• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Výměna vzduchového filtru - jak otevřít kryt ?

Ještě aktualizuju příspěvek - nejjednodušší (a nejbezpečnější vzhledem k packam) je odpojit hadici ve sponě (pozor ať nenapadá bordel do sání!!), vahu vzduchu a ten podtlakovej ventil + kabeláž k němu dát bokem, pak jde celej airbox ven a kryt jde nejen lehce odklopit ale i oddělat. Nehrozí tak, že si při páčení krytu člověk ulomí jednu tu packu jako já :D (už ji mám slepenou)
 
Ještě aktualizuju příspěvek - nejjednodušší (a nejbezpečnější vzhledem k packam) je odpojit hadici ve sponě (pozor ať nenapadá bordel do sání!!), vahu vzduchu a ten podtlakovej ventil + kabeláž k němu dát bokem, pak jde celej airbox ven a kryt jde nejen lehce odklopit ale i oddělat. Nehrozí tak, že si při páčení krytu člověk ulomí jednu tu packu jako já :D (už ji mám slepenou)

Já odpojil ty dva konektory co jdou přes airbox a pak sundal tu sponu s harmonikou ze strany airboxu, pak jsem to trošku přizvedl na ruku a už to bylo :D
 
Takže v podstatě to co jsem psal já, jen ten box jsi nevytáhl celej ven :)
 
Ja som to dnes skusal na M3 otvorit kryt a nemal som ziaden problem.. uvolnil som dve spony vpredu a potiahol k sebe cely kryt aby vyskocili tie tri zarazky zo zadu.. tak ako to popisuju aj na videu..

 
U mé M6 se to musí ohnout až na 90 stupňů pak ten kryt jde v úchytech vysunout dolů ale na autě tomu zavazí hadice mezi boxem a klapkou i po odpojení z boxu, proto říkám že tam je lepší to vytáhnout ven protože když jsem se to snažil vyhnout jak ve videu, jedna packa uletěla pryč a musel jsem ji lepit
 
Kluci, koupil jsem vzduchový filtr KAMOKA a příjde mi, že i přes určení pro mé auto je mírně větší než origo Mazda. Také po užívání mám dojem, že je auto více přidušené, takže jsem vrátil origo Mazda, který tam je rok a není vůbec špinavý. S jakým filtrem máte dobrou zkušenost? Mazda 6 GH 1.8
 
Já kupuji do GG 2.0 filtry Mann a jsem spokojen. Akorát kabinový jsem koupil Champion a taky pohoda. Každopádně s Mann určitě chybu neuděláš ;)
 
Všechny filtry používám od MANN. Jedinej kabinovej filtr jsem ochotnej použít "levnější" třeba od Filtron
 
Ona větší průchodnost je trochu proti smyslu filtru. Velikost filtru je predimenzovana aby přes něj prošel dostatek vzduchu i když je částečně zanesen. Já měl po KN drobnej jemnej prach, jak kdyby písek.
 
Já se přiznám že jsem s K&Nkama nikdy problém neměl. Hodně jsem četl o prachu/prášku za filtrem nebo zašpiněný až zaolejovaný vážné vzduchu. Nikdy se mi to nestalo, ale chápu že se to může stát protože si člověk musí dát opravdu pozor při čištění a hlavně olejování toho filtru.
Doteď ho používám v motorce a mimo MPS (kde mám na práci větší blbosti než se zabejvat filtrem) jsem ho měl ve všech autech.
 
Chlapi zdravím.
Má smysl připlácet za "lepší filtry" nebo stačí základní Mann a rozdíl stejně nepoznám?
Olejový K&N
Vzduchový K&N
a kabinový s aktivním uhlím?
Díky
 
Já jsem zastánce si připlatit za OEM kvalitní filtr ktwrej nebude z lepenkovyho papíru ale z takovyho"chlupatýho" např MANN
 
Já už dávám jenom MANN. Všude. Kabinovej mám teď ten dražší,Frecious Plus a je to rozdíl. Vloni jsem dával obyčejnej PURFLUX a občas byla klima cítit. Teď vůbec. Pochopitelně před výměnou filtru vždy dezinfikuji.
 
Tak jsem také koupil KN do origo boxu. Vyměnil jsem ho a na volnoběh se mi začaly houpat otáčky. Zkoušel jsem ještě vyresetovat řídící jednotku odpojením - u baterie, ale nejsem si jistý, jestli to byl správný postup, nebo jsem počkal příliš krátkou dobu? ediné, co se totiž resetovalo, bylo počítadlo km. Veškerá ostatní nastavení v rámci infotainmentu zůstala na původních hodnotách, což je mi trochu divné...
 

Podobná vlákna

Back
Top