• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

karosérie Wagon - střešní box

UjcoCZ

nový člen
9
Řešil jsem střešní box na 6ku a možná se novým majitelům budou hodit moje zkušenosti s tímto. Požadavek byl vzhled, tedy široký a nízký, a vnitřní délka min 190cm. Příčníky jsem vzal od Thule Wingbar Edge pro nízký profil a pěkný vzhled, výborné, hlučnost minimální.
Box mě byl nabídnut od Thule Motion XT Alpine, a právě proto píšu tento příspěvek - nelze namontovat aniž by se dotýkali dveře kufru, ba ještě hůře, aby spoiler nachytal o hranu víka boxu jako dva zuby navzájem. Měl jsem štěstí a prodejce mi vyměnil bez problémů za původně zamýšlený Packline NX215, ten vypadá mnohem lépe, montážní rozsah nesrovnatelně lepší, kufr, anténa žádný problém a vše s velkou rezervou. A otevírání nahoru a pak přístup prakticky ze 180 stupňů je značně praktičtější než ze strany. Původně mi ho prodejce rozmluvil, že se neprodávají, Thule naopak a ten Alpine ležel na prodejně. Moje chyba.
Tak snad to někomu ušetří čas, dávám i pár foto.

7FDF2E1A-24F1-49B8-A64E-060F92FD1D6E.jpeg 3A8841F3-DE94-40BB-B4B4-1737DF2EDD2B.jpeg 6D9D6760-728F-4891-AEE3-CE568482592A.jpeg 876391E4-49AC-4824-8CD0-B08A6AC2B116.jpeg A28D2BE6-2715-432F-AC3E-DAA49C71432E.jpeg
 
Pěkné, gratuluji. Vygooglil jsem, že Packline jsou Norové. Jak to vypadá cenově ve srovnání s Thule? (Nepřipadá mi jako výhoda, že nelze otevřít do strany, asi věc názoru.) Tak ať slouží!
 
Alpina stála 21, tenhle 27. Zpracování za mě lepší, elegantní a zvenku žádné nýty a ostré hrany, ke konstrukci píšou podstatné na svém webu, přístupnost tohoto otevírání je za mě lepší, vždy dosáhnu všude a neřeším kam otevřít...u Thule i při 187cm jsem musel otevírat nadvakrát nebo dávat velký pozor kde mám zip od bundy...
Co je zde hlavně výhoda, je montážní rozsah a to, že zadní část je hezky krátká - viz problém s víkem kufru.
 
Hmmm, mad stejnou barvu jako já, tak alespoň vidím, jak by autě vypadá. Já mám z předchozího auta rakev od Thule a přesně jak píšeš: Nejde namontovat tak, aby se dveře neopíraly spoilerem o box. Budu muset upgradovat za nějaký kratší...

Odesláno z mého SM-G975F pomocí Tapatalk
 
Taky jsem obměnil střešní box a nakonec vzal z důvodu menšího využití v roce ekonomickou variantu, konkrétně box G3 Arjes 480 - objem 390l / oboustranné otevírání / černá matná metalíza. Na autě to IMO vypadá dobře, tvar má aerodynamický, takže spotřeba by mohla být v pohodě. projel jsem to rychlostí 140 km/h a nic nepíská ani nehučí. Otevírání kufru v pohodě. Rozměry jsou 197 x 74 x 37 (d x š x v) a nosnost 75 kg. Jednou ročně k moři a v zimě na lyže službu udělá. Cena 6 tis. Starší box jsem prodal za 2,5 tis., takže v pohodě.

box_2.jpg box_3.jpg box_4.jpg box_1.jpg
 
Mám už Packline 5 let - koupil jsem ho stejně jako Mazdu v Norsku - naprostá spokojenost.
 
Poslední úprava:
Back
Top