• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

diesel Ulomená hadička na vzduchovém boxu

TRULY

nový člen
1
Ahojte.
Vrzgal mi celý airbox a tak som ho zhodil dole a zistil ze mi chyba jedna silentblok gumička.

Zial napojenie hadice podtlaku už bolo niekym robene a tak som ho len povytiahol a dal naspäť v domnienke že je to ôk.

Rano mi však auto netahalo a išiel som ako bez turba.
Na palube svieti žltá kontrolka motora
Check engine.

Pridávam foto.
Nie je to náhodou podtlak na turbo?
Viem to opraviť?
Viem na tom kryte otvoriť to miesto kam idú tie nadstavce na nástrkavanie a opraviť to z vnutra alebo je to zalisované?
Vdaka

IMG_20210223_112741.jpg
 
Zdravím, nevíte někdo jakou mají funkci dvě tenké hadičky, které vedou z vývěvy do krytu sání? Je to hned naproti váhy vzduchu.Vedou tam dvě. Ptám se proto že, se mi majda vrátila ze servisu a už nevedou do toho krytu, ale jsou propojeny jen tak. Díky za odpověď. Mazda 6 gh mzr-cd 2.0 103kw
 
Ahojte.
Vrzgal mi celý airbox a tak som ho zhodil dole a zistil ze mi chyba jedna silentblok gumička.

Zial napojenie hadice podtlaku už bolo niekym robene a tak som ho len povytiahol a dal naspäť v domnienke že je to ôk.

Rano mi však auto netahalo a išiel som ako bez turba.
Na palube svieti žltá kontrolka motora
Check engine.

Pridávam foto.
Nie je to náhodou podtlak na turbo?
Viem to opraviť?
Viem na tom kryte otvoriť to miesto kam idú tie nadstavce na nástrkavanie a opraviť to z vnutra alebo je to zalisované?
Vdaka

Zobrazit přílohu 33093
Ahoj mám dotaz, řeším něco podobného. Mám ty dva vstupy úplně ulomené. V servisu to vyřešil tak že je spojil dohromady. Vůbec netuším k čemu ty hadičky vlastně jsou. Jak ovlivňují chod motoru. Máš to už nějak vyřešený?
 
Bylo by dobrý kdyby jste oba napsali co máte za motor, když už to nemáte v popisu u profilu, tím by bylo dobrý začít ;)
 
Mají diesel a jsou to IMO podtlaky, jeden vede k variable boost control solenoidu a druhý k podtlakovému čerpadlu. To u filtru je IMO zásobník, vakuová komora.

am6zzn00001128.png

Ahoj mám dotaz, řeším něco podobného. Mám ty dva vstupy úplně ulomené. V servisu to vyřešil tak že je spojil dohromady. Vůbec netuším k čemu ty hadičky vlastně jsou. Jak ovlivňují chod motoru. Máš to už nějak vyřešený?
Řízení VBC není tak přesné, protože je nyní podtlak víceméně závislý na okamžitém výkonu vakuové pumpy.
 
Ahoj mám dotaz, řeším něco podobného. Mám ty dva vstupy úplně ulomené. V servisu to vyřešil tak že je spojil dohromady. Vůbec netuším k čemu ty hadičky vlastně jsou. Jak ovlivňují chod motoru. Máš to už nějak vyřešený?
Mzr-cd 2.0 103kw
 
Back
Top