkm ročně minimálně. Navíc bych měl víc výkonu a krouťáku, kdy se dál může udělat rozumnej chip, legální a ověřený produkt, protože 2,5 je sice dobrá, ale toho výkonu neni zase tak moc a o krouťáku nemluvě. Jede samozřejmě velice hezky, ale kdyby jela hezčeji, bylo to rozhodně dobře.

Ale jinak je tahle generace šestky opravdu povedená a jsem rád, že jsem do ní šel.
Dává mi to, kvůli čemu jsem ji chtěl a chyby co má, jsou oproti celku prkotiny, nebo muj plezír.
Stejně nebylo na výběr, protože Accord s 2.4 Type S byl dražší průměrně o 70 000,- a ta auta prostě defacto nebyla na trhu, nebo měli 200tkm+ a byly pořád o hodně dražší, než šestka se 100tkm+ po prvním majiteli, s doloženým servisem.
A nic jiného se mi nezdálo, Bmw bylo stary, drahy, ma to tu každej chobot a člověk je za dalšího chobota.
Max leon v FR paketu na operák, ale v tu dobu to vycházelo dost draze, aby to mělo smysl...

Ale co, já prostě musím mít ždycky drahy koníčky, to je moje prokletí. Proč mě nemůže bavit, třeba dlouhé rozjímání nad západem slunce. To ne, to mě se musí líbit jezdit na kole v lese, což je vynikajicí žrout peněz, nebo tetování.
To je taky supr levný, navíc to bolí, vypadáte hnusně, všichní ví, že za sebou máte tak 15 na Mírově určitě, za prodej přinejmenším dětskejch orgánu na krémy, aby už všichni mohli konečně rozumět své vagíně.
Nebo mě musí zajímat smart technologie a vše kolem toho. To je fakt stupidní koníček, vřele doporučuji. Termostat chci mít na appku a světla taky na appku, proč ne žeo, přitom taková blbost.
Asi měsíc zpět jsem počítal, po jaké průměrné době měním telefon a dospěl jsem k děsivé hodnotě sedmi měsíců, než ti ko#oti vydají nějakou novinku, kterou prostě musím vodzkoušet, protože bych z toho nespal a taky hlavně proto, protože jsem asi úplně vypatlanej :D... podotýkám, že rekord je 10 dní, ale to už jsem asi přehnal, protože byla týden tichá domácnost o chlebu a vodě a neslyšel jsem ani pozdrav.
No co, aspoň jsem měl čas na ten telefon, abych mohl zhodnotit ten obrovskej progres oproti předchozí verzi, kdy došlo k rapídní změně všech parametrů, což znamenalo posunutí jednoho tlačítka na horší místo než předtím a lepší přední selfie kameru, kterou jsem nikdy nepoužil.
Ale ten pocit, k nezaplacení... doslova :D
To je téma, které jsem tu chtěl už dlouho založit, protože by mě zajímalo, jestli má někdo podobnou zálibu, ne, obsese je asi zprávný výraz...

No, vcelku jsem se rozepsal, takže raději končím a omlouvám se OT...
Přečetl jsem to jedním dechem. Fakt máš talent. Děkuji za zhodnocení nejen výhod a nevýhod Tvého GéHáčka, ale i za sebediagnostiku, kdy Tě můžu ujistit, že podobnou obsesí jako Ty, nás "trpí*" víc.

* popravdě mnohdy trpí spíše naše okolí, my si to užíváme :D
 
Díky, ze mě padají občas zajímavý věci :D

Ano, pravdu máš, nejlepší výraz má vždycky "tchýně"... a rodiče naštěstí nepoznají rozdíl mezi telefonem a telefonem :D
Takže ty si taky šáhlej jo? :D;)
 
Poslední 4 týdny byly pro mě na benzín fakt fičák... do práce to mám kvůli uzavírkám skoro 20 km, což není tak hrozný, jenže z toho je jen tak 20% dálnice s okreskou a zbytek je ježděni přes celou Olomouc a okolí až na konec, směr Šternberk. Kdo to zná, tak ví, že je to ten nejdebilnějši úsek na dojíždění, zvlášť směrem od Brna, což znaméná komplet celé město.
Olomouc je teď jedna velká uzavírka, takže taky supr.
Tohle absolvuju 2x denně skrz práci. Jelikož teď musím jezdit za Kamilkou do nemocnice, která je až skoro tam, kde práce, to jsou další 2 cesty minimálně obden a víc a několikrát se mi stalo, že jsem tuto trasu davál 3x denně, skrz další povinnosti atd a k tomu potřebuju jezdit i jinam než práce a nemocnice... Časově je to všechno tak různorodé a nespojitelné, pokud bych nechtěl v Olmu někde x hodin sedět a třeba honit lulina nebo jen zabíjet čas čekáním...
V těch vedrech, s klimou, to člověk skoro viděl jak ta ručička jede dolů a průměr stoupá k deseti. V pondělí jsem bral plnou a ve středu max ve čtvrtek ráno už se opět pomalu budila kontrolka a v pondělí zase, pořád dokola.
Na benzínce se mě ptala slečna z obsluhy odkud dojíždím, když tolik tankuju, tak jsem jí řekl, že z Olšan, které jsou vzdušnou čarou od pumpy asi 7 kilometrů.
Myslela si, že si z ní dělám legraci, protože mám pražské spz. No, kdyby alespoň...
Ale jinak mě tam maj rádi, za 4 týdny jsem tam nechal podle účtenek 8400,- asi tak 500 z toho byla káva a cigára..
Nastěstí mi jako kámoši jdou naproti a upravili mi cenu benzínu na přátelských 34 korun.

Peněz je škoda, je milion lepších možností co s nima, ale kurňa mě stejně nejvíc se#e, že má to auto tak malou nádrž. Kdo to sakra vymyslel, dát tam nádrž, do které dotankuju jen něco přes 50 litrů. To je utopie, hnus, rouhačství a je mi šumifuky, jakej to má důvod, prostě u dva a půl litrového benzínu, u auta v téhle třídě je to otravná věc.

A kdyby to byla jen spotřeba, budíž. Věděl jsem že to není auto, co s mým provozem bude jezdit za 7,5 a že kilometry přibudou, ale nejhorší je, jak je to poznat na celém autě. Najet to po dálnici, pohoda, jenže to co jezdím já mu dává "čočku"...

* Auto je pořád špinavé, skrz všechny ty stavební práce okolo a poseté neuvěřitelným množstvím mušek a hmyzu.
Tzn co 3 dny max na wapce = další spousta přátel z řad obsluhy

* Nemám čas a nesnáším vysávání v autě, takže ani nechtějte vidět, kolik prachu je v autě. Potkat teď někde Robina, tak dělám, že ho nevidím, protože kdyby se na to kouk, skončil by stopro na drogách, aby ten pohled dostal z hlavy...

* Kapalina do ostřikovačů co týden plná nádržka

* Gumy letí před očima a čeká mě koupě zimní i letní sady

* Olej jsem z 10tkm posunul na 12, 13 protoze bych ho delal letos 3x a to se mi fakt nechce

* Přední světla a zadní brzdy byly na začatku roku ve stavu "za chvíli na Nás kukni kámo" a během relativní chvíle se najednou tváří asi jako " tvl si z Nás děláš kozy? " Nejhorší je, jak zadní brzdy, respektive jejich okolí, jako štíty brzd a třmeny docela drtí povrchová koroze a opticky je to prostě fakt shit shit shit.

No a prostě milion různejch blbostí, jakože jsem začal nenávidět Aux a jeho neustálé zapojování atd, takže si dám k vánocům android rádio, nebo to originální rádio i s tou malou hnusnu, pomstychtivou tři a půlkou dírou upálím, vytrhám a sama si za to může...

Aby to teda nevypadalo tak děsivě, tak auto rozhodně není žádný vrak, je pořád v dobrém stavu, ač to přes vrchní odstavce nevypadá. Třeba lak až na pár drbek, které vyřeší drobná korekce je ve velmi hezkém stavu, protože si hlídám parkování a klidně si raději přidám pár kroků a stoupnu bokem, nejezdím do kartáčové myčky atd. To samé interiér.

Ale mě doufám do měsíce max čeká volnej servis, kde se udělá vše, co je potřeba od spojky, brzd, Eibachu, gum, oleje, klimy, atd. Nějaké díly už mám od zimy, něco je na cestě, něco je na cestě jinam, protože Česká pošta je výborný podnik 21. století, který šlapě jako hodinky a nejde je nemilovat.
Hned po servisu ji vezu na čištění exteriéru, interiéru, opravu kůže na předních sedačkách. Řdičova klasika jako u pomalu všech ghček, u spolujezdce je šrám od sestřiné bundy. Udělá si i stropnice, motorák a prostě vlastně vše, co lze vyčistit, umýt atd. Nalakují se brzdy, nechám dát do komaxitu jejich štíty a postarám se o jejich okolí.
Když všechno půjde nějak rozumně, hlavně časově, tak se budou lakovat i kola.

Sada na světla je v zásilkovně, neměl jsem odvahu poštu dál zatěžovat, ještě by z toho mohli začít brát všechny platební karty, když chce člověk platit a to bych jim nemoh udělat.

Ale po tomhle všem vím, že mě bude zase spolehlivě a hezky vozit dlouhou dobu, s úsměvem na rtech, pokud zrovna nebudu nadávat na aux, nebo stát u pumpy a proklínat toho malyho japonskyho technika, co má na starosti nádrž, bude mě to v ní bavit jako do teď a bude to fešanda.

Každopádně vybírat teď, nebo vědět, co mě bude čekat, tak ač to říkám "nerad", hledal bych naftovou verzi. Asi...
Se stejnou výbavou, kilometry a jedním majitelem by byla levnější, nebo stejně drahá, ale už facelift. Byl by jich násobně větší výběr. Dva a půlky byli v tu dobu v republice v nabídce 4, slovy čtyři a jedna byla v plynu, což bych určitě nechtěl a auto jsem začal potřebovat akutně. A za ušetřené peníze u koupě a peníze za rozdíl ve spotřebě, bych tu naftu vyservisoval celou od vstřiků až po dpf atd a stejně by mi zbylo určitě hooodně peněz, za ten benzín.
Myslím že opravdu hodně peněz, protože takhle teď budu drandit určitě do konce roku, ale to je jen zbožné přání hříšníka.
I tak to bude 22 tkm ročně minimálně. Navíc bych měl víc výkonu a krouťáku, kdy se dál může udělat rozumnej chip, legální a ověřený produkt, protože 2,5 je sice dobrá, ale toho výkonu neni zase tak moc a o krouťáku nemluvě. Jede samozřejmě velice hezky, ale kdyby jela hezčeji, bylo to rozhodně dobře.

Ale jinak je tahle generace šestky opravdu povedená a jsem rád, že jsem do ní šel.
Dává mi to, kvůli čemu jsem ji chtěl a chyby co má, jsou oproti celku prkotiny, nebo muj plezír.
Stejně nebylo na výběr, protože Accord s 2.4 Type S byl dražší průměrně o 70 000,- a ta auta prostě defacto nebyla na trhu, nebo měli 200tkm+ a byly pořád o hodně dražší, než šestka se 100tkm+ po prvním majiteli, s doloženým servisem.
A nic jiného se mi nezdálo, Bmw bylo stary, drahy, ma to tu každej chobot a člověk je za dalšího chobota.
Max leon v FR paketu na operák, ale v tu dobu to vycházelo dost draze, aby to mělo smysl...

Ale co, já prostě musím mít ždycky drahy koníčky, to je moje prokletí. Proč mě nemůže bavit, třeba dlouhé rozjímání nad západem slunce. To ne, to mě se musí líbit jezdit na kole v lese, což je vynikajicí žrout peněz, nebo tetování.
To je taky supr levný, navíc to bolí, vypadáte hnusně, všichní ví, že za sebou máte tak 15 na Mírově určitě, za prodej přinejmenším dětskejch orgánu na krémy, aby už všichni mohli konečně rozumět své vagíně.
Nebo mě musí zajímat smart technologie a vše kolem toho. To je fakt stupidní koníček, vřele doporučuji. Termostat chci mít na appku a světla taky na appku, proč ne žeo, přitom taková blbost.
Asi měsíc zpět jsem počítal, po jaké průměrné době měním telefon a dospěl jsem k děsivé hodnotě sedmi měsíců, než ti ko#oti vydají nějakou novinku, kterou prostě musím vodzkoušet, protože bych z toho nespal a taky hlavně proto, protože jsem asi úplně vypatlanej :D... podotýkám, že rekord je 10 dní, ale to už jsem asi přehnal, protože byla týden tichá domácnost o chlebu a vodě a neslyšel jsem ani pozdrav.
No co, aspoň jsem měl čas na ten telefon, abych mohl zhodnotit ten obrovskej progres oproti předchozí verzi, kdy došlo k rapídní změně všech parametrů, což znamenalo posunutí jednoho tlačítka na horší místo než předtím a lepší přední selfie kameru, kterou jsem nikdy nepoužil.
Ale ten pocit, k nezaplacení... doslova :D
To je téma, které jsem tu chtěl už dlouho založit, protože by mě zajímalo, jestli má někdo podobnou zálibu, ne, obsese je asi zprávný výraz...

No, vcelku jsem se rozepsal, takže raději končím a omlouvám se OT...

Nechceš se dát na psaní knížek? :D
Co máš z toho, jeden ze zdejších @DOMVAC (který sem už asi nechodí) je schopnej po týdnu vyměnit Iphone X za nejnovější Samsung (ani už nevím typ) a pak zase zpátky. :D
Kdyby končil u mobilů bylo by to fajn, ale po roce prodal svoji Mazdu 3 a koupil Hyundai i30N protože mu Mazda nestačila už. :D
Tak myslím že seš ještě v rámci tolerance. ;)
 
Ahoj. Mám auto cca 3 měsíce, a chci se zeptat na spotřebu je pravda e jezdím opravdu svižně a většinou okresky cca 50km jedna trasa a pohybují se kolem 7 litrů...A Dpf regeneruje cca po 180km... Zase mě spotřeba vyšší.... Ani tak mě nejde o spotřebu ale ať neni něco špatně... Diky
 
No moje GH žere cca 5.,9 - 6,1 a jezdí v ní žena a jen po městě, GH má najeto 180 tisíc ... ale mám r.v. 2011.
 
Taky máš 2litr 103kw diesel? No v servisu mě tvrdil že je to tím Dpf.. Ale nezdá se mě to.... Říká neje mě litr navic... Jen aby neco nekde nebilo špatně
 
Já najel taky cca 1000 km na nádrž a někdy i přes .... už vím jak je to možný, ty nemáš NAFTU ale BENZÍN :) :) :)
 
Back
Top