• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

diesel Úprava software 2.2D 129 kW AT AWD

Martin 009

nový člen
2
Zdravím vás zajímají mě vaše zkušenosti z úpravou motoru 2,2 129 kw A-zaslepení vyřazení egr, pomůžu motoru nebo uskodim? Nebude se to špatně ohřívat? Jde to vůbec? B-dpf filtr nechat nenechat? Pomůžu motoru, spotřebě phm ? Bude to hulit? C nějaké zvyšování vykonu má to smysl? Nebude trpět turbo, automat, dif atd nebude se to prehrivat,?případně kontakt na někoho kdo by to realizoval, koncern ladiči TDI mi moc neporadili. Fóra sem procházel všude možně ale to co mě zajímá sem se moc nedozvěděl.. Děkuji za rozumné odpovědi.
 
Zdravím vás zajímají mě vaše zkušenosti z úpravou motoru 2,2 129 kw A-zaslepení vyřazení egr, pomůžu motoru nebo uskodim? Nebude se to špatně ohřívat? Jde to vůbec? B-dpf filtr nechat nenechat? Pomůžu motoru, spotřebě phm ? Bude to hulit? C nějaké zvyšování vykonu má to smysl? Nebude trpět turbo, automat, dif atd nebude se to prehrivat,?případně kontakt na někoho kdo by to realizoval, koncern ladiči TDI mi moc neporadili. Fóra sem procházel všude možně ale to co mě zajímá sem se moc nedozvěděl.. Děkuji za rozumné odpovědi.
Nazdar, tak toto by ma zaujimalo tiez mam to iste ale v CX5ke...avsak ak si dobre pamatam niekde inde na forach som zachytil ze tieto motory nie je dobre chipovat, ze jedine ten 150 konovi na tolko ako je tento motor....myslim si ze jeden z adminov to tu niekde popisoval...
 
a pročítal sis to tu pořádně..na většinu otázek tu najdeš dost odpovědí :) jinak ve zkratce EGR..velké zlo, co jde řešit a vždy to bude ku prospěchu motoru, DPF..samozřejmě že bez něj by to bylo daleko daleko lepší..jako obecně od všech tady těch kurvítek....ale je to na pováženou...kvuli zpřísňování kontrol..a taky následnemu prodeji auta...no a posílení auta...to je snad jedna z mála pozitivních věcí těchto motoru...jde to udělat bez obav...stačí kouknout na odkazy tady na foru v tématu
 
Mám už tři různé metody naladění. Kromě tlaku turbodmychadla a vstřikovaného množství na to dvě jdou přes start of injection, a jedna přes tlak v common railu. EGR už umím zavřít oba ventily (fyzicky odpojit konektory bez toho, aby to něco hlásilo). Udělal jsem jich už dost, většina aut jezdí s tou třetí.
 
Já si stěžovat nemůžu, už jsem i své dojmy tady někde psal. Moje CX-5 KE automat ze 110kW jsem šel hned do toho nej Versa Tune cca 147kW. Auto jede nádherně, spotřebu nějak nehlídám, ale pocit že by se někam hnula +- nemám. Palubní počítač ukazuje průměr 7,4 l/100 míň to neumím, protože si užívám toho zátahu motoru. Ještě se musím zastavit u @shr3k pro dotažení kauzy egr. Máš li nějaký jiný dotaz ptej se.
 
ok tak za mě osobně..já nemůžu posoudit jak auto jede v rozdílu oproti původní verzi...jelikož to s s čím jsme jezdili před opravou bylo nestandartní, ale každopádně po oprave a následném vyladění...si to opravdu užívám...bohužel jsem se díky tomu dostal do stavu kdy následující vůz bude muset mít motorizaci 2.5 :) nic jiného už asi nepujde. Jinak můžu potvrdit stejné pocity jako Kaplan....motor má super zátah, spotřebu neřeším vůbec ..i tak jezdím za 7,2...vše drží i po nájezdu skoro 20 tis. km, EGRy - momentálně přiškrcen, již brzy zcela vypnuté :)
 
Back
Top