• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Zámok dverí vodiča M6 GH, núdzové otvorenie kapoty

medick007

nový člen
3
Ahoj, hľadal som podobnú tému, no taký nepozorný asi nie je nikto z vás... chcel som dobiť baterku, tj. vybral som ju z auta, ešte predtým centrálom samozrejme zamkol, zabuchol kapotu (idiot) a po dobití som zistil, že kľúčom (ani jedným) neviem otvoriť zámok na dverách. Centrál samozrejme bez baterky nejde. Ako dostať baterku do auta resp. zvonku otvoriť zámok? Nešlo o pokus o vykradnutie, ani nebol zámok nijako navonok poškodený. Občas pri otvorení/zatvorení centrálom som počul také krátke tupé škripnutie, akoby plastu alebo bowdenu z vodičových dverí, ale všetko fungovalo... ako ďalej? Nájde sa niekde odspodu alebo zboku vedenie 12+, kam pripojím baterku? Alebo nejaký fígeľ na otvorenie zámku kapoty? Ďakujem.
 
Tvrdším drátem zkusit zatáhnout za lanko kapoty.Na tom drátu udělat na konci háček a přední maskou ho vytáhnout nahoru a zkusit.Nejlépe by bylo dobré mknout u druhého auta,jak tam to lanko vede.Nebo oddělat spodní kryt motoru a motorem protáhnout 2 dráty ku kabelům baterie a napojit externě baterku a nebo zase skusit ten drátJe tam lepší přístup..A proč nejde odemknout klíčem?Pokud je zámek zatuhlý,tak nastříkat nějaký rezojed,počkat a pak zkusit otočit.
 
Stalo sa mi to viac krát a vždy som kľúčom mechanicky odomkol šoférové dvere (GH 2010) .
 
Ahoj, keby to bolo také jednoduché, že mechanicky kľúčom, samozrejme by som si nepýtal radu tu. Pravdepodobne je buď pokazený zámok, či už vyskočené tiahlo alebo celý mechanizmus (tj. teleso) zámku. Včera sa mi podarilo pod podbehom nahmatať bowden a otvoriť kapotu, samozrejme po pripojení na baterku auto normálne funguje, len zámok vodiča stále nezamyká ani neodomyká kľúčom. Zvnútra vodičových dverí normálne kľučkou odomknem. Zohnal som aj zámočníka, ktorý otvára autá, a ktorý auto so safe-lock tj. po tom dvojitom zamknutí auta centrálom nevie mechanicky auto zvonku otvoriť (dá sa zvnútra vyháčkovať páčka zámku resp. kľučka - to však nebolo treba keďže som spojazdnil centrál). Takže ja som sa poučil za cenu zničenia bowdenu, ale oveľa viac ma zaujíma, či sa nakoniec podarí identifikovať závadu na zámku dverí (tj. či taká blbosť ako vyskočené tiahlo vo dverách prejaví takto komplikovane...). Každopádne ďakujem Mírovi za radu (išiel som na to najprv podobne, tj. cez masku i cez spodné kryty motora, ale zámok kapoty je perfektne zo všetkých strán ochránený pred "vyháčkovaním" - postup som si stále porovnával s mondeom 2012, ktoré to má rovnako - zatiaľčo bowden je prístupný prakticky holou rukou keď sa odstráni plastový podbeh kolesa).
 
Pravdepodobne je buď pokazený zámok, či už vyskočené tiahlo
Stačí kouknout "špuntem" na hraně dveří. Vyskočila tyčka z plastového zácvaku zámku.
Měl jsem to na obou GH. Na jednom stačilo zacvaknout zpět a na druhém byl plast rozlámaný, tak se musel přichytit stahovací páskou. Nyní zámky už několik let fungují bez problémů ;)
 
Ahoj, áno, bolo to presne tak, vyskočené tiahlo, blbosť na dvojhodinovú "pitvu" dverí... čo už by tak človek za teplých letných dní mohol robiť od nudy... neviete, kde zohnať ten bowden kapoty, čo som musel roz....ať?
 
Ahoj. Resil nekdo vymenu zamku dveri řidiče kdy nefungoval prenos z centralu do dveri a naopak?...zadny prodejce nenabizi novy a na netu ani použitý krom pani z phy9 co nekomunikuje. Dle vin by mel byt GS1D-59-310B OEN
 
Jj..moc toho neni spis nic..gentlemani maji ale samy anglicany...a tahat kabelaz ke spolujezdci beru jako posledni moznost
 
Ahoj, keby to bolo také jednoduché, že mechanicky kľúčom, samozrejme by som si nepýtal radu tu. Pravdepodobne je buď pokazený zámok, či už vyskočené tiahlo alebo celý mechanizmus (tj. teleso) zámku. Včera sa mi podarilo pod podbehom nahmatať bowden a otvoriť kapotu, samozrejme po pripojení na baterku auto normálne funguje, len zámok vodiča stále nezamyká ani neodomyká kľúčom. Zvnútra vodičových dverí normálne kľučkou odomknem. Zohnal som aj zámočníka, ktorý otvára autá, a ktorý auto so safe-lock tj. po tom dvojitom zamknutí auta centrálom nevie mechanicky auto zvonku otvoriť (dá sa zvnútra vyháčkovať páčka zámku resp. kľučka - to však nebolo treba keďže som spojazdnil centrál). Takže ja som sa poučil za cenu zničenia bowdenu, ale oveľa viac ma zaujíma, či sa nakoniec podarí identifikovať závadu na zámku dverí (tj. či taká blbosť ako vyskočené tiahlo vo dverách prejaví takto komplikovane...). Každopádne ďakujem Mírovi za radu (išiel som na to najprv podobne, tj. cez masku i cez spodné kryty motora, ale zámok kapoty je perfektne zo všetkých strán ochránený pred "vyháčkovaním" - postup som si stále porovnával s mondeom 2012, ktoré to má rovnako - zatiaľčo bowden je prístupný prakticky holou rukou keď sa odstráni plastový podbeh kolesa).
Ahoj, mám podobný problém jako ty. Mám boužel totálně vybitou baterii (auto delší dobu stálo) a nejde mi tudíž otevírat auto centrálem. A protože mám bohužel do vloupačky stále rozbitý zámek (vrtali se v něm šroubovákem), nejsem schopný ho otevřít ani klíčem. Auto zamčené, bez šťávy. Jak přesně sis poradil s tím bowdenem v podběhu? A kolik tě stálo to opravit? Přemýšlím, jestli má cenu ničit bowden, volat zámečníka (prý cca 2000,-) nebo snad rozbíjet okno (nejzašší možnost). Paradox je, že jsem se chystal do servisu právě na opravu zámku.
Díky moc za jakoukoliv radu.
 
Back
Top